دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1291
  • 0

رنج نامه ای سرگشاده به علی مطهری

آقای علی مطهری! امیدوارم روزی فرا نرسد که این ضرب‌المثل در مورد شما صدق کند که: «پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد»

 جناب مطهری! شما که روز اثابت گوجه فرنگی به سرتان درشیراز را « دوشنبه سیاه » عنوان می کنید، درعاشورای 88 که چادرازسرمادرودختری کشیده شد و مظلومانه به شهادت رسیدند، دهها نفرازبسیج و ناجا توسط فتنه گران و عمله های استکباربه خاک و خون کشیده شدند ، خیمه های عزای امام حسین (ع) به آتش کشیده شد،مسجد را به آتش کشیدند تا دیوارهایش با دود قرآن های سوخته رنگ شود و.... چراهنرنامگذاری تان شکوفا نشد؟ کاش درزمان فتنه وهنگامی که شعارمرگ براصل ولایت فقیه سرداده شد هم انقلابی بودید و چنین نامه هائی می نوشتید.

 

بالاگریوه- با توجه به جوسازی های رسانه های اصلاح طلب پیرامون حادثه شیراز ، نامه ای سرگشاده به شرح زیربه علی مطهری نوشته شده است:

جناب آقای علی مطهری! پس از انتشار نامه سرگشاده حضرت‌عالی به امام‌جمعه محترم شیراز و مطالعه آن به ذهنم آمد ای‌کاش بخشی از این خطابه بلندبالا و پر از احساس و در بعضی جاها انقلابی درزمان فتنه 88 ایراد می‌شد تا شاید حالا برخی دید بهتری نسبت به شما داشتند نه حالا که به خاطر خوردن گوجه به سر شخص شخیصتان یخ انقلابی‌تان به خاطرمسایل شخصی بازشده است.

خوشبختانه یا متأسفانه خاطره این ملت از یاد نمی‌برد که در فتنه 88 یک بسیجی را مظلومانه برهنه کردند و به‌قصد کشت او را زدند، ازسر مادر و دختری چادر کشیده شد و به شهادت رسیدند، مسجد را به آتش کشیدند تا دیوارهایش با دود قرآن‌های سوخته رنگ شود و خیمه‌های عزای امام حسین (ع) طعمه آتش بهاییان شد، 10 ها نفر از نیروهای بسیج و ناجا شهید و جانباز شدند، بیت‌المال و اموال شخصی مردم هیزم آتش فتنه سبز شد پس‌ازآن افزایش تحریم‌ها و هزار داستان دیگر.

جناب مطهری! از شما سؤال دارم آیا جنابتان احساس تکلیف نکرد که فرزند آیت ا... مطهری هستید و مکلفید مقابل جمود و افراطی که شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه رامی دهد تا پای جان بایستید؟

جناب مطهری! آیا در آن زمان تخصص لازم برای تشخیص غدد سرطانی از نوع جمود و افراط را نداشتید؟ آیا منتظر بودید تا گوجه‌ای، سنگی و یا چوبی به سرتان بخورد تا انجام تکلیف کنید؟ حالا به‌روزی که گوجه به سر جنابتان خورده می‌گویید دوشنبه سیاه؟ پس چرا این هنرنامگذاری را در عاشورای 88 به خرج ندادید؟ و چرا در مورد یوم ا...9 دی سعی کردید در صحبت‌هایتان به‌گونه‌ای اسم‌گذاری داشته باشید که دیگران فکر کنند که شاید شما و برخی همانند شما دریوم ا...9 دی از خشمی که بر دشمن وارد شد بی‌نصیب نمانده‌اید و گوجه‌ای هم در آنجا به مواضعتان اصابت کرده؟

آقای مطهری! ای‌کاش و ای‌کاش که درزمان فتنه قلم‌به‌دست می‌گرفتید و ازاین‌دست نامه‌های سرگشاده خود برای دفاع از ولایت‌فقیه که تمام‌قد برای دفاع از جمهوریت نظام ایستاده بود می‌نوشتید که متأسفانه قلم‌به‌دست گرفتید و نامه‌ای سرگشاده در مورد حصر سران فتنه به رئیس قوه قضاییه نوشتید.

نماینده مردم تهران در مجلس!  صحبت از رعایت تقوای الهی کردید که همگان شهادت می‌دهند تقوای الهی پدر بزرگوارتان سکوت و یا همراهی با موج ضدانقلاب نبود و او خود دریایی بود که بارها سونامی سخنرانی‌ها و تفکرات انقلابش سد استکبار را شکسته بود و به همین خاطر بود که سر مبارک ایشان هدف گلوله منافقین قرار گرفت و حالا باید از خودتان بپرسید چرا سر شما هدف گوجه برخی شده است؟

جناب مطهری! حالا که می‌بینم یخ انقلابی شما با ضربات گوجه بازشده از دید خیرخواهی به ذهنم می‌رسد اگر این گوجه‌ها زودتر به سر مبارکتان می‌خورد شاید برای روحیه شما بهتر بود که شاهد این مطلب حقیر در منطق کف گرگی در فلسفه برخورد با عوامل خفقان و تفسیر آیه 15 سوره قصص در صحبت‌های جنابعالی موجوداست و شاید بتوان گفت که گاهی وقت‌ها خوردن گوجه لازم است.

آقای علی مطهری! امیدوارم روزی فرا نرسد که این ضرب‌المثل در مورد شما صدق کند که: «پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد» و از خداوند می‌خواهم که هیچ‌کدام از ما مصداق این آیه نباشیم که «اتأمرون الناس بالبروتنسون انفسکم وانتم تتلون الکتاب افلاتعقلون» که البته جنابتان پیش و بیش ازحقیربه منبع غنی کتاب‌های شهید مطهری متصلید و بخش اعظم زحمت انتشار و فروش آن‌ها را نیز به عهده‌دارید که قابل‌تقدیر است.

جناب مطهری! امیدوارم روز قیامت همه ما در پیشگاه خداوند و شهدایی همچون پدر بزرگوارتان جواب قانع‌کننده‌ای برای گفتار و کردار خود داشته باشیم و خداوند ما را به خاطر اعمال و رفتارمان در زمره مخالفین آن بزرگواران قرار ندهد.

لرستان خبر/ محمدسزاوار 93/12/26

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • شاهرخی
    • 27 اسفند 1393 16:43
    • 0
    اقای مطهری چرا به کجا فکرمیکنید.
    پسرکونداردنشان ازپدر / توبیگانه خوانش مخوانش پسر
    واقعا مرا یاد این شعر زیبا اندخت .روزمعلم که بنام شهیدمطهری نامگذاری شده اقای علی مطهری شما بادنبال کردن راه پدر بایدیادکار خوبی ازپدرتان برای مردم ایران باشید.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید