شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3216
  • 0

مبارزه با فساد بایدمطالبۀ همۀ مردم، انقلابیون و بسیجیان باشد

مبارزه با فساد در نظامی که با خون ۳۰۰ هزار شهید آبیاری شده بایدمطالبۀ همۀ مردم، انقلابیون و بسیجیان باشد

گروه اجتماعی بالاگریوه ـ در نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون ۳۰۰ هزار شهید آبیاری شده مبارزۀ با فساد بایستی مطالبۀ همۀ مردم، انقلابیون و بسیجیان باشد.

 

اگر قرار باشد درنظام جمهوری اسلامی به مردم خدمت کنیم باید رودروایسی و هم حزبی ،فامیل بازی و پارتی بازی را کنار گذاشته و از آرمان‌های انقلابی که خون ۳۰۰ هزار شهید پشتوانۀ آن است حراست کنیم. وبا  متخلف در هر لباس و جایگاه و مقامی باشد برخورد کنیم.

 

اگرادعا می کنیم که پیرو امام خمینی(ره)هستیم باید یادمان باشدکه ایشان بانوه متخلف خود چه برخوردی کردند وحتی برای مهار بی‌ قانونی‌اش به مامور قانون اجازه دادند در برخورد قانونی تا شلیک به او پیش رود، اگر ولایت‌مدار جانشین امام خمینی(ره) هم هستیم باید یادمان باشد که مقام معظم رهبری بارها و بارها در برخورد با تخلف دست ناظران را حتی در مجموعه خودشان باز گذاشته و این مهم را در فرمان ۸ماده‌ای خود نیز تاکید کرده که هیچ‌کس به صرف داشتن حکم ازایشان ومنتسب شدن به ایشان نمی‌تواند از پاسخگویی درباره اقداماتش و فساد احتمالی‌اش معاف شود! باید تعارف را کنار بگذاریم و ببینیم در گام دوم چقدر می‌خواهیم با انقلاب و مردم و آرمان‌هایشان همراه باشیم، چقدر می‌خواهیم بیانات رهبری را اجرا کنیم.

 

در مبارزه با فساد باید بتوان بدون اغماض، بدون رفاقت‌ بازی و جناح‌ بازی رفتار کرد، باید بتوان بدون در نظر گرفتن موقعیت و جایگاه تنها به پشتوانه مردمی که خواسته‌هایشان را بلند گفته‌ا‌ند و برایش ۳۰۰ هزار شهید تقدیم کردند فساد را به هر مقدار در هر کجا که باید پیگیری کرد و با آن قانونی برخورد کرد.

 

جمهوری اسلامی برای مبارزه با فساد قانون و ناظر کم ندارد، برای مبارزه با فساد مردم را که پشتوانه اصلی نظام هستند دارد و فقط عزمی جزم و اراده‌ای راسخ و تعهد به انقلاب و امام و رهبری می‌خواهد.

 

طبیعی است که دراین مسیر ازسوی صاحبان زر و زور تهدید و مورد بی مهری و شکایت قراربگیری اما انقلابی که باشی و درجاده انقلاب پیش‌ بروی برایت فرقی نمی‌کند که چقدر هزینه باید بپردازی فقط باید برایت مهم باشد که از آرمان انقلاب، خواست مردم و خون شهدا پاسداری کنی و در مسیر ولایت قدم برداری، اگر اینها را رعایت کنی حتما می‌توانی با سرسخت‌ترین افراد و با رانت‌های بزرگ مقابله کنی. جمهوری اسلامی مسئول خدوم و ازخودگذشته کم ندارد همه باید اراده کنند و ازمردم و آرمان انقلاب نیرو گرفته و با تعداد معدود رانت‌خواران و مفسدان مبارزه کنند چراکه در این نظام حتی یک مفسد هم زیاد است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید