شنبه، 8 اردیبهشت 1403
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 3197
  • 0

با صدور بیانیه ای به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو صورت گرفت

اعلام آمادگی دانشگاهیان انقلابی لرستان برای بصیرت افزائی ، روشنگری و تحقق منویات رهبری

تشکل دانشگاهیان انقلابی لرستان با صدور بیانیه ای به مناسبت ۱۶ آذر روزدانشجو آمادگی خودرا برای روشنگری و بصیرت افزائی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اعلام کردند.

به گزارش بالاگریوه ،تشکل دانشگاهیان انقلابی استان لرستان باصدور بیانیه ای به مناسبت ۱۶ آذر(روزدانشجو) آمادگی خود را برای روشنگری و بصیرت افزائی در جامعه در راستای تحقق منویات رهبری اعلام کرد.

 

متن بیانیۀ تشکل دانشگاهیان انقلابی لرستان که به رسانۀ انقلابی بالاگریوه ارسال گردیده به شرح زیر تقدیم مخاطبان می گردد.

 

بسم اللّه الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ 

امام خامنه‌ای مدظله‌العالی :

"جنبش دانشجوئی در کشور ما در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالت خواه بوده است."  ۱۳۸۷/۰۹/۲۴

 

جریانِ آگاه و با بصیرت دانشجویی کشور از بدو تولد و شروع به فعالیت خود از سال ١٣٣٢ تاکنون بر علیه استبداد داخلی و خارجی و غارت منابع کشور و تحریف مبانی دینی و سلب آزادی توسط مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم وابسته و خودفروخته پهلوی قیام کردند.

 

اوجِ نقطهٔ شروع جنبش دانشجویی کشور،اعتراض به حضور معاون رئیس جمهور وقت آمریکا در ایران در آذر ماه ١٣٣٢ است که منجر شد به سرکوب و کشتار و دستگیری تعداد زیادی از دانشجویان معترض در ١۶ آذر همان سال و شهادت  سه نفر از دانشجویان معترض به اسامی بزرگ‌ نیا، قندچی و شریعت رضوی .

 

همچنین در بیش از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی،دنیای استکباری همچنان تمام مساعی خود را اعم از جنگ تحمیلی هشت ساله احزاب تا فتنه های متعدد در سال‌های اخیر،تحریم ها، جنگ های نیابتی، ترورها، تقویت منافقین و معاندان و نبرد رسانه ای علیه ملت ایران بکار برده اند، لذا جنبش دانشجویی و با بصیرت کشور به موازات این توطئه های رنگارنگ، با هوشیاری و شناخت و معرفت علیه دشمنان موضعگیری داشته است.

 

اما آنچه نیاز امروز جریان دانشجویی کشور است، افزایش سطح آگاهی های دینی و سیاسی جهت مقابله با امواج سهمگین و بی امان دشمنان بخصوص در مبارزه با طرح و برنامه استعماری و قدیمی دشمنان اسلام یعنی کشف حجاب، این واجب دینی و سیاسی است. در این خصوص همکاری و همگامی مدیران و اساتید دانشگاه ها با تشکل‌های اسلامی دانشجویی و دانشجویان فعال دانشگاه ها امری ضروری و لازم است.

 

در پایان با گرامی داشت ١۶ آذر و روز دانشجو،ما اعضای دانشگاهیان انقلابی لرستان با سی و سه سال سابقهٔ فعالیت های فرهنگی و سیاسی در دانشگاه های مختلف استان، مراتب آمادگی خود را برای روشنگری و بصیرت افزایی و عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مقابله با جنگ نرم دشمنان در دانشگاه های استان اعلام می‌داریم، ان‌شاءالله

 

والسّلام علی عبادالله الصّالحین

دانشگاهیان انقلابی لرستان

١۶ آذر ماه سال ١۴٠٢

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید