شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3171
  • 0

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر؛

آقای فرماندار ! نسبت به تشکیل «هیأت اجرائی بی طرف » به مردم پلدختر اطمینان بدهید

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر : مردم شهرستان های پلدختر و معمولان نگران تشکیل هیأت اجرائی انتخابات به روال دو دورۀ گذشته هستند

گروه سیاسی بالاگریوه ـ نورالدین احمدی دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر صبح امروز سه شنبه ۱۰مرداد درجلسۀ سه شنبه های خبری در فرمانداری پلدختر در ارتباط با فرایند انتخابات مجلس درشهرستان  با حمید خادم فرماندار گفتگو کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی و انتخابات با مخاطب قراردادن فرماندار پلدختر اظهارداشت : بعنوان رسانۀ مطالبه گر که معمولا مطالبات و انتظارات مردم از مسئولان را بدون هرگونه لکنت زبان مطرح و منتشر می کند ،لازم می دانیم از باب دلسوزی و خیرخواهی به اطلاع حضرتعالی بعنوان نمایندۀ عالی دولت در شهرستان برسانیم که قاطبۀ مردم شهرستان نسبت به روند تشکیل یکدست هیأت اجرائی دردودورۀ گذشتۀ انتخابات مجلس در شهرستان گلایه مند بوده و این روزها در محافل و جلسات مرتبط با موضوع انتخابات اصلی ترین نگرانی مردم ، تشکیل هیأت اجرائی به روال گذشته و دخالت مدیران منتسب به یک کاندیدا در جریان برگزاری انتخابات هستند.

 

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر از فرماندار پلدختر درخواست کرد در راستای اطمینان ازصحت و سقم این گزاره اگر صلاح می دانید افرادی را بصورت ناشناس و نامحسوس به میان طبقات مختلف مردم  بفرستید تا در این خصوص نظرخواهی کنند،تا اطمینان حاصل کنید که اکثریت قریب به اتفاق مردم نسبت به تشکیل هیأت اجرائی در دو دورۀ گذشتۀ انتخابات مجلس گلایه مند هستند و حضورشان در انتخابات آتی را منوط به تشکیل هیأت اجرائی بی طرف ، امانت دار، خداترس  متشکل از همۀ اقشار و جریان های متعهد و معتقد به جمهوری اسلامی عنوان می کنند.چراکه در دو انتخابات گذشته کسانی که انتظار می رفت امین مردم بوده و عملکرد آنان در هیأت اجرائی بی طرفانه باشد، بی طرفی و امانت داری را آنطور که می بایست عمل نکردند .  

 

« احمدی » افزود: با وجود چنین ذهنیت هائی نسبت به ترکیب مجریان و عوامل برگزارکنندۀ انتخابات گذشته ،مردم شهرستان های پلدختر و معمولان از جنابعالی بعنوان فرماندار این حوزۀ انتخابیه انتظار دارند در راستای سالم سازی فضای انتخابات و جلب و تقویت اعتماد و اطمینان مردم برای حضور و مشارکت مطلوب در انتخابات،  نسبت به تغییر و جابجائی و عدم عضویت مدیران ۸ سال گذشته تاکنون که همچنان مدیریتشان ادامه دارد  در تشکیل هیأت های اجرائی و بازرسی و برگزار کنندۀ انتخابات اهتمام داشته باشید.

 

مدیرمسئول رسانۀ بالاگریوه اظهار داشت : با عنایت به اینکه بسیاری از مدیران شهرستان بجای آنکه مدیر دولت و زیر مجموعۀ جنابعالی باشند ، خود را مدیر نماینده فرض می کنند و علیرغم تاکیدات اخیر وزارت کشور و بگو مگوهائی که پس از صدور دستورالعمل معاون سیاسی وزیر کشور بین نمایندگان و وزارت کشور درخصوص عدم  همراهی مدیران و فرمانداران و مسئولان مرتبط با انتخابات با نمایندگان در جلساتی که شائبۀ بهره برداری تبلیغاتی و انتخاباتی دارد ،بوجود آمد ،اما مدیران شهرستان همچنان در اکثر جلسات و محافل و دهگردشی ها همراه نمایندۀ شهرستان هستند.و لذا مردم پلدختر و معمولان از جنابعالی بعنوان مسئول عالی دولت در شهرستان انتظاردارند تدابیری اتخاذ کنیدکه مدیران شهرستان حداقل پس از ثبت نام کاندیداها در اواسط مردادماه ، باور کنند که مدیران دولت آیت الله رئیسی هستند.

 

مدیران شهرستان پلدختر از زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس حق همراهی با نماینده و کاندیداها را ندارند

 

در این جلسه فرماندار شهرستان پلدختر پس از اظهارات  دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان با بیان اینکه تمامی مراحل انتخابات طبق برنامۀ زمان بندی و تقویم اجرائی انتخابات عملیاتی خواهد شد ،افزود : در اجرای مراحل اولیۀ تقویم اجرائی انتخابات ما هم سامانۀ جامع انتخابات را در شهرستان راه اندازی کرده ایم و ان شاالله از این پس نیز طبق برنامۀ زمان بندی انتخابات به پیش خواهیم رفت.

 

حمید خادم با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس امسال غیرحضوری و ازطریق سامانه جامع انتخابات انجام می گیرد. تاکیدکرد : مطمئن باشید که دغدغه و حساسیت شما و مردم را مد نظر قرار خواهیم داد و در تشکیل هیات اجرائی صرفا بر اساس قانون و مقررات انتخابات عمل خواهیم کرد.و تا آنجائی که شدنی هست نخواهیم گذاشت حق کسی ضایع شود. 

 

فرماندار پلدختر با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان از زمان پیش ثبت نام کاندیداهای مجلس حق همراهی با نماینده و کاندیداها را ندارند گفت: درچینش هیئت های اجرایی انتخابات سعی می کنیم از همه اقشار استفاده کنیم .

 

وی با اشاره به اینکه به سبب وجود حساسیت هایی که در شهرستان وجود دارد از زمان ثبت نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی اجازه همراهی مدیران با نمایندگان را نخواهیم دادافزود:مطمئن باشید که دغدغه ها و حساسیت های مد نظر اعمال و بر اساس قانون، جدول زمانبندی و مقررات اقدام می کنیم .

 

خادم گفت:خودمان را برای هیچکس زیر سوال نمی بریم چون حساسیت های سیاسی شهرستان را می دانیم و تلاش می کنیم حق هیچکس عمدا ضایع نشود حتی اگر تبعات سیاسی و اجتماعی برایمان داشته باشد .

 

وی در رابطه با تشکیل هئیت های اجرایی برای برگزاری انتخابات هم بیان کرد:تابع قانون و مقررات هستیم،معتمد تعریف دارد باید این تعریف به اشخاص تعمیم داده شود که سعی می کنیم از همه اقشار در هیئت اجرایی استفاده کنیم

 

فرماندار پلدختردر پایان تصریح کرد:در صورت همراهی مدیران کل،تغییرات و جابه جایی برخی مدیران را اواخر هفته در شهرستان خواهیم داشت و معاونت سیاسی هم بزودی معرفی می شود.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • علی
    • 11 مرداد 1402 01:51
    • 0
    منظور آقای فرماندار از این جمله چیه ؟ « تا آنجایی که شدنی است اجازه نخواهیم داد حق کسی ضایع شود» یعنی ممکنه شرایط طوری بشود که شدنی نباشه و حقی هم ضایع شود

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید