دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1283
  • 0

با هدف ارتقاء توانایی جسمی و آشنایی با علوم نظامی روز

بسیجیان لرستان رزمایش اقتدار، انسجام، تعهد و تخصص برگزارکردند

بالاگریوه: بسیجیان لرستان با هدف ارتقاء توانایی جسمی و آشنایی با علوم نظامی روز درقالب گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر رزمایش اقتداربرگزارکردند.

بیت‌المقدس در خرم‌آباد

سرهنگ پاسدار ماشاءالله بازگیر فرمانده ساه ناحیه خرم آباد درخصوص برگزاری رزمایش گفت : این رزمایش با هدف نشان دادن اقتدار، وحدت، حفظ وانسجام وتعهد بسیجیان انجام می گیرد.

فرمانده سپاه ناحيه خرم‌آبادافزود : این رزمایش ها توسط بسیجیان وبا هدف آشنائی آنان به ماموریت‌های محوله انقلاب اسلامی در بُعد فرهنگی و رزمی در منطقه عمومی جنوب خرم‌آباد و در پادگان شهید بهشتی طی روزهای 21 و 22 اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

بازگیر به خبرنگاریافته گفت : این رزمایش به استعداد یک لشکر به نام 101 انبیا با ماموریت فرهنگی، رزمی و امدادی در قالب 3 تیپ به نام های شهید توکل مصطفی‌زاده، شهید نعمت‌الله سعیدی و شهیده سیده زهرا رحیمی اقدام به انجام ماموریت‌های محوله می‌نمایند.

فرمانده سپاه خرم‌آباد با بیان این که این مانور به مدت 2 روز در منطقه عمومی جنوب شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود، یادآور شد: عملیات‌های ایست و بازرسی، مقابله با اغتشاشات، آرام‌سازی و حراست از مناطق حساس در سین برنامه‌های این رزمایش است.

بازگیر تصریح کرد: در نظر داریم در صورت وضعیت مساعد آب و هوا پالاگرایدرهای بسیجیان سپاه ناحیه خرم‌آباد را به پرواز در آوریم و عملیات پرش موتورسواران از روی موانع، امداد و نجات، فرود نفرات مصدوم از ساختمان‌های بلند سپاه خرم‌آباد را اجرا نماییم.

وی خاطر نشان کرد: نیروی‌های بسیجی دارای یک تفکر معنوی می‌باشند و همین تفکر این نیرو را از نیروهای نظامی دنیا متمایز کرده است.

فرمانده سپاه خرم‌آباد در پایان اظهار داشت: قبل از شروع عملیات رزمی، ابتدا با کار فرهنگی در قالب حلقه‌های صالحین کار شروع می‌شود و در پایان این رزمایش، بسیجیان با حضور در مصلی و نمازجمعه کار خود را به پایان می‌رسانند.


فاطمیون درکوهدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهدشت درگفتگوبا خبرنگاران زمان این رزمایش را روزهای 21 و 22 اسفندماه جاری عنوان کرد و اظهار داشت: این رزمایش با هدف ارتقاء توانایی جسمی بسیجیان و آشنایی با علوم نظامی روز و با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر برگزار می‌شود.

عباس آدینه‌وند افزود: در روز اول رزمایش سازماندهی نیروها و تدریس دروس عقیدتی، سیاسی، آموزشی، تربیتی و نظامی، اجتماع بزرگ حلقه‌های صالحین و رزم شبانه و در روز دوم رزمایش شاهد عملیات‌ها و انفجارها هستیم. 

   

بیت المقدس درپلدختر

همچنین رزمایش بیت‌المقدس صبح امروز با برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت بسیج پلدختر واقع در منطقه عمومی سراب جهانگیر آغاز شده است که در این رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس بسیج مقاومت ناحیه پلدختر حضور دارند و دردو بخش آموزشی و عملیات رزمی اجرا خواهدشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر در این ارتباط اظهار کرد: رزمایش بیت‌المقدس گردان‌های بیت‌المقدس بسیج ناحیه پلدختر در منطقه عمومی سراب جهانگیر اجرا می شود

محمد شریف نوریان افزود: این رزمایش با هدف آمادگی ارتقای سطح رزم گردان‌های بیت‌المقدس بسیج ناحیه مقاومت شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی بسیجیان ازامروزصبح آغاز شده و در آن آموزش‌های عقیدتی، خداشناسی، کلاس‌های توجیهی و آموزش رزمی در روز نخست رزمایش ارائه می‌شود.

فرمانده مقاومت بسیج ناحیه پلدختر اظهار داشت: در روز دوم و مرحله پایانی رزمایش صبح جمعه صبحگاه مشترک با حضور فرماندهان بسیج و گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس و  بسیجیان و همچنین مسئولان شهرستان پلدختر برگزاروباعملیات رزمی نیروهای بسیج پایان می یابد .


الی بیت المقدس دربروجرد

شجاع معظمی صبح امروز درحاشیه اعزام نیروهای بسیجی به رزمایش ‌«الی بیت‌المقدس» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش «الی بیت‌المقدس» ‌با هدف بالا بردن توان رزمی و صلابت بسیجیان ‌‌در روزهای 21 و 22 اسفند ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از یک هزار و 200 نفر از بسیجیان این شهرستان در این رزمایش عظیم عنوان کرد: در این رزمایش شش گردان متشکل از گردان‌های بیت‌المقدس برادران و گردان کوثر خواهران در منطقه عمومی شمال غرب بروجرد به مدت دو روز برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این رزمایش اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف همچون آموزش‌های کمین و ضد‌کمین، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها، رهایی گروگان و حفاظت و حراست از اماکن و مهم در مواقع بحرانی بخشی از برنامه‌های آموزشی برای نخستین روز این رزمایش است.

وی با اشاره به حضور مسئولان نظامی و انتظامی در دومین روز از این همایش به منظور آغاز رزمایش الی بیت‌المقدس افزود: در این رزمایش که با هدف سنجش توان رزمی نیروهای تحت آموزش بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود، بسیجیان شرکت‌کننده در یک رزمایش در کنار یکدیگر با استفاده از سلاح‌های روز دنیا با آخرین روش‌های دفاعی آشنا می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با پوچ خواندن تهدیدات دشمنان و در راس آنها آمریکا اظهار کرد: آمریکا و دست نشانده‌هایش با هیچ سلاح و ترفندی نمی‌توانند پنجه در پنجه ایران و ایرانی بیندازند و قادر به مقابله با جوانانی که صلابت و شجاعت را از شهدا آموخته‌اند، نیستند.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظرات

    • بالاگریوه
    • 22 اسفند 1393 23:51
    • 0
    پاسخی به یک مدعی وکالت
    فرد مجهوال الهویه ای که با نام های « سحر» ، « کریم » ، « رضا » و « صفا » کامنت گذاشته ای و اعلام کرده ای وکیل هم هستی اما دم خروس ازکنارکامنت هایت بیرون زده . توکه مدعی حقوقدانی و وکالت هستی علت عصبانیتت ازپیگیری بیانیه موسوم به شورا چیه؟
    زیاد به خودت فشارنیارچون بالاگریوه برخلاف خیلی های دیگر که توبرای آنها خودت را به آب و آتش زده ای ازمیان همه راهها مانند طومارنویسی، بیانیه نویسی، اهانت درتریبون و .... فقط به قانون جمهوری اسلامی اکتفا کرده و مسائل مربوطه را ازطریق دستگاه قضائی پیگیری می کند.همه چیز درمحکمه معلوم می شود. راستی توکه عرضه نداری لااقل جنسیت خودت را مشخص کنی که بالاخره سحر هستی یا رضا و کریم هستی یا صفا چطورحرف های گنده ترازخودت بلغورمی کنی؟ امیدوارم که روزی از این نوشته هات پشیمان نشی
    راستی دروغ دیگرت اینه که گفتی ما 18 اسفند مقاله نوشتیم ، یکباردیگربه سایت نگاه کن 21 بهمن ماه مقاله نوشتیم و اما 30 دی ماه موضوع پیامک توهین آمیز را به دستگاه قضائی ارائه کردیم.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید