شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3209
  • 0

سردار باقری : خط ما خط انقلاب و ولایت است و درکنارکسانی هستیم که دلشان درگرو انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان : برای ما اصلاح‌طلب ،اصول‌گرا ، اعتدال و دیگر اصطلاحات معنا ندارد ، خط ما خط انقلاب اسلامی و ولایت است و هر کسی دلش درگرو انقلاب اسلامی و ولایت باشد ما درکنارش خواهیم بود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: برای ما اصلاح‌طلب ،اصول‌گرا ،اعتدال و دیگر اصطلاحات معنا ندارد ،قاطعانه اعلام می‌کنم هر کسی دلش در گرو انقلاب اسلامی و ولایت باشد ما در کنارش هستیم .خط ما خط انقلاب اسلامی و ولایت است.

به گزارش بالاگریوه، سردارنعمت اله باقری شامگاه شنبه درنشست صمیمی با اصحاب رسانه که درهتل لاله خرم‌‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: وجود اختلاف سلیقه در رسانه امری بدیهی است وخط قرمز ما زمانی است که کسی و یا رسانه‌ای در تقابل با نظام و انقلاب باشد که ما چنین رسانه‌ای در استان نداریم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه قاطعانه اعلام می کنیم هر کسی دلش درگرو انقلاب اسلامی و ولایت باشد ما درکنارش هستیم؛ افزود: برای ما اصلاح طلب ، اصول گرا ،اعتدال و دیگر اصطلاحات معنا ندارد. خط ما خط انقلاب اسلامی و ولایت است.

 سردار باقری به اهمیت و نقش رسانه در ادوار مختلف به ویژه دوران آغاز نهضت انقلاب اسلامی با کمترین تجهیزات و همچنین دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها در جنگ غزه هم نقشی بسیار تاثیر گذار است؛ بیش از ۷۰ سال از اشغال غزه می‌گذرد اما هیچوقت این حوادث و اتفاقات در سکوت و سانسورخبری امپراطور غرب به خوبی به گوش دنیا نرسید، اما دراین دوره رسانه نقش خود را به خوبی ایفا کرد بطوری که باتأثیرگذاری رسانه شاهد تظاهرات میلیونی مردم در انگلیس، کانادا، آمریکا ودیگر کشورها درطرفداری ازمردم غزه و فلسطین هستیم.

 

وی با بیان اینکه امروز شیوه و روش دشمن در مبارزه با انقلاب اسلامی هم متفاوت شده است، گفت: امروز دشمن با توپ و نیروی نظامی در مرز ما قرار ندارد، بلکه جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده است، امروز رسانه ابزار جنگ نرم است.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دشمن با انقلاب مخملی به دنبال ناامید کردن مردم، سیاه نمایی و اقداماتی است که بتواند جامعه را نسبت به مسوولان نظام و اهداف انقلاب بدبین نماید، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد زمینه را فراهم کند و بعد بحرانی مانند ۱۴۰۱ را رقم بزند، مدل انقلاب مخملی در خیلی از کشورها با این روش پیاده سازی شد و حالا به دنبال طراحی و پیاده سازی آن در جمهوری اسلامی است.

 

باقری درادامه به حوادث و اغتشاشات سال ۹۸، ۹۶ و ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی اشتباه استراتژیک عراق در آغاز دفاع مقدس را امروز در کشور انجام می‌دهد. امروز اگر مردم ما نسبت به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی ناراحت هستند، اما اگر پای ارزش‌ها، انقلاب و خون شهدا در میان باشد در مقابل دشمن می‌ایستند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: مردم ما در زمان‌های مختلف وفاداری خود را ثابت کرده‌اند، تشییع شهدای گمنام ظرف هفته‌های گذشته یکی از مواردی است که مردم با صلابت و شکوه، حضور خود را ثابت کردند.

 

سردار باقری گفت: امروز خبرنگاران افسران جنگ نرم بوده و ابزار آنها برای تقابل با دشمن رسانه‌ها هستند.
وی با بیان اینکه استکبارجهانی از آغاز انقلاب تاکنون ۷۰ توطئه را علیه جمهوری اسلامی طراحی و بخشی از آن مانند جنگ هشت ساله را پیاده سازی کرده است،تصریح کرد:  آن روز دست ما خالی بود اما امروز دست ما پر است و حرف برای گفتن داریم.

 

فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: اگر آن روز با انواع تحریم ها اجازه نمی‌دادند تجهیزات نظامی وارد کشور شود، امروز قضیه برعکس شده و به کشورهای دیگر می‌گویند ازجمهوری اسلامی ایران پهپاد، موشک و تجهیزات نظامی خریداری نکنید.

 

وی دربخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: امروز سواد رسانه‌ی علم روز است و ما آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی را با محوریت بسیج رسانه برای رسانه‌های استان داریم.

 

سردار باقری « اعتیاد » را یک آسیب جدی در استان عنوان کرد و افزود: ما در این حوزه دو کار انجام می‌دهیم یک مورد ترک اعتیاد معتادان متجاهر در کمپ ماده ۱۶ سپاه است، موضوع دیگر کمک به خانواده این افراد و ایجاد اشتغال برای فرد بهبود یافته است تا بار دیگر دچار این آسیب نشود.

 

باقری گفت: طرح آموزشی دیگری هم در حوزه اعتیاد داریم که به صورت آزمایشی در حال اجرا است و در صورتی که تا سه ماه آینده جواب داد، آن را رسانه‌ای و در تمام استان اجرا می‌کنیم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رزمایش سیاسی بزرگ انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این انتخابات برگزار نشود یا ضعیف برگزار شود و در این راستا به دنبال ناامید کردن مردم است.

سردار باقری با تاکید بر اینکه هیچ رده‌ای در سپاه استان به هیچ وجه حق حمایت یا فعالیت علیه هیچ کاندیدایی به هیچ نحوی ندارد، اظهار کرد: ما در سپاه سرباز رهبری و ولایت هستیم، و براساس چهار راهبرد معظم له یعنی «مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت» عمل می کنیم 

 

‌سردارباقری در ادامه درخصوص پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی در لرستان خاطرنشان کرد : یکی از اولویت‌های ما محرومیت زدایی و اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی است، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در جهاد آبرسانی بیشترین عملکرد را در لرستان داشته است، ضمن اینکه اجرای پروژه بزرگ از آبخیز تا جالیز با همکاری جهاد کشاورزی را نیز در دستور کار داریم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای محرومین توسط سپاه اشاره کرد و افزود:  توزیع ۸۳۰ سری جهیزیه بخش دیگری از اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشت و ایجاد راه روستایی، حفر قنات و احیا قنات نیز بخشی دیگر از کارهای بسیج سازندگی است.

 

وی در ادامه به پیگیری آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک تاکید کرد و گفت: فرایند جابجایی سپاه استان با دقت و سرعت در حال انجام است؛ البته هر کاری با توجه به ابعاد آن زمان‌بر هم خواهد بود.

 

سردار باقری به پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزائی توسط بسیج سازندگی سپاه اشاره کرد وگفت: بسیج سازندگی درحوزه اقتصاد مقاومتی هم ورود خوبی داشته و درحوزه مشاغل خانگی زود بازده اقدامات مؤثری داشته است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید