شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3198
  • 0

سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

کارجهادی، مردم داری و همراهی با مردم از اولویت های سپاه لرستان است

کارجهادی از اولویت‌های ما در سپاه لرستان خواهدبود و امیدوارم با کار و روحیه جهادی در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

بالاگریوه ، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز درمراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه لرستان، اظهار داشت: ازمجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردارسلامی، فرمانده سپاه پاسداران و همه کسانی که در انتصاب اینجانب بعنوان خادم مردم لرستان نقش داشتند قدردانی می کنم .

 

وی با بیان اینکه امیدوارم با عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) بتوانیم که به انتظارات فرمانده‌کل سپاه پاسداران در راستای اهداف و مأموریت‌های انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران جامۀ عمل بپوشانیم. تصریح کرد : سن ما اقتضا نمی‌کرد که در دفاع مقدس حضور پیدا کنیم؛ اما با کارکردن در استان خوزستان به‌عنوان یکی از استان‌هایی که در معرض تهدید بود توانستیم به‌عنوان یک رزمنده در محور مقاومت حضور داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، با اشاره به اینکه در کنار وظایف و مسئولیت‌هایی که برای سپاه پاسداران تعریف شده‌ است، نقشۀ راهی تعریف کرده‌ام، افزود: این نقشه راه،فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری است که سال ۱۳۹۸درمجمع سالانه فرماندهان سپاه بیان کردند.

 

سردار باقری عنوان کرد : فرامین هشت‌گانه مقام رهبری در کنارهمه وظایف و مسئولیت‌های سپاه نصب‌العین من،مجموعه پاسداران و بسیجیان برای کار و تلاش خواهد بود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان جوان‌گرایی، نوآوری، خلاقیت، مردم‌داری، همیاری و کمک به مردم را از برنامه‌های مدنظر خود در استان لرستان عنوان کرد و تصریح کرد: کار جهادی ازجمله برنامه‌های ما دراستان لرستان است؛ چون مقام معظم رهبری فرمودند که مشکلات تنها با کار جهادی برطرف می‌شود و ما نیز در راستای انجام این وظایف قدم برمی‌داریم.

 

سردار باقری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که سپاه باید خودش را برای حوادث بزرگ آماده کند، چون هر چه جلوتر می‌رویم تهدیدات پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شود، اظهار داشت: ما باید دشمن را بشناسیم تا بتوانیم خوب با دشمن مقابله کنیم.

 

وی مردم‌داری و همراهی با مردم را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: ما تا جایی که این همراهی در خدمت رفع مشکلات مردم باشد، در کنار مسئولان هستیم تا بتوانیم اهداف انقلاب را پیش ببریم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان کارجهادی را برای پیشبرد اهداف کشور ضروری دانست و بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما در سپاه لرستان کار جهادی خواهدبود و امیدوارم با کار و روحیه جهادی در راستای خدمت به مردم قدم برداریم.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید