شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3178
  • 0

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعۀ پلدختر :

مدیری که نمی تواند دولت انقلابی را در مسیر کار و تلاش همراهی کند کنار برود و جای خود را به نیروی جهادی و تازه نفس بدهد / عوامل اجرائی انتخابات باید اعتماد مردم را جلب کنند

امام جمعه پلدختر گفت : دولت سیزدهم دولتی انقلابی بوده و کار،فعالیت انقلابی و جهادی می‌طلبد، بنابراین هرکس نمی‌تواند در این مسیر دولت را هم‌راهی کند،کنار رفته و جای خود را به نیروی جهادی وتازه‌نفس بدهد.

امام جمعه پل‌دختر با انتقاد از ضعف اطلاع‌رسانی در بیان خدمات دولت سیزدهم گفت: در دولت آیت‌الله رییسی خدمات بسیار خوب و شایان ذکری رقم خورده که انتظار می‌رود اصحاب رسانه و خبرنگاران در هفتۀ دولت عملکرد این دستاوردها را به اطلاع مردم برسانند.

 

به گزارش بالاگریوه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی درخطبه‌های نماز جمعه با تأکید بر ضرورت نصب العین قراردادن  توصیه‌های نماینده ولی فقیه در استان در بحث انتخابات  اظهار کرد: به طور قطع این حرف همه ائمه جمعه لرستان در راستای حضور حداکثری مردم درانتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

وی بر برگزاری انتخابات در تراز انقلاب اسلامی تاکید کردو گفت: سلامت انتخابات و حضور حداکثری جهت نا امید ساختن دشمن در این رویداد حائز اهمیت است و مردم ایران اسلامی و به تبع لرستان یک بار دیگر در سالی که در آن قرار داریم با حضور پرشور برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در نظام اسلامی می‌افزایند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی انتخابات را امانت الهی عنوان کرد و افزود: عوامل اجرایی باید انتخابات را با جلب اعتماد مردم سالم تحویل دهند که به طور قطع در شهرستان پلدختر این اتفاق خوب رقم خواهد خورد.

 

خطیب جمعۀ پلدختر به هفته دولت اشاره کرد و با تبریک این هفته وگرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، یادآورشد: براساس روزشمار هفتۀ دولت هر روز طرح هائی آماده افتتاح و به بهره برداری می رسند که شایسته است این خدمات دولت سیزدهم از طریق رسانه ها و خبرنگاران به آگاهی مردم برسد.

 

« موسوی»  اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات دولت سیزدهم را ضعیف توصیف کرد و افزود: خدمات بسیار خوب و شایان ذکری در دولت آیت‌الله رئیسی رقم خورده که انتظار می‌رود اصحاب رسانه و خبرنگاران در این هفته عملکرد دولت را به اطلاع مردم برسانند.

 

وی گفت: مدیران و مسوولان بدانند دولت انقلابی است و کار،فعالیت و حرکت انقلابی و جهادی می‌طلبد، بنابراین هرکس نمی‌تواند در این مسیر دولت را هم‌راهی کند،کنار رفته و جای خود را به نیروی جهادی وتازه‌نفس دهد.

 

امام جمعۀ پلدختر پیوستن جمهوری اسلامی ایران به جمع کشورهای عضو بریکس را موفقیتی بزرگ برای دولت سیزدهم  عنوان کرد و افزود: پیوستن به پیمان شانگ های نیز در جایگاه خود و در انظار بین‌الملل حائز اهمیت است.

 

حجت الاسلام موسوی به سفر رییس جمهور به اجلاس کشورهای عضو بریکس اشاره کرد و یادآورشد: رئیس جمهور فرانسه درخواست سفر به این اجلاس را داشت امااز او دعوت به عمل نیامد، در حالی که ایران با عزت و افتخار در این اجلاس حضور پیداکرده و رئیس جمهور کشور ما سخنران اجلاس بود.

 

وی افزود: اجلاس بریکس در راستای بیرون آمدن مبادلات تجاری و اقتصادی بین کشورها از هژمونی دلار آمریکا با حضور سران کشورها برگزار شد که می‌توانددر اقتصاد دنیا تحول ایجاد کند.

 

امام جمعه پل‌دختر به پنجم شهریور بزرگ‌داشت محمد بن زکریای رازی و روز داروسازی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی کمتر از ۲۵ درصد داروهای مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شد اما اکنون به برکت پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی، این میزان به بیش از ۹۰ در صد رسیده که دستاورد عظیمی است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید