یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2585
  • 0

درمراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی پلدختر مطرح شد :

رهبرانقلاب سدی مستحکم دربرابرتهدیدات/امنیت امروزمرهون رشادت های نیروی انتظامی،سپاه و ارتش است

امام جمعه پلدخترگفت :هدف نهائی دشمنان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این راه موفق نخواهد شد

امام جمعه پلدخترگفت :تغییررفتارهای دشمنان تاکتیکی بوده وهدف نهائی آنان بنابه فرموده مقام معظم رهبری براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این راه موفق نخواهد شد

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری صبح امروزدرمراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی انتظامی پلدختر درمحل فرماندهی نیروهای اتتظامی اظهار داشت :دشمن برای ازبین بردن و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشه طراحی کرده است ولی به فضل خداوندبزرگ با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و حضور نیروهای نظامی و انتظامی این نقشه ها یکی پس از دیگری خنثی و نقش برآب می شود.

«سوری» ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بابیان اینکه افکاری که برجهان حاکم است و امکاناتی که در دست دنیای کفراست اجازه هرگونه تفکرو اقدام برخلاف اراده مدعیان حکومت برجهان راتاحدودی سلب کرده خاطر نشان کرد: اماجمهوری اسلامی ایران که براساس اعتقادات ،باورهاو ارزش های دینی پایه ریزی شده وحرکت می کنددربرابر هرگونه ظلم وستم درجهان ایستادگی کرده و طبیعی است که جبهه استکبارسعی می کندموانع سر راه خودرا برای رسیدن به اهداف شومش کنار بزندو یکی ازموانع سرراه خود رانظام مقدس جمهوری اسلامی می داندکه با طراحی نقشه هایی سعی در براندازی آن دارد .

سخنران صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان پلدختربا اشاره به اینکه دشمنان برای براندازی نطام مقدس جمهوری اسلامی سه برنامه کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت طراحی کرده اند تصریح کرد:دربرنامه کوتاه مدت دشمن قصددارد امنیت ایران رامخدوش کرده وبر هم بزندهمچنان که درجریان فتنه داعش باتوجه به امنیتی که درکشورحاکم است مقام معظم رهبری فرمودندحرکت داعش در ایران یک نوع ترقه بازی است در هرکشوری اتفاق می افتاد برنامه های آنها به هم می‌ریخت .

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی در برنامه های میان مدت خود اقتصاد کشور ما را هدف گرفته اند متذکرشد: دشمن می خواهد افرادی که دارای سرمایه وثروت هستند احساس ناامنی کنند ودر ایران سرمایه گذاری انجام ندهند چون اگر درجایی احساس امنیت نباشد سرمایه گذاربه راحتی و بدون دغدغه نمی تواند فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سوری هدف غایی و بلندمدت دشمن را بنا به تأکیدمقام معظم رهبری براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: تغیر رفتار های دشمنان نظام اسلامی تاکتیکی بوده و هدف نهائی آنان براندازی نظام جمهوری اسلامی است .  

امام جمعه پلدختر رژیم جعلی صهیونیستی که فلسطینیان را ازکشورآبا و اجدادی خود آواره کرده عامل ناامنی درمنطقه دانست و یادآورشد: مدعیان حمایت از حقوق بشر،مستکبران عالم و ازجمله دولت آمریکا نسبت به جنایات صهیونیست ها و نسل کشی در فلسطین بی تفاوت بوده اما جمهوری اسلامی ایران را که حامی واقعی مظلومان جهان است حامی تروریسم معرفی می کنند .

سوری با انتقادشدید ازبرخی حاکمان کشورهای مسلمان که همچون عناصری بی خاصیت وبی اراده ابزارجبهه استکبارو آمریکاشده اندتصریح کرد: درچنین جهانی اگر کشوری همچون جمهوری اسلامی ایران بخواهدخلاف جبهه استکبار ودرجبهه حق حرکت کند موانعی را برای آن کشور ایجاد می کنند .

وی نیاز به امنیت را مانند نیاز انسان به هوا و نفس کشیدن مقایسه کرد و با بیان اینکه انسان درمکانی که امنیت نداشته باشد نمی تواند دوام داشته باشد خاطرنشان کرد: کشوری می تواند علیه جبهه استکبارحرکت کند وازکیان خود دفاع نماید که امنیت داشته باشدوامنیت امروزجمهوری اسلامی حاصل زحمات ورشادت های نیروهای نظامی،سپاه و ارتش می باشد،خاطرنشان کرد: کشور ما زمانی میتواند دغدغه نداشته باشد واستکبار را به زانو درآورد که امنیت داشته باشد و هر جائی که نگاه می کنیم چه در بحث اقتصاد وچه در بحث فرهنگ مقوله اصلی « امنیت» است که اگر نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود .

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر :
مقام معظم رهبری همچون سدی مستحکم دربرابرتهدیدات ایستاده و قدعلم کرده است

 

دراین مراسم همچنین سرهنگ پاسدارصفرعبدالوندفرمانده نیروی انتظامی شهرستان امنیت امروزحاکم برکشور را از بهترین نعمت های الهی و ناشی از توجهات امام زمان (ع) ورهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری، خون شهدا و تعامل و همکاری مردم با نیروهای حافظ امنیت دانست وبا بیان اینکه مقام معظم رهبری همچون سدی مستحکم درمقابل تهدیدات ایستاده ودرمقابل آنها قد علم کرده اند. افزود: ایجاد نظم وامنیت وآرامش از افتخارات ناجا است که در سایه نعمت ولایت دردسترس همگان بوده و زمینه مشارکت شهروندان درارتقای امنیت یکی از مولفه های امنیت است .
وی بابیان اینکه ناجا مبارزه باسوداگران اقتصادی و ایجاد بسترامنیت را برای سرمایه گذاران دردستور کارقرار داده است یادآورشد: امنیت اقتصادی و اقتصاد امنیتی دو مولفه اندکه باید همگام با هم وهمسو وموازی باهم همکاری کننددرغیراین صورت ممکن است کارخانجات تعطیل شوندو فشاراقتصادی برمردم وارد شودو مردم وجوانان روز به روز بیکارتر شوند .

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر با اشاره به اینکه مردم درمقولۀ امنیت حرف اول را میزنند ،تعامل شهروندان و نیروی انتظامی را بهترین نعمت برای گسترش امنیت دانست و گفت : اگر با مردم تعامل نداشته باشیم هیچ گاه دربحث امنیت موفق نخواهیم بود.


عبدالوند درپایان خاطرنشان کرد: باعث سربلندی و افتخارناجا است که نیروهای انتظامی از مقام معظم رهبری عنوان مجاهد فی سبیل الله را دریافت کردند .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید