دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 3226
  • 0

اشتغالزائی ۳۵۰۰ میلیارد ریالی بسیج سازندگی لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان لرستان اعلام کرد: بسیج سازندگی ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده‌است.

به گزارش بالاگریوه سردار نعمت‌الله باقری، در آیین تکریم و معارفۀ استاندار لرستان، گفت: براساس ظرفیت‌های موجود آن‌گونه که باید اقداماتی در این استان انجام نشده‌ است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه لرستان در حوزه اشتغال‌زایی ۳۲۰ میلیارد در سال ۱۴۰۱و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده‌است افزود: ۱۸میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد منعقد شده‌است و بیش‌از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده‌است و امیدواریم به سرانجام برسد.

 

سردار باقزی با اشاره به اینکه در حوزه آب‌رسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)  ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام است، عنوان کرد: ۷۰ درصد از این میزان عملیاتی شده‌است و ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه در مرحله دوم آب‌رسانی امضا شده‌است.

 

او با تأکید بر وجود ظرفیت‌های عظیم در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و صنایع دست‌نخورده در لرستان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های دولت برای استفاده از استعدادهای موجود در این استان باید پای‌کار بیاید، 

 

باقری تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین، نماینده ولی‌فقیه و دستگاه قضایی در لرستان را مطلوب ارزیابی و با اشاره به عملیات وعده صادق  ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، قدرت پوشالی داشت و به فرمان مقام معظم رهبری به‌دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید