دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3227
  • 0

لرستان بیمار است نگاه دولت به این استان باید تغییرکند

نماینده ولی فقیه درلرستان گفت: مصوبات مهم سفراول هیأت دولت به لرستان در آذرماه۱۴۰۰مانند سد معشوره، راه آهن، چهار خطه‌ها و پروژه‌های حوزه سیلاب هنوز محقق نشده است.

به گزارش بالاگریوه حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد : ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد که فعال کردن آن و رفع مشکلات بیکاری، نگاه ویژه دولت را طلب می کند .

  

وی افزود : لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان، منابع طبیعی و خدادادی و نیروهای انسانی متعهد به‌علت برخی دلایل درونی و بیرونی در محرومیت به‌سر می‌برد و با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

 

نمایندۀ ولی فقیه در لرستان  با بیان این که لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد ،افزود: وضعیت لرستان امروز همانند یک بیمار است که نیاز به درمان دارد که باید به‌گونه‌ای عمل  شود تا وضعیت اشتغال در استان بهبود یابد و باتوجه به ظرفیت های بیشمار بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی بابیان این که استاندارباید ماه‌ها تلاش کند تا ثابت کندکه مسیر راه‌آهن دورود به خرم‌آباد جزومصوبات سفر رئیس‌جمهور است، افزود: آیت‌الله رئیسی درسفر به لرستان گفته بود که صدای قطار باید در این استان شنیده شود،اما مقدمات اجرای این مصوبات همچنان نامعلوم است .

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عدم اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به نارضایتی مردم منجر می‌شود، گفت: انتظار می رود استاندار جدید این مشکلات را برطرف نماید افزود: اگر علل بیرونی عقب‌ماندگی لرستان رفع شود ما نیز علل درونی را برطرف می‌کنیم و انتظار داریم که نگاه دولت به این استان تغییر یابد.

 

امام جمعۀ خرم اباد با انتقاد از به بهره برداری نرسیدن پروژه هائی همچون هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو و پادگان 07، افزود: اگر این پروژه‌ها تکمیل نشود ممکن است بار دیگر شاهد تکریم و معارفۀ استاندار دیگری باشیم.

 

« شاهرخی»  به فرسودگی صنایع در لرستان، اشاره کرد و افزود: عده‌ای برای ایجاد صنایع در این استان وام به یورو و دلار دریافت کردند، اما این پروژه‌ها را نیمه‌تمام رها کردند.

 

وی با قدردانی از تلاش های فرهاد زیویار استاندار قبلی وآرزوی موفقیت برای آقای شفقت به عنوان استاندار جدید افزود: لرستان دارای ظرفیت های بیشماری در تمامی حوزه های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان  افزود: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند و گره کور بسیاری از صنایع در این استان  بایستی به دست مرکز نشینان برطرف می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دولت باید به قول هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند تأکید کرد: مردم لرستان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و بارها برای حل مشکلات این مردم به سران سه قوه نامه نگاری کرده ایم و امیدواریم پس از مدت‌ها خبرهای خوش اطلاع رسانی شود.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید