جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1768
  • 0

وزیرسابق اطلاعات درمشهدمقدس :

امروز طلحه و زبیرها برای زیرسوال بردن آرمان های امام به میدان آمده اند

بالاگریوه - حجت الاسلام و المسلمین حیدرمصلحی با اشاره به فتنه های پیش روی انقلاب اسلامی عنوان کرد: فتنه ای که در پیش رو داریم فتنه جمل است و امروز طلحه و زیبرها به میدان آمده اندتا آرمان های امام راحل زیر سوال برود.

 بالاگریوه - حجت الاسلام و المسلمین حیدرمصلحی با بیان اینکه عده ای هم اکنون در کشور به دنبال این می باشند که راه امام درجامعه گم شود، افزود: یکی از مواردی که همواره دشمن در برابر راه انبیا و اولیای الهی در دستور کار خود داشته است، این است که در جابجایی نسلی کاری میکند که ایده ها، اصول و آرمان های انقلاب تحریف شود.
به گزارش راه دانا وزیر اطلاعات دولت دهم جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نمونه این موارد هم اکنون در عصر حاضر این است که عده ای بجای بیان حقایق و نشر آرمان های امام راحل(ره) به ذکر خاطره گویی می پردازند.
حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه باید هموراه هوشیاری خود را در برابر این گونه حرکات حفظ کنیم، بیان داشت: امروز برنامه استکبار جهانی تحریف راه، گفتمان و خود امام خمینی(ره) است.

 وی در ادامه با اشاره به به فتنه های پیش روی انقلاب اسلامی عنوان کرد: فتنه ای که در پیش رو داریم فتنه جمل است و امروز طلحه و زیبرها به میدان آمده تا آرمان های امام راحل زیر سوال برود.
 وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد و بیان ۷ اصل از اصول امام راحل(ره)، گفت: امام به دنبال اسلام ناب محمدی(ص) و نفی اسلام آمریکایی بود.

حجت الاسلام مصلحی اظهار داشت: اسلام ناب محمدی(ص) اسلام ائمه هدی، فقرا، مستضعفین و محرومین است ککه با وعده الهی حاکمان اصلی زمین هستند.
این مسئول در ادامه به اسلام آمریکایی اشاره کرد و اضافه کرد: اسلام آمریکایی اسلام جاسوس های وهابی، ابوسفیان ها و….است.

وزیر اسبق اطلاعات ایران افزود: امام راحل از بنی امیه به عنوان نمونه بارز یک اسلامی آمریکایی نام می برند زیرا زاده یهود صهیونیست بوده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هم اکنون با یک جریان نفاق بسیار پیچیده رو به است، بیان کرد: نفاق در برابر برنامه های اسلام زحمت زیادی ایجاد میکند ولی به یاری خداوند اسلام روبه روز گسترش پیدا کرده وآماده پذیرفتن حکومت الهی خواهد شد.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه بسیج محور حرکت های گفتمانی امام راحل(ره) است، اظهار داشت: بسیج بدنه فعال جامعه است که این بدنه باید با بصیرت و هوشیاری خود را برای مقابله با توطئه های دشمن به روز نگه دارد.
وی به اهداف استکبار ار تحریف مسیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین این اهداف حساسیت سنجی خواص و عامه مردم است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اطلاعاتی آمریکا بعد از تشییع باشکوه شهدای غواص شگفت زده شده بودند، عنوان کرد: خود آنها در گزارشاتشان میگفتند که ما دو سال در مذاکرات بر روی این موارد کار میکنیم که ملت ایران نسبت به مقوله های ایثار، شهادت و…حساسیت کمتری نشان دهند ولی اینگونه نبوده است.
حجت الاسلام مصلحی به انتخابات پایان سال اشااره کرد و بیان داشت: در بحث انتخابات باید جساسیت های همه ما نسبت به نشر گفتمان امام بالا رود و باید هوشیارانه مجلسی روی کار بیاید که استکبارستیزی و آمریکا ستیزی در اولویت کاری آن باشد.

وزیر اسبق دولت دهم احمدی نژاد اضافه کرد: یکی از اهداف مهم دیگر آمریکا ریل گذاری سیاسی جدید در حرکت برخی جریانات با هدف عدول از آرمان های انقلاب است.
وی با اشاره به روزنامه های زنجیره ای و رسان های ماهواره ای که زیر پرچم دشمن حرکت می کنند، گفت: وظیفه اصلی اینر رسانه ها و روزنامه های زنجیره ای این است که به مردم تلقین کنند که ملت ایران با آمریکا دشمنی ندارد و موضوع در حد قهر و اشتی بیش نیست.

وی با انتقاد ازقطعنامه جدید کنگره آمریکا در ارتباط باصدور ویزا برای مسافرینی که قصد سفر به ایران را دارند، بیان کرد: آقایان می گویند که جان کری نامه کتبی زده ما باکنگره ارتباطی نداریم در صورتی که نمیدانم چرا برخی نمیخواهند بدانند که مردم هوشیارتر ازآنها هستند.
حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: توصیه من به این افراد این است که قرآن را نگاه کنید و ببینید آیاتی که درباره شیطان که دشمن انسان است مطرح شده است چه مطالبی را بیان میکند.

وزیر اطلاع دولت دهم جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با این برجام هیچ کدام از مشکلات اقتصادی کشور حل نشده است، عنوان کرد: تحریم ها تنها ۲۰ درصد مقوله اقتصاد ما را در بر گرفته است و ۸۰ درصد مابقی آن مربوط به ضعف عملکرد اقتصادی در کشور است.
وی با انتقاد از برگزاری جشنواره لباس ترکی در کشور افزود: باعث تاسف است که بجای اینکه به فکر فعال کردن بخش تولید رونق بازار کار در کشور باشیم عده ای این دست کارها را انجام میدهند.

مصلحی در ادامه با بیان اینکه طراحی دشمن ایتن است که به ما القا کند که باید با کدخدا کنار بیاییم، گفت: امروز کار سختی در پیش رو داشته و افرادی بصیر، هوشیار و. زیرک را میخواهیم تا در برابر این برنامه ها قدمی عقب نگذارند.
وی با اشاره به یکی دیگر از اهداف استکبار در تحریف خط امام، بیان کرد: دشمن به دنبال این است که ما را دچار اشتباه محاسباتی کند، که در فتنه ۸۸ از این قبیل خواص را بسیار دیدیم.

 وی در انتها یادآور شد: دشمن در فتنه جدید از دورن جبهه انقلاب اسلامی سرباز گیری میکند که رهبری نیز در سخنانشان در باره نفوذ به این موارد اشاره کرده اند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • آتیه مال کیه؟
    • 4 دی 1394 21:17
    • 0
    باسلام و احترام .
    کمکمک ثبت نام ازداوطلبان مجلس شورای اسلامی رو به اتمام است . نکاتی قابل تامل در این ثبت نام ها بچشم می خورد که ذهن ها را ناخواسته به تامل وامی دارد . بسیاری از داوطلبان ماه ها و بلکه چند سال است داوطلبی خود را در محافل خصوصی و عمومی بیان کرده و حضورشان تقریبا برای عموم امری طبیعی جلوه می نماید . شاید برخی هم صرفا برای اینکه نام خود را مدتی سر زبان ها بیاندازند ثبت نام می کنند و یا انصراف می دهند و یا توسط مراجع مربوطه رد صلاحیت شده و یا مورد تایید قرارمی گیرند اماچون صرفا برای کسب شهرت امده اند تا همینجا خود را پیروز میدان می دانند . اما نکته ای که از چند روز بعد از شروع ثبت نام داوطلبان در نقاط مختلف استان و ایضا استان های دیگر توجه مرا به خود معطوف کرده ، حضور ناگهانی برخی اشخاص از یک جریان خاص در سراسر کشور است . اینکه این جریان به عنوان بخشی از نظام اسلامی حق دارد که در انتخابات شرکت کند و داوطلب داشته باشد شکی نیست اما اینکه در هر حوزه ای این جریان بصورتی غیر منتظره و هماهنگ بر تعدادکاندیداهای سایه اش افزوده و به قول یکی ازبزرگانش تقاضای داوطلبی حداکثری در تمام حوزه ها را داشته قابل تامل است . بخصوص بسیاری از داوطلبانش فاقد تجربه های مدیریتی و اجرایی حتی در سطوح پایین هستند . چند برداشت از این حرکت به ذهن متبادر می شود :
    1- تعدد داوطلبین این جریان باعث می شود نوعی فشار ناخواسته بر عوامل اجرایی و نظارتی وارد شود و تمرکز این نهادها را برکاندید اصلی به کاندیداهای سایه معطوف کرده و کمی از دقت مسئولین امر بکاهند و در واقع انان را به نوعی مصلحت اندیشی وادارند .
    2- با توجه به شرایط بسیاری از این افراد می توان حدس زد که در هیئت های اجرایی و بخصوص در هیئت های نظارتی صلاحیت آنان احراز نشده و همین امر نوعی چماق شود بر هیئت های نظارتی بخصوص برای هدف قرار دادن شورای نگهبان .
      .امیدواریم همه داواطلبان عزیز از هر گروه و جناحی با هدف خدمت به نظام مقدس اسلامی پا به عرصه انتخابات گذاشته باشند .
    • بسیجی
    • 3 دی 1394 23:43
    • 0
    هرحکومتی اگر ضربه ای خورده فقط از نفوذیها و ادمهای منفعت طلب بوده .
    • الف
    • 3 دی 1394 23:40
    • 0
    درود خدا بر شما سربازان بر حق این مرز بوم و پشتیبان ولایت، باید خیلی مواظب نفوذیها باشیم دقیقا دارند از تمام شهرها برای گرفتن کرسیهای مجلس یارگیری میکنند شورای محترم نگهبان هوشیار باشد فقط دشمن را زیر نظر نگیرد بلکه خطر نفوذیها از دشمنان بیشتر است .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید