جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 1809
  • 0

حجت الاسلام والمسلمین حکیمی امام جمعه معمولان درجلسه شورای اداری شهرستان پلدختر :

ملت ایران هنوز خط و نشان کشیدن برخی نمایندگان مجلس ششم برای مقام عظمای ولایت را از یاد نبرده است

امام جمعه معمولان : ملت ایران هنوز خط و نشان کشیدن برخی نمایندگان مجلس ششم برای مقام عظمای ولایت و رهبری را فراموش نکرده است


امام جمعه معمولان جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر که با حضور رئیس کل و معاونین دستگاه قضائی لرستان در دفتر فرماندارپلدختر برگزارشده بود ضمن درخواست تجلیل رئیس کل دادگستری لرستان از امین آزادبخت تنها قاضی دادگاه معمولان گفت:علیرغم گستردگی جغرافیائی بخش معمولان و120منطقه روستائی و عشایری دراین بخش 30 هزار نفری اما جناب آقای آزادبخت به تنهائی حجم بالای پرونده هاومسائل قضائی را رسیدگی نموده و احکام آنهارا صادر می کند که شایسته قدردانی است .


حجت الاسلام و المسلمین احمدحکیمی گیلانی افزود : علیرغم اهمیت بسیاربالای انتخابات پیش رو اما مسئولین محترم ادارات نبایستی از ماهها قبل از انتخابات به بهانه پیگیری مسائل انتخاباتی مردم را پشت درب های بسته معطل وخدمات رسانی را متوقف کنند.


وی با اشاره به مسأله نفوذ که مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب نیز هست خطاب به رئیس کل دستگاه قضائی استان و حاضران تصریح کرد: شما را به خدا خطر نفوذ را جدی بگیرید و با توجه به اینکه ملت ایران هنوز خط و نشان کشیدن برخی نمایندگان مجلس ششم برای مقام عظمای ولایت و رهبری را فراموش نکرده است اجازه ندهید عوامل نفوذی دشمن درارکان کلیدی نظام جمهوری اسلامی و ازجمله مجلس که به فرموده حضرت امام دررأس امور است ، ورود پیداکنند.


حکیمی گیلانی با بیان اینکه فتنه ها ی دشمنان علیه انقلاب  و نظام اسلامی ما پایان ناپذیرهستندو قطعاً فتنه های دیگری درراه خواهد بود تصریح کرد: فتنه 88 پس از پیروزی انقلاب اسلامی طراحی و درسال 88 اجراشد که به حول و قوه الهی با تدابیر و درایت مقام عظمای ولایت و رهبری نتوانستند کاری از پیش ببرند.


امام جمعه معمولان درپایان خاطرنشان کرد: درست است که برخی سران فتنه دستگیر، زندانی و یا محدود شده اند اما شاخه های فتنه هنوز دربدنه اجتماع وجود دارند و این امر هشیاری دستگاهها و مسئولان اجرائی و امنیتی را طلب می کند.

 

شایان توجه است که حجت الاسلام و المسلمین حکیمی ازجوانترین ائمه کشوربوده که درسال 1363 درشهرستان املش از توابع استان گیلان به دنیا آمد.

وی تحصیلات ابتدائی ، راهنمائی و دبیرستان را درشهر زادگاهش به پایان رسانده و درسال 1380 وارد حوزه علمیه قم شد.

این روحانی جوان درحالی درسال 1390 موفق به اتمام سطح عالی درحوزه علمیه شد که همزمان دردرس خارج فقه اساتید گرانقدری همچون حضرات آیات نوری همدانی ، علوی گرکانی، محفوظی گیلانی و هاشمی شاهرودی شرکت و کسب فیض کرده است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • متخصص
    • 6 بهمن 1394 14:45
    • 0
    مرحبابه فرزندان خمینی کبیر

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید