یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
---
شناسه خبر: 3175
  • 0

معاون استاندار لرستان: خبرنگاران رزمندگان جبهۀ مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در آئین گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت :خبرنگاران رزمندگان جبهۀ مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان هستند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان در مراسم  آئین تجلیل از خبرنگاران لرستان گفت: با توجه به اینکه امروز دشمنان ملت ما تمرکز‌ خود را بر کاهش سرمایه اجتماعی و از هم گسیختگی پیوندهای اجتماعی قرار داده‌اند، خبرنگاران همچون رزمندگان جبهۀ مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان هستند .

 

به گزارش بالاگریوه دکتر احسان یاوری با بیان اینکه اهدافی که دشمن در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به دست نیاورد، امروز با جنگ نرم به دنبال آن است.افزود: دشمن تفرقه و گسست پیوندهای اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده تا به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران جنگی آشکار است، بیان کرد: رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس دست به اسلحه بردند و نگذاشتند سرمایه کشور به تاراج برده شود، ودر وضعیت امروزجامعۀ خبری و رسانه ای همچون دوران دفاع مقدس با اطلاع رسانی و با سلاح قلم شیوای خود می‌توانند با جنگ ترکیبی دشمنان مقابله کنند.و درحوزۀ روایت و خبر بر دشمن غلبه کنند. 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان  با گرامیداشت یاد و خاطرۀ خبرنگاران شهید افزود: جا دارد در این آئین یاد کنیم از خبرنگاران شهید کاظم اخوان، غلامرضا رهبر، شهید افشار، شهید خزایی و شهید محمود صارمی که این روز به نام ایشان ثبت شده است.خبرنگاران در این عرصه خطیر در حوزه روایت و خبر باید بر دشمن غلبه کند
وی فساد ستیزی، شفافیت و اطلاع رسانی مشکلات مردم را از اولویت خبرنگاران دانست.و پیشنهاد کرد برای پیگیری و رفع مشکلات صنفی اصحاب رسانه و خبرنگاران شورای صنفی این قشر تشکیل گردد. تا از دغدغه های آنها تا حدودی کاسته شود.

 

به گزارش بالاگریوه در این نشست چند تن از خبرنگاران استان به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و همچنین از سوی استاندار لرستان از خانواده شهید صارمی تجلیل شد.

دسته بندی: ---
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید