یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 3199
  • 0

پلدختر معطر به شمیم دلنواز لاله های فاطمی گردید + تصاویر

کاروان شهدای گمنام مورد استقبال باشکوه مردم پلدختر قرارگرفت

گروه جهاد و مقاومت بالاگریوه؛ مردم ولایت‌مدار پلدختر با استقبال چشمگیر و وصف‌ناشدنی پیکر پاک و مطهر نام آوران بی نشان را در آغوش کشیده و حماسه‌ای باشکوه و بی‌بدیل از عشق به

 

مردم ولایت‌مدار پلدختر با استقبال چشمگیر و وصف‌ناشدنی پیکر پاک و مطهر نام آوران بی نشان را در آغوش کشیده و حماسه‌ای باشکوه و بی‌بدیل از عشق به شهدا را به تصویر کشیدند.

 

مردان ،زنان، پیران ،جوانان و نوجوان و حتی کودکان پلدختر از اولین ساعات صبح امروز برای استقبال از کاروان شهدای گمنام در میدان شهید بهشتی  تجمع کرده و تابوت های معطر خاکیان افلاکی، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، لاله‌های فاطمی، مردانی از جنس حماسه و ایثار را در آغوش گرفتند و فضای هویزه ثانی از نور شهدا  منور گردید.

 

امروز بار دیگر شمیم دل انگیز شهدا در دیار هویزه ثانی پیچید و پلدختر تجلی‌گاه عشق و ارادت مردم به رهروان مسیر سرخ حسینی و فرزندان پاک روح‌الله بود و همه برای زیارت پیکر پاک و مطهر شهدای راه وطن، سه سردار گمنام آمده بودند.

 

مردم دومین شهر شهید دادۀ کشور در استقبال پرشور و باشکوه ازکاروان لاله‌های فاطمی درجوار پیکر پاک آنها باردیگر با آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و نشان دادند که شهدا فراموش ناشدنی هستند.

امروز پیکر سه فرزند برومند و سرافراز وطن پس از سال ها که از رشادت و جان‌فشانی آنان در هشت سال دفاع جانانه از خاک و ناموس ایران اسلامی می گذرد بر روی دستان مردم هویزه ثانی تشییع شد.

 

کاروان شهدای گمنام پس از استقبال گرم مردم هویزه ثانی  به سمت بخش «افرینه» حرکت کرد تا از آنجا راهی شهرستان «معمولان» گردند .

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید