شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3210
  • 0

در جریان سفر رئیس کل دادگستری لرستان و شورای قضائی استان به شهر پلدختر ،

نورالدین احمدی دغدغه های انتخاباتی مردم حوزۀ انتخابیۀ پلدختر و معمولان را با رئیس کل دادگستری لرستان مطرح کرد

در جریان سفر رئیس کل دادگستری لرستان به پلدختر،نورالدین احمدی دغدغه های انتخاباتی مردم این حوزۀ انتخابیه را باحجت الاسلام و المسلمین سعید شهواری مطرح و اظهار امیدواری کرد در این زمینه چاره اندیشی شود.

به گزارش بالاگریوه؛ حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری لرستان صبح امروز سه شنبه چهارم بهمن ماه به همراه یک هیأت بلند پایۀ قضائی آقایان حسین صالحی رییس حفاظت اطلاعات ، هوشنگ فتحی مدیرکل سازمان قضایی نیروهای مسلح، کاظمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک ،حمیدرضا بوالحسنی معاون منابع انسانی و امورفرهنگی ،توکل شاکرمی معاون مالی و پشتیبانی ، سیداحمد موسوی معاون برنامه ریزی ، ارزیابی عملکرد و فناوری اطلاعات و علی سبزواری مسئول روابط عمومی دادگستری لرستان به شهرستان پلدخترسفر کرده وبرای دیداربا اقشار مختلف مردم پلدختر و استماع خواسته ها ومطالبات آنان درمسجد امیرالمؤمنین میز خدمت تشکیل داده بود .

نورالدین احمدی کاندیدای حوزۀ پلدختر و معمولان مسائل ،مشکلات و دغدغه های انتخاباتی مردم این حوزۀ انتخابیه را در دیدار با رئیس کل دادگستری لرستان مطرح و اظهار امیدواری کرد در این زمینه چاره اندیشی شود.

رئیس قرارگاه مرکزی ستادهای آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در این دیدارگفت :شهرستان پلدختر با ۸۰ بار بمباران و تقدیم بیش از ۳۳۵ شهید، ۹۰۰ جانباز و ۲۱ آزاده در دوران دفاع مقدس دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند و دومین شهر شهید دادۀ کشور و هویزۀ ثانی لقب گرفته اند و همچنان در تمامی صحنه های دفاع و حمایت از نظام اسلامی حضور دارند .

کاندیدای حوزۀ انتخابیۀ پلدختر و معمولان تصریح کرد: اما همین مردم با ویژگی ها و شاخصه های انقلابی که گفته شد ۸ سال است گرفتار مدیرانی با عملکرد تبعیض آمیز و صرفا انتخاباتی منصوب نماینده شده اند و علیرغم گذشت بیش از دو سال و نیم از استقرار دولت آیت الله رئیسی هنوز حتی یک مدیر از دولت قبل تغییر نکرده و در یکی دو مورد تغییرات نیز به سراغ مهره هائی از مدیران دولت قبل که حامی نماینده می باشند رفته اند.

نورالدین احمدی به نگرانی های انتخاباتی مردم پلدختر و معمولان اشاره کرد و گفت: متاسفانه تمامی عوامل برگزار کنندۀ انتخابات پیش رو صرفا از نیروهای ستادی نمایندۀ فعلی مجلس و به نفع ایشان چینش شده اند و  قریب ۷۰ درصد مردم هردو شهرستان از این بابت نگران هستند.

دبیر جبهۀ تحول خواهان انقلابی شهرستان پلدختربا بیان نمونه هائی ازعملکرد تبعیض آمیز وصرفا انتخاباتی مدیران شهرستان های پلدختر و معمولان تصریح کرد : طی همین دوسه ماهۀ پس از ثبت نام کاندیداهای مجلس کمیتۀ امداد معمولان قریب ۵۰۰ نفر از حامیان نماینده را برای دریافت وام های کم بهره به بانک های کشاورزی ،ملی و سپه معرفی کرده است که استعلام دستگاه های مسئول و ذیربط از بانک های هردوشهرستان پلدختر و معمولان می تواند در روشن شدن قضیه و رفع نگرانی ها و دغدغه های مردم  مؤثرباشد.

نورالدین احمدی در پایان ازرئیس کل دادگستری لرستان بعنوان عضو شورای تامین استان درخواست کردبرای رفع نگرانی های انتخاباتی مردم پلدختر و معمولان تدابیری عاجلانه بیندیشند تا مردم همیشه در صحنۀ این حوزه با اعتماد و دلگرمی درانتخابات حضور و مشارکت فعالانه داشته باشند. 

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید