شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3189
  • 0

هشدار امام جمعۀ پلدختر درخصوص عواقب خلل احتمالی در انتخابات / وعدۀ امام راحل مبنی برمحو اسرائیل از صحنۀ روزگار در عملیات طوفان الاقصی کلید خورده است.

امام جمعۀ پلدختر: اگر خللی در امر انتخابات رخ بدهد به وجهۀ کشور ضرر وارد می شود/ وعدۀ امام راحل مبنی برمحو شدن اسرائیل از صحنۀ روزگار این روزها در عملیات طوفان الاقصی کلید خورده است.

امام جمعۀ پلدخترگفت : سلامت انتخابات آبروی کشور است و اگرخللی در این امر رخ بدهد به وجهۀ کشور ضرر وارد می شود/ وعدۀ امام راحل مبنی برمحو شدن اسرائیل از صحنۀ روزگار این روزها در عملیات طوفان الاقصی کلید خورده است.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی در خطبه های نماز وحدت بخش جمعۀ این هفته با اشاره به عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی گفت: طوفان القصی برای همیشه در تاریخ مبارزات مردم فلسطین ثبت و ضبط گردید چرا که مبارزان فلسطینی در این عملیات ارتش تا ددان مسلح رژیم صهیونیستی را غافلگیر ، زمینگیر و خوار و ذلیل کردند و شگست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی با هیچ بیان و تحلیلی قابل توجیه نیست 

موسوی با یادآوری پیش بینی حضرت امام راحل در خصوص سرنوشت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بیان داشت : محو شدن اسرائیل از صحنۀ روزگار که امام راحل و بنیانگزار انقلاب اسلامی وعدۀ آن را داده بود امروز در عملیات طوفان الاقصی بصورت جدی کلید خورده است .

خطیب جمعه پلدختر به سخن مقام معظم رهبری در خصوص شکست مفتضحانۀ ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصای مبارزان فلسطینی گفت: مقام معظم رهبری  در مراسم آغاز سالتحصیلی دانشکدۀ افسری فرمودند شکست اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی غیر قابل ترمیم است.و تحلیل سخن گهر بار رهبرعزیز انقلاب و فرماندۀ معظم کل قوا آن است که چهار اصل دکترین نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی شکسته شد.

موسوی افزود: اصل « اسرائیل یعنی ارتش قدرتمند و شکست ناپذیر، اصل سازمان پیچیدۀ اطلاعات رژیم صهیونیستی ،اصل انتقال نبرد به قلمرو دشمن ، اصل گنبد آهنین  ، که از اصول دکترین نظامی رژیم غاصب صهیونیستی بود توسط مبارزان فلسطینی در عملیات غرور افرین طوفان الاقصی شکسته شد .

امام جمعه پلدختر به اهمیت مسألۀ انتخابات پرداخت و گفت: انتظار مردم از هیأت های نظارت و اجرائی آن است که مسئولان امر چه در وزارت کشور( مجریان) وچه آنانی که از طرف شورای نگهبان در امر برگزاری انتخابات مسسئولیت دارند( ناظران و هیأت های نظارت) بایستی خداترسی را مد نظر قرار دهند، چراکه سلامت انتخابات یعنی آبروی نظام و کشور و اگر خدای ناکرده خللی در انتخابات رخ بدهد نه به وجهۀ یک شهر و یک استان بلکه به وجهۀ کشور ضرر وارد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی تأکید کرد:مسئولان برگزارکننده و دست اندرکار انتخابات بایستی امانت داری و صیانت از رأی مردم را که حق الناس است آویزۀ گوش خود قراردهند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید