دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1958
  • 0

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در نامه‌ای به مراجع عظام تقلید:

مجرم فتنه 88با پشتگرمی چه کسی به دنبال تطهیر چهره بهائیان است؟

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در نامه‌ای به مراجع عظام تقلید اعلام کرد: چه شده است که امروز فرزند یکی از کسانی که خود را عالم دین می‌داند تحت حمایت پدر خود به دیدار بزرگان فرقه‌ ضاله‌ بهائیت رفته و آنان را دوستان خود معرفی می‌کند، بی آنکه خاطر کسی آزرده شود؟

به گزارش بالاگریوه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در نامه‌ای به مراجع عظام تقلید خواستار موضع‌گیری آنان در برابر اقدامات اخیر فائزه هاشمی در دیدار با بهائیان شدند.

درابتدای این نامه آمده است: مگر نه این است که علمای دین نگهبانان و حصارهایی مستحکم‌اند که باید دین را در برابر بدعت‌ها و تحریف‌ها و انحرافات حفظ کنند؟ مگر نه این است که فرقه‌ ضاله‌ بهائیت انحرافی اساسی در دین است؟ پس چه شده است که امروز فرزند یکی از کسانی که خود را عالم و بزرگ دین می‌داند تحت حمایت پدر خود به دیدار بزرگان فرقه‌ ضاله‌ بهائیت رفته و آنان را دوستان خود معرفی می‌کند بی آنکه خاطر کسی آزرده شود؟

درادامه این نامه آمده است:چه شده است که درسکوت علماوبزرگان حوزه،بهائیان رابعنوان «مردان وزنان بزرگ ایرانی»معرفی می‌کنند،درحالی که پشتشان گرم است به این که پدرشان جایگاهی درجمهوری اسلامی و درمیان علمای دین دارد؟ چه شده است که فرزندیکی ازمقامات بلندپایه‌ جمهوری اسلامی که از قضا داعیه‌ آخوندی هم داردبه راحتی زیر عکس بنیانگذارآن فرقه‌ ضاله می‌نشیند و با دوستان بهائی خویش عکس می‌گیرد و ابایی هم از انتشار این عکس‌ها ندارد و کسی هم اعتراضی نمی‌کند؟

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ با تأکیدبر اینکه تاچه زمانی باید شاهد این بی‌حرمتی‌ها به اسلام ازجانب مدعیان اسلام‌شناسی و اجتهاد باشیم،اعلام کرد: برفرض اگر زبیر در زمانی از خواص اصحاب رسول‌الله و امیرالمؤمنین بود، آیا پس از آن که فرزندش او را از مسیر حق به باطل کشاند، باز هم باید امیرالمؤمنین (ع) به احترام خدمات پیشین او سکوت پیشه می‌کردند؟ کی زمان آن می‌رسد که حوزه‌های علمیه و علمای اسلام برای حفظ دین، این تیر زهرآگین که تا عمق نظام فرورفته را از سینه‌ اسلام بیرون کشند؟

درپایان این نامه آمده است: درتاریخ کم نداشته‌ایم امثال زبیرها؛و امروز هم ما دانشجویان نگران زبیرهایی هستیم که در انقلاب اسلامی و در قلب اسلام رسوخ کرده‌اند و دارند با تطهیر چهره‌ منحرفانی چون بهائیان،اسلام راطوری معنا می‌کنندکه مطلوب دشمنان اسلام باشد. ازهمه‌ دلسوزان اسلام عزیزمی‌خواهیم باتبیین مرزهای حق وباطل جلوی در هم آمیخته شدن حق و باطل را گرفته و پرده‌های نفاق را بدرند تا مبادا دوباره غبار فتنه بلند شود و مسیر حق را بر مردم بپوشاند.   فارس

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • متخصص
    • 28 اردیبهشت 1395 13:47
    • 0
    گمنام جون ازمسئولین استان به خصوص فرماندار بپرسین
    • گمنام
    • 26 اردیبهشت 1395 16:02
    • 0
    اینو چطوری راه دادن به استان شهید پرور لرستان ؟؟

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید