شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3194
  • 0

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان :

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۵ زندانی جرایم غیرعمد در لرستان آزاد شده اند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۵ نفر توسط ستاد دیه استان آزاد شده اند

توکل شاکرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۵ نفر توسط ستاد دیه استان آزاد شده که در این راستا دیه یک نفر، بدهی مالی ۹۲ نفر، مهریه ۷۸ نفر و نفقه ۱۴ نفر پرداخت شده است.

 

به گزارش بالاگریوه مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مجموع بدهی زندانیان آزاد شده را ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: برای پرداخت این بدهی مبلغ ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و۷۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی پرداخت شده، ۱۲۰ میلیارد ریال گذشت و مصالحه و ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال نیز تقاضای اعسار و از سایر منابع نیز مبلغ ۴۰ میلیارد ریال جمع آوری شد. 

 

وی با اشاره به برگزاری پویش های مختلف در قالب جشن گلریزان و کمک‌های مومنانه از سوی ستاد دیه استان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۷۸ زندانی واجد شرایط ستاد دیه در زندان های لرستان وجود دارد که۱۶۴ نفر از آنان مرد و ۱۴نفر نیز زن هستند.

 

وی افزود: ۸۹ نفر از زندانیان مذکور محکوم مالی،۱۸ نفر محکوم مهریه، هفت نفر محکوم دیه و چهار نفر از آنان نیز محکوم نفقه هستند. 

 

شاکرمی با بیان اینکه کل بدهی این زندانیان یکهزار و ۵۸۰ میلیارد ریال است که بیشترین بدهی از این مجموع مربوط به محکومان مالی است.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید