یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 3187
  • 0

« امنیت » در نظام جمهوری اسلامی مهم ترین رکن جامعه است / سپاه و بسیج خادمان مردم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزۀ مقاومت شهری ثامن الائمه : در نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت مهم ترین رکن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه ثامن الائمه شهری با تبریک هفته فراجا و خداقوت به بسیجیان این حوزه اظهار داشت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی مقولۀ امنیت مهم ترین رکن در جامعۀ اسلامی است 

 

به گزارش بالاگریوه ،سرهنگ حسن آقا خوشبختی فرمانده پیروزی ،پیدایش و استمرار انقلاب اسلامی معجزه است چون حکومت دینی تشیع و اسلام را احیا کرد.

 

وی بیان کرد:در گذشته جمعی از دلسوزان و افراد متدین با رهبری امام ره توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و امروز هم نیز رسالت ما برای ادامه این راه خطیر است.

خوشبختی گفت:با تلاش و حضور موثر بسیج و دلسوزان انقلاب در عرصه های سازندگی،پیشرفت،جنگ سخت ،نرم، و بازسازی کشور در چهل ساله گذشته به توفیقات خوبی دست پیدا کردیم .

 

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به نقش پر رنگ جوانان تاکید دارد عنوان کرد :سپاه و بسیج خادمان مردم هستند که در هر زمان این  آمادگی را دارند چه در شرایط عادی و چه در زمان بحران به مردم خدمت کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر عنوان کرد:امروز نسل جوان ما همان نسل سلیمانی هستند که در گام دوم انقلاب بایستی نقش آفرینی داشته باشند و دشمن را به مانند همیشه مایوس کنند،امید مقام معظم رهبری در این گام به همین جوانان است  .

 

وی با تاکید بر اینکه امنیت مهمترین رکن است افزود:نیروهای نظامی و امنیتی به فراخور وظایفی که دارند در تأمین امنیت سهم و نقش دارند ولی بسیج برای پیگیری و رفع مشکلات در میدان عمل حضور پر رنگ تری دارند.

 

فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه فرمان ۱۰ ساله «اعتلای بسیج راهنمای روشن » با هدف تقویت و ارتقاء جایگاه و نقش بسیج به تایید مقام معظم رهبری رسیده است یادآور شد:شما بسیجیان و آحاد مردم هم به نوعی در این گام سهم و نقش دارید همانطور که در زمان بحران مثل سیل و امورات اجتماعی،فرهنگی،ورزشی،علمی در میدان عمل هستید،امیدواریم در گام دوم انقلاب پر رنگ تر میدان داری کنید.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید