شنبه، 8 اردیبهشت 1403
انتخابات
شناسه خبر: 3205
  • 0

دادستان عمومی و انقلاب پلدختر :

فعالیت انتخاباتی مدیران و کارکنان دولت در ساعات اداری ممنوع بوده و با متخلفان به شدت برخورد می شود

تازمان قانونی تبلیغات انتخاباتی هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط مدیران و کارکنان دولت در ساعات اداری ممنوع و در ساعات غیر اداری استفاده تبلیغاتی از امکانات دولتی خلاف قانون بوده و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

سرویس انتخابات بالاگریوه ـ تازمان قانونی تبلیغات انتخاباتی هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط مدیران و کارکنان دولت در ساعات اداری ممنوع و در ساعات غیراداری استفاده تبلیغاتی از امکانات دولتی خلاف قانون بوده و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

علی امرایی روز سه شنبه ۱۹دیماه جاری در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با بیان اینکه هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی کارمندان و روسای ادارات در ساعات اداری و هرگونه سو استفاده ازجایگاه ،مقام و موقعیت اداری و سازمانی از موارد ممنوع در انتخابات است.افزود :روسا و کارمندان دولت اجازه ندارند از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدایی استفاده کنند.

 دادستان پلدختر با اشاره به اینکه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم چهارمولفه اصلی انتخابات بوده و مقولۀ مشارکت از موارد مهم این رخداد سیاسی است. یادآورشد: دست اندرکان و عوامل انتخابات وظیفه دارند با امانت داری در این امر مهم و سرنوشت ساز فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرارداده و محقق کنند.

  امرایی اختلاف سلیقه را امری طبیعی دانست و یادآور شد: انتظار می‌رود اختلاف نظر و سلیقه مسئولان در روند فعالیت اداری و سازمانی  دخالت داده نشود و عمومیت پیدا نکند چرا که اختلاف افکنی هدف و تلاش دشمن است و زیبندۀ نظام اسلامی نیست و همگان بایستی با بلند نظری ، گفتار و رفتارشان درخورشان و به فراخور جایگاه مسئولیتی آنان باشد. 

وی ارزیابی و قضاوت در مورد عملکرد مسوولان را حق مردم دانست و افزود: نحوه رفتار مسوولان برگزاری انتخابات نباید به گونه ای باشد که از آن برداشت سلیقه‌ای صورت گیرد و در مردم ذهنیت ایجاد کند.

 دادستان پلدختر فراهم کردن بستر انتخابات پرشور را وظیفه تمام دستگاه های حاکمیتی دانست و با تأکید بر اینکه مسوولان برگزاری مسوولیت های سنگینی از باب امانت داری برعهده دارند گفت:حرکات و عملکرد مسوولان در معرض قضاوت و داوری مردم قرار دارد بنابر این بایستی از نگاه سلیقه ای در انتخابات پیش رو پرهیز گردد .

 امرایی بابیان اینکه تازمان قانونی تبلیغات انتخاباتی هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط مدیران و کارکنان دولت در ساعات اداری ممنوع و با متخلفان به شدت برخورد می شود اظهار امیدواری کرد : مسوولان با رعایت بی طرفی کامل و بدون هرگونه اعلام نظر له یا علیه نامزدها وظایف قانونی را  انجام دهند تا با وفاق ملی شاهد برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستان باشیم.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید