دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1982
  • 0

یک نماینده مجلس دهم :

دلیل اقبال مردم به بنده بلندکردن پرچم احمدی نژاد بود/ اظهارشرمساری رهبرانقلاب بایدبرای مسئولان دردولت ومجلس مایه خجالت باشد

دکتر احمد علیرضا بیگی : اظهار شرمساری رهبر انقلاب به دلیل بی کاری جوانان که در دیدار با نمایندگان مجلس دهم ابراز شد، حادثه بسیار ثقیلی بود. این سخنان رهبری برای همه مسئولان کشور در دولت و مجلس باید مایه خجالت و شرمساری باشد.

نماینده تبریز درمجلس شورای اسلامی گفت :اظهار شرمساری رهبر انقلاب باید برای همه مسئولان کشور در دولت و مجلس مایه خجالت و شرمساری باشد

به گزارش بالاگریوه به نقل ازگیلان آنلاین دکتر احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز درمجلس شورای اسلامی در گفت و گو باخبرنگار دولت بهار با اشاره به اظهارات اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر جذابیت نداشتن کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد در انتخابات و یک دوره ای نشدن حسن روحانی، اظهارکرد: من علت اقبال مردم شریف تبریز به خودم را بلند کردن پرچم احمدی نژاد می دانم و معتقدم سال 1396 قطعا سال شکوفایی مجدد تفکر انقلابی در کشور خواهد بود. روشن است که این اظهار نظر صحیح نیست.
 
استاندار آذربایجان شرقی در دولت دهم، با بیان اینکه طبیعی است چهره های سیاسی بی هنر و فاقد عملکرد در قوه اجرایی راهی جز انداختن تقصیر مشکلات کشور بر گردن رئیس جمهور سابق کشورمان نداشته باشند، خاطرنشان کرد: اظهار شرمساری رهبر انقلاب به دلیل بی کاری جوانان که در دیدار با نمایندگان مجلس دهم ابراز شد، حادثه بسیار ثقیلی بود. این سخنان رهبری برای همه مسئولان کشور در دولت و مجلس باید مایه خجالت و شرمساری باشد.
 
دکتر احمدعلیرضا بیگی با بیان اینکه مدرس چیزی نداشت و برای خودش هم چیزی نخواست و همین مساله رمز انقلابی بودن آن شهید بزرگوار بود، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی صریحا فرمودند که ماجرای مذاکرات باید درس عبرت باشد تا همگان متوجه شوند هرگز با تکیه بر دشمن خارجی نمی توان برای کشور کاری کرد، بلکه باید انقلابی بود و با مدیریت انقلابی و تکیه بر توان توده ملت منافع ملی را محقق کرد.
 
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس که راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی را نگرش انقلابی عنوان کردند، گفت: همه موفقیت های کشور در دولت دهم، ناشی از حاکمیت نگرش انقلابی بود. اجزاء دولت دهم و در راس آن ها دکتر احمدی نژاد عمیقا باور داشتند که برای پیشرفت و تامین منافع ملی باید انقلابی رفتار کرد.
 
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی در ماه های پایانی دولت دهم، اظهارکرد: در پی وقوع زلزله 400 هزار نفر از مردم استان زیر چادر اسکان یافتند و 5 هزار متر مربع از اراضی مسکونی با خاک یکسان شدند اما تفکر انقلابی و مدیریت جهادی توانست از این مانع بزرگ عبور کند و به سرعت بحران را حل کند. در دولت دهم ما به ارزش های انقلاب اعتقاد داشتیم، مردم هم به همین دلیل با دولت همراهی می کردند و خداوند نیز برکاتش را نازل می کرد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید