شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3202
  • 0

لازمۀ انتخابات رقابتی وحداکثری انتخاب « برگزارکنندگان امین » است

مطالبه گری جزء لاینفک سخنگاه نماز جمعه‌ است ومطالبه‌ و نقد منافاتی با بیان دستاوردها و خدمات‌ بیشمار نظام‌ اسلامی ندارد

امام جمعه معمولان گفت :مطالبه گری جزء لاینفک سخنگاه نمازجمعه‌ است ومطالبه‌ ونقد منافاتی با بیان دستاوردها وخدمات‌ بیشمار نظام‌ اسلامی ندارد 

 

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین ابو الحسن آروانی درخطبۀ دوم نماز جمعۀ این هفتۀ معمولان گفت: انتخابات مظهر قوت ملی و مأیوس کننده دشمنان‌ و خنثی کننده توطئه های آنهاست و باید با استفاده از افراد امین در فرایند اجرایی انتخابات‌ و رقابتی کردن انتخابات‌ زمینه مشارکت‌ حداکثری را فراهم کرد .

 

وی با انتقاد از ضعف نظارت در امور اجرائی استان تأکید کرد: جناب آقای استاندار مخاطب اول و اصلی‌ مطالبه‌ گری در استان‌ شخص شما به عنوان نماينده عالی دولت هستید و باید ناظر مؤثر بر عملکرد مديران در استان باشيد .

 

« آروانی» بابیان اینکه اگر نقدی برمدیری وارد می‌شود شما (استاندار) به عنوان مافوق او باید پیگیر عدم‌ پاسخگوئی و جبران و اصلاح عملکردش باشیدافزود: چرا وقتی از سوء استفاده‌ ها یا تخلفاتی اطلاع داده می‌شود یا نگرانی های در برخی مسائل مطرح می‌شود اقدام موثر یا پاسخ قانع کننده ای دریافت و مشاهده نمی شود .

 

خطیب جمعۀ معمولان در ادامه به موضوع انتخابات آتی مجلس اشاره کرد و گفت: دو ماه دیگر ایام انتخابات است  چرا هنوز شهرستان معمولان نه معاون سياسی فرماندار دارد  نه بخشدار مرکزی و نه بخشدار افرینه ؟!  اینها مگر متوليان اصلی‌ برگزاری انتخابات نيستند؟ مگر نبايد برمنطقه و حوزه‌ کاری و وظايف آشنا شوند که بتوانند انتخابات‌ سالم و پرشوری برگزار کنند؟

 

 امام جمعۀ معمولان با اظهار گلایه از تأخیر در انتصاب بخشدارمرکزی معمولان و بخشدار افرینه تصریح کرد: درحالی که به یکمین سال تصویب شهرستان شدن معمولان درهیئت دولت‌ نزدیک می‌شویم اما هنوزجز معرفی سرپرست فرمانداری چه اقدامی انجام شده؟ چرا هیچکدام از ادارات‌ هنوز مستقر نشده اند؟ با وجود افراد متعدد مستقل ؛ متعهد و توانمند  این همه تاخیر چرا؟ دود این خونسردی  و تاخیر ها به چشم مردم و نظام می‌رود .

 

حجه الاسلام و المسلمین آروانی افزود: مردم‌ ما انقلابی و طرفدار نظام و دولت‌ انقلابی هستند از رويکرد مردمی ؛انقلابی و جهادی دولت‌ سیزدهم به ويژه شخص رئیس جمهور محترم راضی هستند اما از ضعف ها در استان گله مند هستند 

 

امام جمعه معمولان با بیان اینکه رسانه‌ ها و افراد نباید تحت عنوان مطالبه‌ گری به سياه نمایی و نا امید سازی جامعه روی آورند افزود:  رسانه ها و شخصیت ها وظيفه دارند ضعف ها و مطالبات را به گوش مسئولین کشوری به ويژه در سفر آینده رياست محترم جمهور برسانند تا توجه‌ بیشتر و اقدامات‌ اصلاحی و جبرانی انجام شود .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید