شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3204
  • 2

جهت اطلاع حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه پلدختر

کاندیداهای انقلابی پلدختر هیچکدام مسئولیت اجرائی ندارند که درقبال آن پاسخگوی مطالبات مردم باشند ،شایسته بود یک کاندیدا که اتفاقا نماینده هم هست مخاطب خطیب محترم جمعه و پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

کاندیداهای انقلابی پلدختر هیچکدام مسئولیت اجرائی ندارند که درقبال آن پاسخگوی مطالبات مردم باشند ، اما یک کاندیدا که اتفاقا نماینده هم هست بایستی پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

 

بالاگریوه ـ حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه پلدختر درخطبۀ دوم نمازجمعۀ این هفته گفت : کاندیدا های انقلابی که به صحنه آمده اند و خودشان را انقلابی می دانند .به دور از واکنش های عصبی و احساسی پاسخگوی مطالبات و خواسته های مردم باشند.


#نورالدین_احمدی کاندیدای حوزۀ پلدختر و معمولان : 

 

با سلام و ارادت به محضرامام جمعه محترم ،خدمت ایشان عرض می کنیم که ؛حاج آقای عزیز!کاندیداهای انقلابی مخاطب حضرتعالی هیچکدام مسئولیت اجرائی بعنوان رئیس یک اداره یا نهاد ندارند که بخواهند پاسخگوی مطالبات مردم باشند ، و سزاوار بودمی فرمودید یکی از کاندیداها که اتفاقا دو دور هم نماینده است بایستی پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

 

دیگر اینکه مردم پلدختر و اینجانب بعنوان مدیر مسئول رسانۀ بالاگریوه قریب ۵/۲ سال است که فریاد می زنیم ،چرا مدیران دولت قبل که البته منصوب نماینده هستند تغییر نمی کنند و دولت  سیزدهم هنوز در پلدختر مستقر نشده ؟ 

 

سوم اینکه چرا بیش از دو سال است فریاد می زنیم نکند برای انتخابات مجلس دوازدهم بازهم به روال انتخابات دور قبل هیأت های اجرائی یکدست ازحامیان نماینده چینش شوند که متاسفانه ازسوی هیچ تریبونی به این موضوع مهم توجهی نشد و پیش بینی و نگرانی اینجانب به حقیقت پیوست و نهایتا هیأت های اجرائی تماما ازبین نیروهای ستادی و حامیان نماینده چینش شدند و قاطبۀ مردم ولایتمدار و همیشه در صحنۀ پلدختر و معمولان را مکدر کرد  .

 

حاج آقای عزیز ! انتظار داشته وداریم درتریبون مقدس نمازسیاسی – عبادی جمعه به این دو مطالبۀ مهم و برحق مردم و کاندیداها هم اشاره شود .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید