یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1946
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری امام جمعه پلدختر:

ایستادگی سپاه دردفاع ازدستاوردهای انقلاب ابرقدرتها را ناکام کرده است / جانبازان پشتوانه انقلاب ومایه افتخارجامعه هستند

امام جمعه پلدختر: ازآنجاکه ایستادگی سپاه دردفاع ازانقلاب همواره دنیای استکبارو غرب و ایادی داخلی آنهارا ناکام کرده است. تخریب وجهه سپاه را دردستور کارخودقرارداده اند

به گزارش بالاگریوه امام جمعه پلدختربا بیان این مطلب درخطبه های نمازجمعه این شهر افزود: ازآنجاکه ایستادگی سپاه دردفاع ازانقلاب همواره دنیای استکبارو غرب و ایادی داخلی آنهارا ناکام کرده است. تخریب وجهه سپاه را دردستور کارخودقرارداده اند .

حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری با بیان اینکه دشمن قابل اعتماد نیست و تنهاچاره کارتبعیت ازفرامین مقام معظم رهبری دراقتصادو فرهنگ وسایرمولفه ها است.تصریح کرد:در اقتصاد مقاومتی کار و تلاش محور است و دولت صرفآ باید نقش نظارتی داشته باشد.


وی با اشاره به اینکه  راه سعادت در تبعیت از فرامین رهبری است افزود : باید شبیخون و ناتوی فرهنگی را که مد نظر مقام معظم رهبری است را باور کنیم.


خطیب جمعه پلدختر با بیان اینکه ماهیت آمریکا تغییر نکرده است ،گفت: ماهیت امریکا عوض نشده وزبان منطق را نمی فهمد چون بنای کار منطقی را ندارد.

 

 

حجت الاسلام محمد سوری با اشاره به بد عهدی ها و بهانه گیری های آمریکا در برجام اظهار داشت: این بعضی از انقلابیون هستند که تغییر ماهیت داده اند اما آمریکا همان دشمن ملت ایران است و انتظار صداقت از آن ساده لوحی و حماقت است.
وی با گرامیداشت ایام شعبانیه و ولادت امام حسین ،حضرت عباس و امام سجاد علیهما السلام  و تبریک این ایام به سبزپوشان مدافع  حریم دین اسلام، انقلاب ، نظام و ولایت افزود: برگزیدن سالروز میلاد سرورشهیدان عالم حضرت امام حسین (ع)  بعنوان روز پاسدارحاکی از این واقعیت است که این نهاد تا چه اندازه ای برایدفاع از حق و اسلام و ولایت همچون امامشان ایستادگی خواهندکرد ورمز موفقیت سپاه در همین حرکت حسینی و عاشورایی آن نهفته است.

سوری با بیان اینکه ایستادگی سپاه دردفاع ازانقلاب همواره دنیای استکبارو غرب و ایادی داخلی آنهارا دررسیدن به اهداف شومشان علیه انقلاب اسلامی ناکام کرده است، تصریح کرد:برهمین اساس آمریکا،صهیونیست ها، استعمارگران اروپائی و شیوخ مرتجع ، فاسد و وابسطه با صرف هزینه های هنگفت تخریب وجهه سپاه را دردستور کارخودقرارداده اند .
امام جمعه پلدختر سپاه را مولود انقلاب و برخاسته از بطن انقلاب عنوان کرد و افزود : ماهیت سپاه ماهیت انقلاب و رسالت سپاه پاسداری ازدستاوردهای انقلاب بوده و این نهاد در مواجهه با دشمنان همواره موفق بوده است .

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت عباس "ع"وبی نظیربودن فداکاری آن حضرت در تاریخ بشر افزود:جانبازان  بعنوان آیینه  های ایثار به تاسی ازحضرت عباس حرکت کرده و بهترین الگو برای جوانان ایران اسلامی هستند.


خطیب جمعه پلدختر جانبازا ن را ذخایر و پشتوانه انقلاب ومایه افتخارجامعه دانست و گفت: جانبازان و ایثارگران دین بزرگی برگردن انقلاب دارند.
حجت الاسلام سوری با گرامیداشت سالروز ولادت امام سجاد "ع" اظهار داشت: چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت سجاد علیه السلام است که تهجد و ارتباط با خدا در کتاب صحیفه سجادیه اش موج می زند.
امام جمعه پلدختر به 23 اردیبهشت سالروز لغو کاپیتولاسین اشاره کرد و افزود: مستشاران و ایادی آمریکا برمبنای معاهده کاپیتولاسیون اگر مرتکب هرجرم و جنایتی می شدند دولت ایران و هیچکس حق دستگیری و مجازات آنها را نداشت ، تااینکه حضرت امام در4 آبان سال 1343 علیه این قانون ننگین سخنرانی مهمی ایراد کرد ومنجر به تبعید ایشان توسط رژیم طاغوت گردید، اما سرانجام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پیشنهاد هیأت وزیران و تصویب شورای انقلاب در 23 اردیبهشت سال 58  حق کاپیتولاسیون و امتیازات و ملحقات آن برای همیشه و به طور نهایی لغو شد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید