سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1851
  • 0

حجت الاسلام ذوالنور در واکنش به سخنان اخیرهاشمی رفسنجانی :

وظیفه شورای نگهبان جلوگیری از ورود میکروب به خون نظام است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وظیفه شورای نگهبان منع ورود میکروب در جریان خون نظام است، گفت: آیت الله جنتی به عنوان یک فقیه وارسته، عادل و دلسوز، انقلابی و ساده زیست خار چشم دشمنان نظام می‌باشد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وظیفه شورای نگهبان منع ورود میکروب در جریان خون نظام است، گفت: آیت الله جنتی به عنوان یک فقیه وارسته، عادل و دلسوز، انقلابی و ساده زیست خار چشم دشمنان نظام می‌باشد.

به گزارش بالاگریوه ؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، کارشناس مسائل سیاسی درگفت‌وگو باخبرنگار سیاسی صبح قزوین،بابیان اینکه شورای نگهبان حافظ سلامت اسلامیت وضامن جمهوریت نظام اسلامی است، گفت: وظیفه شورای نگهبان منع ورود میکروب در جریان خون نظام است.

وی درادامه افزود: ازسوی دیگر شورای نگهبان وظایفی درباره برگزاری انتخابات و سلامت آن برعهده دارد؛مهمترین وظیفه این شورا که خشم دشمنان انقلاب و افراد زاویه داربا نظام را برمی‌انگیزد احراز صلاحیت کاندیداهاست.


این کارشناس استراتژیک ادامه داد: بررسی صلاحیت کاندیداهای نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری برعهده شورای نگهبان است که برای هرکدام از این سمت‌ها باید برای این شورا احراز شود این فرد توانایی انجام این مسئولیت را دارد.


وی با بیان اینکه رد صلاحیت و احراز نشدن صلاحیت دو معنای متفاوت دارد، گفت: برخی‌ها معتقد به اصل برائت هستند اما در قانون اساسی کشور اصل را در احراز صلاحیت‌ها بر برائت نمی‌داند؛ بلکه باید برای شورای نگهبان برائت احراز شود و اصل بر عدم برائت است.


ذوالنور با اشاره به اینکه شورای نگهبان امانت صیانت ازمردم و کشور راعهده دار است، اذعان کرد: نگاه جامعه به نتایج بررسی این شوراست و خود مردم توان بررسی چند هزار کاندیدا را ندارند بلکه این شورا با احراز صلاحیت افراد و گزینش صورت گرفته افراد توانمند را به مردم معرفی می‌کند.


وی بیان کرد: شاید افرادی واقعا شایسته باشند اما برای شورای نگهبان این توانمندی احراز نشده است و این به معنای بدبودن این افراد نیست.

شورای نگهبان امروز هیچ تفاوتی با شورای زمان امام راحل ندارد

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: البته بسیاری از دلسوزان نظام که احراز صلاحیت هم نشده‌اند جار و جنجال راه نمی‌اندازند و علیه نظام حرف نزده و مردم را دلسرد نمی‌کنند.


وی افزود: کسانی که سوابق سوئی در پرونده آنها بوده و احراز نشده‌اند، جوسازی می‌کنند و برخی‌ها که با نظام زاویه دارند زمینه را برای عقده گشایی علیه نظام مساعد می‌بینند.


این کارشناس استراتژیک گفت: متاسفانه مشاهده شده در این ایام صداهای ناهنجارو بغض آلودو غضب آلودو کینه توزانه ازحلقوم افرادی خارج می‌شود که دارای سوابق ضدانقلاب هستند.


وی یادآور شد: افرادی که نسبت به نظام و انقلاب مسئله دار هستند به هجمه و تخریب علیه شورای نگهبان به ویژه ریاست این شورا مشغول هستند.


ذوالنور بابیان اینکه ازابتدای انقلاب تابه امروز تخریب چهره انقلابی آیت الله جنتی وجودداشته است، گفت: در زمان امام خمینی(ره) افرادی که علیه شورای نگهبان موضع می‌گرفتندازسوی ایشان مفسد معرفی می‌شدند.


وی تاکید کرد: شورای نگهبان امروز هیچ تفاوتی با شورای زمان امام راحل نداشته و این افراد تفاوتی باشخصیت‌های عادل آن زمان ندارند.


این کارشناس سیاسی بابیان اینکه آیت الله جنتی بعنوان یک سدمستحکم دربرابر نفوذ ایستاده‌ است،اذعان کرد: درادوارمختلف مقاوم‌ترین و استوارترین ونفودناپذیرترین فرددربرابرجریانات سیاسی آیت الله جنتی است که به عنوان یک فقیه وارسته، عادل و دلسوز، انقلابی و ساده زیست خارچشم دشمنان نظام می‌باشد.


وی ابرازکرد: عده‌ای قصد نفوذو ورود به ارکان کشور را دارند تاشبیه موریانه پایه‌های نظام را پوسانده و ازبین ببرند.


این کارشناس استراتژیک در پایان گفت:آیت الله جنتی مثل کوه استوار دردفاع ازسلامت دینی وانقلابی مقاومت می‌کند؛اگرشورای نگهبان اجازه ورودافراد ناصالح رابه مصادراجرایی کشوربدهدبه جمهوریت نظام و مردم ضربه زده زیرا این نهاد امین مردم است.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید