یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3163
  • 0

اعضای قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان با رئیس کل دادگستری استان دیدارکردند

رئیس کل دادگستری لرستان در دیدار اعضای قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی :دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی بدون اغماض برخورد می کند.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه درمرحله اول پیشگیری ازفساد اقتصادی ضرورت دارد، گفت: دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی بدون اغماض برخورد می کند.

 

گروه اجتماعی بالاگریوه ـ سعید شهواری در دیداربا مسئولان قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان اظهارداشت: پیشگیری و برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی اولویت دستگاه قضائی است. 

 

رئیس کل دادگستری استان لرستان افزود: دستگاه قضائی استان از اقدامات ضد فساد این قرارگاه به ویژه درموضوع مفاسد اقتصادی که دارای پیوست مستدل و قابل ارزیابی و طرح درمحکمه باشند حمایت خواهد کرد.

 

وی بر اولویت پیشگیری ازایجاد فساد تأکید کرد و افزود: دستگاه قضائی از اقدامات و برنامه های قرارگاه مردمی مبارزه با فساد اقتصادی لرستان که دارای مستندات و ادلۀ محکم باشند پشتیبانی می کند.

 

حجت الاسلام شهواری عنوان کرد: دستگاه قضائی استان طبق قانون با هرگونه فساد بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 

انتظار قرارگاه از دستگاه های نظارتی برای همکاری بیشتر

 

رئیس شورای سیاستگزاری قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات قرارگاه ،اولویت دارترین موضوع برای این نهاد مردمی را « تلاش برای پیشگیری از فساد در دستگاه های دولتی » عنوان کرد.

 

سید حجت اله کلانتری اظهارداشت: این قرارگاه درمدت فعالیت خود مواردی از فساد اداری را با مستندات پیوست به دستگاه های نظارتی ارائه نموده و امیدوار هستیم در راستای مبارزۀ جدی با مظاهر و نمونه های فساد این گونه پرونده ها با فوریت و بدون اغماض رسیدگی گردد.

 

وی با ذکر مصادیقی از فساد در برخی از دستگاه های اجرائی  استان که قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد دنبال نموده به  بیانات رئیس کل دادگستری لرستان در جلسۀ معارفه اشاره کرد و افزود : حضورحضرتعالی را در رأس دستگاه قضائی استان به فال نیک گرفته و بیان برنامه ها و اشراف جنابعالی به دغدغه های قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی مارا به تلاش جهادی در این مسیر امیدوار تر کرده است .

 

پیشگیری از فساد اقتصادی سبب آرامش اجتماعی در جامعه می شود

 

در این دیدار دبیر قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان با اشاره به اینکه مساله فساد به یکی از پازل های اصلی حاشیه نظام تبدیل شده است، افزود :پیشگیری و مقابله با فساد امری مهم و ضرورتی انکارناپذیر بوده و پیشگیری از فساد اقتصادی سبب آرامش اجتماعی در جامعه می شود

 

ضرغام پرنیان با اشاره به منویات رهبرمعظم انقلاب که باید درمقابل فساد بسیج همگانی صورت گیرد، افزود: قرارگاه ملی و مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی بیش از سه سالی است که در لرستان شکل گرفته است.

 

پرنیان با بیان اینکه این قرارگاه درکل استان های کشور شکل گرفته است، گفت: درقرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کارهای بزرگی انجام گرفته و فعالیت در این فضا کاری جهادی است.

وی بر ضرورت و اهمیت پیشگیری از مفاسد اقتصادی تاکید کرد و گفت: پیشگیری از فساد به نفع سیستم قضا و کشور بوده و آرامش اجتماعی را در پی خواهد داشت.

 

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان با اشاره به اینکه پیشگیری از فساد اولویت اصلی ماست، عنوان کرد: این قرارگاه به حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی استان نیازمند است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • محسن رستگار
    • 28 خرداد 1402 21:09
    • 0
    البته مشخصه پیام من نشون داده نخواهد شد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید