شنبه، 8 اردیبهشت 1403
---
شناسه خبر: 3206
  • 0

حجت الاسلام والمسلمین آروانی امام جمعه معمولان :

فعالیت انتخاباتی مديران به نفع کاندیدای خاص خلاف شرع و قانون است

امام جمعه معمولان فعالیت انتخاباتی مديران به نفع کاندیدای خاص را غیر قانونی و به تبع آن خلاف شرع دانست

امام جمعه معمولان فعالیت انتخاباتی مديران به نفع کاندیدای خاص را خلاف قانون و به تبع قانون خلاف شرع دانست و افزود: مردم در صورت مشاهدۀ فعالیت غیرقانونی انتخاباتی مدیران مستند سازی کنند و برای عزل و برخورد با مدیر متخلف به مراجع ذیصلاح ارائه کنند.

 

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن آروانی در خطبه های نمازجمعه معمولان اظهار کرد : نامزدهای نمایندگی مجلس با رعایت قانون و اخلاق از کارهای نمایشی و شعارهائی که درحیطۀ اختيارات آنها نبوده و صرفا مصرف انتخاباتی و کسب رای دارد پرهيز کنند چرا که موجب‌ بی اعتمادی مردم می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نامزدهای نمایندگی مجلس نبایستی با وعده وعید؛ رفتن به مراسم های ختم ؛قسم دادن و فشار بر مردم ،آنان را برای جلب رأی در رودربایستی قرار دهند یاد آور شد : تبلیغات انتخاباتی زود هنگام خلاف قانون‌ بوده و ازکسانی که می‌خواهند قانونگذار و حافظ قانون باشند پذیرفتنی نیست. 

 

خطیب جمعۀ معمولان راهبرد اصلی دشمن را جدا کردن مردم با ناامید سازی عنوان کرد و افزود: چنانچه رفتار و عملکرد مسئولان مورد رضایت و حمايت مردم قراربگیرد ناخشنودی مستکبران و طبقات خاص و ویژه خوار نمی‌تواند ضرری  برسانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آروانی با بیان اینکه شعار و راهبرد انقلاب و امامین انقلاب توجه‌ به‌ مردم‌ ؛ خدمت و رضایتمندی آنها و راهبرد دشمن نیزجدا کردن مردم‌ از نظام است.تصریح کرد: دشمن با دروغ پراکنی؛ وارونه نمایی؛ بزرگ نمایی مشکلات‌ و نا ديده گرفتن خدمات‌ و دستاوردهای نظام‌ دنبال‌ جدا کردن مردم‌ از نظام با نا امید سازی آنها است.

 

وی خواست  و تلاش دشمن در انتخابات مجلس شورای‌ اسلامی و خبرگان رهبری را مشارکت‌ حداقلی عنوان کرد و افزود : حضور کمرنگ در انتخابات نه تنها سودی برای مردم‌ ندارد بلکه می‌تواند بسترساز مشکلات‌ بیشتر باشد.

 

حجت الاسلام آروانی با اشاره به مسائل روز جهان اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه علی رغم همه جنایت های وحشيانه درغزه دستاوردی جز نفرت و شکست‌ در رسیدن به اهداف برای آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی وجود ندارد. یادآور شد: رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی و آمربکا برای تحت الشعاع قرار دادن شکست مفتضحانه درغزه دنبال‌ گسترش جنگ و تغییر نوع جنگ با کمک گروهای تروریستی مانند داعش هستند که با ترور و اقدام های‌ تروریستی برای خود دستاورد سازی کنند.

 

امام جمعه معمولان حملات آمریکا و انگلیس به یمن را نشانه‌ عجز و عصبانیت از شکست‌ های‌ پی در پی ازجبهه‌ مقاومت‌ و آشکار شدن حمايت و شراکت آشکار آنها درجنايت رژبم کودک کش صهیونیستی عنوان کرد و  با تمجید از مقاومت مجاهدان یمن افزود: یمن سرزمین مردان مؤمن سلحشور مجاهد است که جز از خدا از کسی نمی‌ترسند و به طور قطع تداوم‌ حملات‌ و ماجراجویی های آمریکا باعث انگیزه بیشتر مقاومت و پاسخ قاطع مجاهدان یمنی خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام آروانی ماه با فضيلت رجب را فرصت مناسبی برای اطاعت و قرب به پروردگار دانست و افزود : با انجام اعمال و آداب این ماه‌ فطرت پاک انسانی تشنه معارف نورانی اسلام و معنویت حقیقی است‌.

 

امام جمعه معمولان فرارشاه معدوم در۲۶دی ۱۳۵۷را نتیجه دیکتاتوری؛جنايت و دوری ازمردم‌ و مزدوری شاه برای مستکبران عنوان کرد و افزود: سرنوشت خفت بار شاه برای حکام ديکتاتور منطقه عبرت است تا رضابت مردم‌ را بر رضایت مستکبران ترجیح دهند .

دسته بندی: ---
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید