پنج شنبه، 30 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3111
  • 0

امام جمعۀ شهر معمولان ؛

مدیران در نظام اسلامی بایستی خادم مردم باشند نه ارباب و مالک آنها

خطیب جمعۀ شهر معمولان : برخی افراد احساس می کنند چون مورد حمایت و وابسته به ارباب قدرت می باشند از « نقد» و « برخورد» مصون هستند.

خطیب جمعۀ شهر معمولان : برخی افراداحساس می کنندچون وابسته به ارباب قدرت و موردحمایت آنان هستند از« نقد» وبرخوردمصون هستند.

 

به گزارش خبرنگاربالاگریوه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن آروانی امام جمعه معمولان درخطبه‌ های نمازجمعه بابیان اینکه مدیران خادم مردم هستند نه ارباب و مالک آنها افزود: مدیران باید بدانند «مسئول »در نظام اسلامی خادم مردم است نه ارباب و مالک مردم 

 

خطیب جمعۀ شهر معمولان تصریح کرد: برخی افراد احساس می‌کنند چون وابسته به ارباب قدرت‌ و سياست هستند و از حمایت آنها برخوردارنداز « نقد» و « برخورد»  مصون هستند اما بدانند این توهم است و لازم‌ است‌ فکرشان را اصلاح کنند .

 

وی خاطر نشان کرد: مديران بدانند مسئولیت در نظام‌ اسلامی خادمی مردم است نه ارباب و مالک‌ آنهاولذا باید گفتار ؛ رفتار و عملکرد مديران خادم  بودن‌ را نشان دهد

 

امام جمعۀ معمولان برضرورت توجه ویژه مدیران استانی و شهرستان به بخش معمولان بخاطر محرومیت این بخش تأکید کرد و یادآورشد: بایستی عملکرد مسئولان استان و شهرستان با شعارها و رویکرد دولت هماهنگ باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آروانی اظهارداشت : کم کاری، بی تفاوتی نسبت به مشکلات و مطالبات مردم و غیرمردمی بودن برخی مدیران دراین دولت پذیرفتنی نیست. 

 

خطیب جمعۀ معمولان با انتقاد از کیفیت نان و ساعات کاری خبازان معمولان متذکر شد:  کیفیت نان‌ و بي نظمی در روز و ساعت کار نانوایی ها وضعف درنظارت‌ برآنها موجب نارضایتی شدید مردم‌ شده‌ و قابل‌ قبول نبوده ومسئولان ومتولیان مرتبط با این مشکل بایستی به وظایف و مسئولیت نظارتی خود عمل کرده و با خاطیان برخورد کنند.

وی بابیان اینکه بایستی سنت های حسنه شب یلدا مثل دیدبازدید؛ صله رحم وکمک‌ به نيازمندان حفظ وتقويت شود تصریح کرد: مومنین ؛ خیرین و متمکنین بخش‌ را جهت کمک به خانواده‌ های نیازمند؛ بی سرپرست یا بدسرپرست به‌ مواسات در آستانه یلدا دعوت می کنیم . 

 

حجت الاسلام و المسلمین آروانی با اشاره به اینکه توان بازدارندگی و درجۀ بالای امنیت ایران اسلامی کابوس دشمنان شده است افزود: نظام‌ اسلامی پرچم دار استقلال‌،آزادی؛مردم‌ سالاری، اقتدار،محروميت زدائی، پيشرفت و عزت‌ می باشد. 

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید