چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1849
  • 0

واکنش بسیج دانشجوئی استان لرستان به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی :

شورای نگهبان جوابگوی نیازناکثین،متأثرازمارقین و پله صعود قاسطین نیست

شورای نگهبان،جوابگوی نیاز ناکثین نیست، تحت تاثیر مارقین و پله صعود قاسطین نیز نیست و دوای درد این افراد، مرور روزانه جمله ها و وصیت های امام راحل(ره) و راهنمایی های جانشین صالحشان است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان درپی حملات ادامه دار هاشمی رفسنجانی به ارکان نظام به ویژه شورای نگهبان نامه ای منتشر کرد

بالاگریوه - دراین نامه آمده است: به راستی که انقلابی ماندن بسیارسخت ترازانقلاب کردن است.این موضوع راانقلاب های شکست خورده ی جهان وجاماندگان ازقافله ی انقلاب اسلامی ایران خوب ثابت کردند.

عده ای چقدرخوب ثابت کردندکه آنجایی که منافعشان تامین می شود،پشتیبان امام و آرمان های انقلاب هستند و آنجایی که منافعشان درخطراست،به راحتی پشت امام و انقلاب راخالی می کنند.

این ،ازاظهارات سخیف بعضی ازاین افرادپس ازگذشت بیش ازسه دهه ازانقلاب اسلامی کاملا مشهود است.

هرچنداین عده خودشان به سست بودن بنیادآرا و نظراتشان به خوبی واقف اندلیکن گاه گاهی بدنیست نکاتی را به یادبیاورندکه بفهمنداگرتاکنون به جایی رسیده اند،ازهمین امام و انقلاب بوده است.

نکته اول - نظام سیاسی انقلاب اسلامی ایران، متکی برقانون اساسی وخط و وصیت امام و بیعت مردم است نه متکی به بیت امام!

چطور عده ای که به راحتی دست به تحریف امام می زنند،امروزخود رامدیون بیت امام می دانند؟!

نکته دوم - هرچندیادآوری گذشته ی تلخ بعضی ازوقایع درتاریخ پرفرازو نشیب این کشورعزیز،بسی مایه ی رنج و آزردگی خاطراست امابه ناچاربایدبگوییم چطور آنانی که درنوشاندن جام زهر به امام عزیز، ذره ای تعلل نکردند و آنانی که باموضع گیری منافقانه شان درفتنه ی شیطانی 88 پشت پابه تمامی آرمانهای انقلاب زدند،اکنون ازوفاداری به نظام و بیت امام سخن می گویند.

نکته سوم - چطور می شود خود را مدیون به امام بدانیم وقتی نظراتمان در تضاد و تقابل مستقیم با امام است؟

مگرغیراز این است که در شرایط کنونی قبل ازانتخابات ،حمایت ازامام،همان حمایت ازشورای نگهبان است که ازارکان مستحکم این نظام و مورد تاییدامام بوده است؟

آیا اگرصلاحیت مهره مورد تایید ما احراز نشد، بایدباحمله به وفادارترین خادمان نظام ، درفضای جامعه لجن پراکنی کنیم؟

مگرهمین امامی که از آن دم می زنید نفرمود" من تکرارمی کنم مجلس بالاترین مقام است دراین مملکت. مجلس اگر رای دادو شورای نگهبان هم آن رای راپذیرفت ،هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید.من نمی گویم رای خودش را نگوید؛ بگوید؛ رای خودش را بگوید؛ اما اگربخواهدفساد کند،به مردم بگویدکه این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا،این فساد است ، ومفسد است یک همچو آدمی ،تحت تعقیب مفسد فی الارض بایدقرار بگیرد".

مگرمی شود به امام و بیت ایشان وفادار بود و فساد کرد؟

هرچندنکته ها زیادندلیکن ازآنجایی که نمی شودکسانی راکه خود رابه خواب زده اندبیدار کرد،لذابه همین نکته پایانی بسنده می کنیم که شورای نگهبان،جوابگوی نیاز ناکثین نیست،تحت تاثیر مارقین و پله صعود قاسطین نیز نیست و دوای درد این افراد، مرور روزانه جمله ها و وصیت های امام راحل(ره) و راهنمایی های جانشین صالحشان است.

وجاماندگان ازقافله ی انقلاب بدانندکه اگرخود را سریعتر به قافله نرسانند ، یازیر دست و پای مردم وفاداری که حماسه های 22بهمن و 9 دی را می آفرینند له می شوند و یاخود را درخیمه ی راهزن ها می یابند.

ارکان این نظام هم بدانند تا زمانی که بر اساس قانون و بر خط امام حرکت می کنند ،حمایت مردم بصیر این کشور را نیزبه همراه خواهند داشت پس باید با قدرت و روحیه ی انقلابی همیشگی به پیش بروند و به طعنه و استهزاء عده ای مغرض گوش ندهند.

چنانچه امام عظیم الشان نیز فرمود:

...شمابایدناظربرقوانین مجلس باشید،و بایدبدانیدکه به هیچ وجه ملاحظه نکنید. بایدقوانین را بررسی نماییدکه صددرصداسلامی باشد.به هیچ وجه گوش به حرف عده‌ای که می خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند، ندهید، قاطعانه با اینگونه افکار مبارزه کنید. و خدا را در نظر بگیرید".

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • متخصص
    • 14 بهمن 1394 13:00
    • 0
     در دوره اصطلاحات!!!!!بعضی دوستان درمحافل خصوصی به رئیس اونا می گفتند .....شاه!!!!!!!!!!!! که با اعتراض ما روبرو می شد اما الان با این اظهارات که نشان از تکبرو خودبزرگ بینی حکایت می کنه معلوم می شه پربی راه نمی گفتن!!!!!!!!!!!!!!

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید