دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1866
  • 0

ابراهیم آقامحمدی :

درراستای پایبندی به میثاق وحدت اصولگرایان ازکاندیداتوری انصراف دادم

نماینده فعلی مردم خرم آباد و چگنی درمجلس شورای اسلامی گفت:‌ به نفع لیست ارائه شده از سوی ائتلاف اصول‌گرایان ازانتخابات مجلس دهم انصراف دادم.

نماینده کنونی مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ به نفع لیست ارائه شده از سوی ائتلاف اصول‌گرایان ازانتخابات مجلس دهم انصراف دادم.
به گزارش بالاگریوه « ابراهیم آقا‌محمدی » عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگوبا تسنیم، ازانصرافش ازکاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبردادو گفت:‌ به نفع لیست ارائه شده از سوی ائتلاف اصول‌گرایان تهران از انتخابات مجلس دهم انصراف می‌دهم، چرا که اصول‌گرایانی که میثاق وحدت را امضا کرده‌اند باید بدان پای‌بند باشند.
وی افزود: دراین مقطع زمانی نبایداز سوی اصول‌گرایان مسائلی مطرح شود که به وحدت آن‌ها آسیب برساند، از همین رو تصمیم گرفتم از صحنه رقابت انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه تهران به نفع لیست ارائه‌ شده، خارج شوم.
عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس بابیان این که اصول‌گرایانی که در لیست انتخاباتی قرار نگرفته‌اندبه تصمیمات اتخاذشده ازسوی عقلای این جریان احترام بگذارند،تصریح کرد: لیست ارائه شده طیف‌های مختلف اصول‌گرایی در لیست گنجانده شده و از این‌ رو اشخاصی که در این لیست نیستند، باید به تصمیمات اتخاذ شده احترام بگذارند.
قابل ذکر است ابراهیم آقا‌محمدی نماینده کنونی مردم خرم‌آباد و دوره چگنی درمجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا درحوزه انتخابیه تهران ثبت نام نموده و تایید صلاحیت نیز شده بود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • علی
    • 5 اسفند 1394 08:45
    • 0
    آقای عزیزی واقعا روی چه اصو ل و منطقی داری نظر میدی؟ هوچی گری و حمله فیزیکی به نمایندگان مجلس شد سند افتخار؟ حتما مباحثه حضرت ایشان با عراقچی که من به عنوان یه لر از شرم آب شدم را افتخار میدونی. ولی با همه اوصاف آقا محمدی یا عاقل هستند یا از روی .... نیومدن خرم آباد کاندید بشن والسلام 
    • عزیزی
    • 20 بهمن 1394 19:48
    • 0
    سلام علیکم  رحمت خدا بر اقامحمدی عزیز که به وعده اصولگرایی خود عمل کرد من به وی رای دادم چون از اندشه پاکی برخوردار بود و تا اخر علی رغم عدم مساعدت دولت تدبیر با وی تا اخر یک رنگ ایستاد اهل باج دادن و تغییر ماهیت نبود دست خدا به همراهش شیر مادرش حلالش
    خداقوت متاسفانه شما چون در راستای خواسته های تمامت خواهانه ......قرارنگرفتید موردبی مهری و عدم مساعدت ......قرار گرفتیددست حضرت حق بهمراهتان درود برشهامت و شجاعت شما .در تاریخ برخورد شجاعانه شما در مقابل ....سند افتخاری است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید