شنبه، 8 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3186
  • 0

پیمانکاران با نیروهای شرکتی به شکل استثمارگونه و برده داری رفتار می کنند

امام جمعۀ پلدختر گفت: دولت و مجلس بایستی برای تبدیل وضعیت قشر زحمت کش و گمنام نیروهای شرکتی چاره اندیشی کنند.

امام جمعۀ پلدختر در خطبۀ دوم نماز سیاسی ـ‌ عبادی جمعۀ این هفته گفت: دولت و مجلس بایستی برای تبدیل وضعیت قشر زحمت کش و گمنام نیروهای شرکتی چاره اندیشی کنند.

 

به گزارش بالاگریوه ،خطیب جمعۀ این هفتۀ پلدختر با تبریک هفتۀ نیروی انتظامی گفت : جان برکفان نیروی انتظامی و حافظان امنیت و آرامش جان شیرین خود را سپر جان و مال مردم می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی با اشاره به اینکه امروز پلیس ما مورد تأئید مقام ولایت و رهبری و فرمانده کل قواست تأکید کرد: حضور نیروی مقتدر پلیس ما در سخت ترین شرایط و صعب العبورترین نقاط مرزی خواب را ازچشمان کسانی که بخواهند آرامش مردم را خدشه دار کنند گرفته اند .

امام جمعه پلدختر افزود: الحمدلله امروز اقتدار، ذکاوت و هوشمندی فرماندهان فراجا تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است .

 

سید محسن موسوی به ۱۴مهرماه روز دامپزشکی اشاره کرد و افزود : زحمت کشان دامپزشکی با اندک بضاعتی که دراختیار دارند در دورترین نقاط کشور خدمت می کنند و چرخۀ غذائی این مملکت را سالم نگه می دارند.

 

خطیب جمعه پلدختر با اشاره به ۱۵ مهرماه روز روستا و عشایر گفت: ازمسئولان انتظار داریم خدمت به این دو قشر مولد را برای خود یک توفیق حساب کنند .

 

امام جمعه پلدختر در ادامه به طرح مشکلات مربوط به نیروهای شرکتی اشاره کرد و افزود: یک قشر زحمت کش در بدنۀ دولت اما گرفتار چنگال قدرتمند پیمانکارانی قرارگرفته اند که با آنها به شکل استثمار گونه و بردگی رفتار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد : این نیروها در بین خوف و رجا زندگی می کنند ،ثبات شغلی شان صفر است ،و حتی عیدی شان هم به حساب پیمانکار واریزمی شود و اگر یک نیروی شرکتی بخواهد مرخصی هم بگیرد پیمانکار گوشش را می پیچاند.که این با هیچ عدالتی سازگار نیست .

 

وی افزود: قشر عزیز و گمنام کارگران شرکتی صبح که سرکار می روند ولو اینکه در یک ادارۀ قدرتمند دولتی باشد اما برای بله قربان گوئی به پیمانکار مجبورند دستورهای سختگیرانۀ او را تحمل کند.

 

خطیب جمعه پلدختر اظهار کرد :نیروهای شرکتی سالیان سال است برای تبدیل وضعیتشان داد می زننند اما انگار هیچ گوشی برای شنیدن صدای آنها وجود ندارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه یکی از بهترین کارهای مجلس فعلی مصوبۀ تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی عضو خانوادۀ ایثارگران بود، افزود: انتظار می رود ، دولتمردان و مجلسیان مطالبۀ برحق آنهائی که عضو جامعۀ ایثارگری نیستند و اما سال هاست در گمنامی و بدون منت  با زجر زندگی می کنند را  هم  رسیدگی کنند و تدبیری بیندیشند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید