پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1112

معاون هماهنگ کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان :

بسیج مؤثرترین عامل اقتداردرنظام مقدس جمهوری اسلامی است

بالاگریوه :معاون پاه لرستان گفت:سازمان بسیج مقتدرترین و موثرترین عامل اقتدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بالاگریوه- سرهنگ علی حسین پازدارگفت:50 طرح اقتصادمقاومتی و ۷۰ پروژه عمرانی و محرمیت‌زدایی طی هفته بسیج درلرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش تسنیم ازخرم آباد این مقام مسئول درنشست خبری با اصحاب رسانه درسالن جلسات پادگان امام حسین(ع) خرم آباد با اشاره به شعار هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج فرصت بسیار خوبی است که ما بتوانیم از شهدا، جانبازان، آزادگان، بسیجیان و همه کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین بودند تجلیل کنیم.

وی افزود: هفته بسیج فرصت مناسبی برایمعرفی کارکرد بسیج استان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی،علمی وخدمات رسانی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: سازمان بسیج مقتدرترین و موثرترین عامل اقتدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

پازدار در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در لرستان عنوان کرد: از روز جمعه سی ام آبان ماه تا پنج شنبه ششم آذر ماه برنامه‌هایی در سطح استان و شهرستانها اجرا می‌شود که بخشی از برنامه‌های این هفته کشوری است و هم زمان در مرکز استان و بخشی دیگر در سطح  نواحی شهرستان ها ،حوزه ها و پایگاه های مقاومت اجرا می‌شود.

وی گفت :کوهپیمایی بزرگ خانوادگی برای عموم مردم در نخستین روز از هفته بسیج جمعه 30 آبان ماه ساعت 7 و نیم صبح در بام لرستان برگزار می‌شود و در سطح شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: همایش بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت روز چهارشنبه  پنجم آذرماه در ششمین روز از هفته بسیج  در نواحی، حوزه های مقاومت و در سطح دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

پازدار گفت: در هفته بسیج جلسه شورای اداری استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در سالن جلسات استانداری برگزار می‌شود و همایش ائمه جماعات استان، ائمه جمعه, هیئت امنا با فرماندهان مقامت در سطح استان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: شاخص ترین و محوری ترین اجتماع بزرگ اقشار مختلف بسیج در مراکز استان و همه شهرستان ها با حداقل حضور 50هزار نفر از بسیجیان با حضور سخنران کشوری در پنجم آذرماه برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: در راستای ترویج فرهنگ حفظ قرآن روز جمعه 30 آبان ماه از حافظان برتر قرآنی در سطح استان تجلیل به عمل می آید.

پازدار با اشاره به خدمات بسیج و سپاه در مناطق محروم گفت: در این راستا سپاه و بسیج 70پروژه عمرانی و محرمیت‌زدایی در سطح استان و 50 طرح اقتصاد مقاومتی نیز هفته بسیج در سطح استان افتتاح می‌شود و نمایشگاه اقتصاد مقاومتیو فروشگاه محصولات اقتصادمقاومتی نیز طی چند روز در مصلی الغدیر خرم آباد برپا می‌شود.

وی افزود: نشست صمیمی فرماندهان پیشکسوت بسیجی در سراسر استان برگزار می شود و همچنین بیمارستان صحرایی در قالب یک تیم درمانی در شهرستان ازنا  راه اندازی می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی به صورت پررنگ در مرکز استان یکی دیگر برنامه های هفته بسیج است.

پازدار از افتتاح سالن‌های ورزشی چند منظوره در هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: 64 سوله ورزشی چند منظوره 450 متری  و 11 سالن هزار و 200 متری 9دی هدیه سپاه استان به مردم در جهت کمک به افزایش سرانه ورزشی به صورت متمرکز با حمایت مسئولین افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج، همایش بسیج طلاب و دیدار با خانواده شهدا، برپایی یادواره شهدا،دیدار با جانبازان،عطرافشانی و غباروبی مزار شهدا در سراسر استان انجام می‌شود و همچنین برنامه‌های متنوع دیگری در سطح مدارس و دانشگاه‌ها  برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: همه اقشار بسیج به صورت تخصصی در رده‌های مرتبط در هفته بسیج برنامه‌های خود را برگزار می‌کنند.

پازدار افزود: پایگاه مشاوره دینی روز جمعه در همه مصلی‌های سطح استان با حضور علما و طلاب جهت پاسخگوی به سوالات، مسائل و شبهات نمازگزاران مستقر می‌شوند و همچنین برنامه شمیم خدمت مصلی این هفته با حضور فرماندهان نواحی و معاونت‌های بسیج از ساعت 10 صبح تا بعد نماز پاسخگوی درخواست‌های مردمی هستند.

پازدار افزود: اعزام دانش آموزان دبیرستانی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب از 15 مهرآغاز شده و این حرکت عظیم فرهنگی تا اعزام 24 هزار نفر ادامه دارد.

پازدارتعدادکل بسیجیان استان را600هزارنفر درقالب دوهزارپایگاه مقاومت عنوان کردوگفت : ازاین تعداد300 هزارنفرفعال و مابقی بسیجیان عادی وکادرهستند.

دسته بندی: اجتماع / جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید