یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1260
  • 0

نامه بسیج دانشجوئی دانشگاه امام صادق(ع) به قاضی پرونده مهدی هاشمی

با حکم قاطع تان به پرونده مهدی هاشمی حاشیه امن آقازادگان را ازبین ببرید

بالاگریوه : مردم ایران منتظرصدورحکم قاطعانه وعادلانه «آقا زادگانی» هستند که آوازه‌ اعمال مجرمانه آنان راحتی ازپشت تریبون مجلس وصدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران شنیده‌اند.

به گزارش بالاگریوه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با صدور نامه‌ای به قاضی مقیسه (قاضی پرونده مهدی هاشمی) با بیان اینکه مردم ایران این روزها بیش از هر زمان دیگری انتظار دارند تا نسبت به این پرونده، از سوی شما اقدام شجاعانه، عادلانه و قاطعانه مشاهده کنند، اعلام کرد: با حکم قاطعتان پیرامون پرونده «مهدی هاشمی» حاشیه امن آقازادگان را از بین ببرید.

به گزارش خبرگزاری فارس،متن این نامه بدین شرح است:

اکنون که سی وششمین سال پیروزی انقلاب را پشت سرگذاشتیم، وقتی به کارنامه‌ این نظام الهی - سیاسی نوپا نظرمی‌افکنیم، شاهد نقاط مثبت بسیار و نقاط منفی قابل توجهی هستیم.

مسلماً هیچ ادعایی در بهبودی کامل تمام ارکان این نظام نداشته‌ایم ، ولی دریک چیزبا هم متفق القول شدیم وآن ، «اصلاح هرچه بیشترو بهترارکان این نظام » بود وهمچنان برای این هدف عالی تلاش می‌کنیم.

شما وبزرگان این انقلاب، خود بهتر ازما دانشجویان نسل سوم (که دوران انقلاب را درک نکرده‌ایم) می‌دانید که بی‌عدالتی، ظلم و ستم دستگاه پلید ستم شاهی عامل مؤثری برای برانگیختن روحیه‌ انقلابی مردم بود، تا جایی که منجر به سرنگونی طاغوت سرمایه‌داران وابسته به ستم شد.

خداوند رحمت کند امام راحل را که درپیام انقلابی خود به مناسبت پذیرش قطعنامه فرمودند : « امروزجنگ حق وباطل ، جنگ فقروغنا ، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه‌ها و مرفهین بى‌درد شروع شده است و من دست و بازوى همه عزیزانى که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته‌اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلاى عزت مسلمین را نموده‌اند مى‌بوسم، و سلام و درودهاى خالصانه خود را به همه غنچه هاى آزادى و کمال نثار مى‌کنم ». آیا به خودمان نگریسته‌ایم که تا کنون چقدر به آرمان‌ های آن امام عزیز نزدیک هستیم ؟ و چگونه به این وظیفه انقلاب خود عمل کردیم ؟

شاید درزمان کنونی که قوه‌ قضائیه ازیک سو تحت آماج حملات مغرضانه‌ مدعیان حقوق بشری درخارج ازکشورقرارگرفته و ازسوی دیگر درگیر مقابله با فشارهای داخلی برای رسیدگی به مفاسد اقتصادی می‌باشد، طیف همیشه درصحنه دانشجو وظیفه­انقلابی خود می‌داند که درصحنه حضور پیدا کند وحمایت قاطع خود را ازدستگاه قضا و شما قاضی محترم جهت تحقق دقیق عدالت در پرونده فساد چند بعدی «مهدی هاشمی» اعلام کند.

اما این مطلب باید همیشه مورد توجه قرار گیرد که دانشجویان در جامعه‌ خود بیدار هستند و علاوه بر آن، وظیفه‌ روشنگری مردم را هم بر عهده دارند. بنابراین هیچگاه حاضر نخواهند شد در برابر سوءاستفاده‌های یک سری از «آقا زادگان» سکوت کنند.

دانشجویانی که تا دیروز ازاقدام شجاعانه‌ قوه‌ی قضائیه نسبت به محکوم کردن معاون اول رئیس جمهور سابق، «محمد رضا رحیمی» و یک سری ازپرونده‌های مفاسد اقتصادی، تقدیرکردند، امروزازآن قوه وشخص قاضی پرونده‌ی آقای «مهدی هاشمی» رسماً درخواست می‌کنند که هرگز تحت تأثیر فشارهای وارده که سخنگوی قوه قضائیه صراحتا به آن اشاره کردند و اقدامات وارده از سوی یک سری از جریانات خاص و معلوم الحال قرار نگیرند. 

               جناب آقای قاضی مقیسه !

حضرت‌عالی بهتر ازما می‌دانید که این روزها مردم ایران بیش ازهرچیزمنتظر شنیدن خبرمحاکمه‌ «آقا زادگانی» هستند که آوازه‌ اعمال مجرمانه آنان راحتی ازپشت تریبون مجلس وصدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران شنیده‌اند. بنا برسخنان نماینده‌ محترم مجلس شورای اسلامی،آقای توکلی، پرونده‌ شخصی که مرتکب چنین مفاسد کلانی درحوزه‌ اقتصاد نفت وگازکشورایران شده همچنین درجریان پرونده‌ ننگین «کرسنت» نقش فعال داشته ودرحالی که ایران درشرایط نامساعدی ازنظراقتصادی به سرمی‌برده اقدام به اخذ رشوه ازشرکت‌های نفتی دیگری مثل «استات اویل» کرده است، نیازمند حکم قاطع و عادلانه‌ای متناسب با این عناوین مجرمانه است.

مردم ایران این روزها بیش ازهرزمان دیگری انتظار دارند تا نسبت به این پرونده، از سوی شما قاضی محترم، اقدام شجاعانه، عادلانه و قاطعانه مشاهده کنند. این نیاز مردم را بی‌پاسخ نگذارید.

نباید این نکته موردغفلت قرارگیرد که خطاهایی که ازسوی «آقا زادگان» و وابستگان به افرادسرشناس نظام سرمی‌زند، نیازمند واکنش شدیدتری ازسوی قوه‌ی قضائیه است. چرا که علاوه برماهیت جرایم صورت گرفته، اعتماد مردم به نظام را نیزوردهدف قرارداده است. شاید حداقل خواسته‌ این مردم آن بود که این دادگاه بنا بر اصل ی165 و 168 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به صورت علنی برگزارشود تا بار دیگر اعتماد و اطمینان مردم به قوه‌ی قضائیه شدیدتر و حمایت آنان از اقدامات انقلابی قضات قاطع و عادل، بیشتر شود.

                           قاضی محترم، جناب آقای مقیسه !

ما دانشجویان شرایط شما را درک می‌کنیم و ازفشارهای وارده بر شما ودستگاه قضا برای ردّ اتهام و تبرئه‌ آقای «مهدی هاشمی» یا محکوم نمودن به مجازاتی خفیف‌ تر با اطلاع هستیم.

اما درهمین نامه، دانشجویان بیداروبیدارکننده‌ جامعه‌ ایرانی صراحتاً به شما امید می‌دهند که ازهیچ کوششی درجهت کاهش شدت این فشارهای ناروا ازسوی برخی آقایان، فروگذارنخواهند کرد وإنشاءالله به موازات اقدامات انقلابی، قاطعانه وعادلانه‌ قوه قضائیه و حکم محکومیتی که از سوی شما برای این شخص صادر خواهد شد، حمایت قاطعانه ازسوی قشر جوان وفرهیخته‌ دانشجو را برای شما به دنبال خواهد داشت.

یادآورشویم که مردم ایران منتظرشنیدن خبرحکم عادلانه حضرتعالی درپرونده مذکورهستند تا باردیگربرایشان اثبات شود شعاراصیل این انقلاب حمایت ازمستضعفان، مقابله عادلانه با فساد، جلوگیری ازرشد «آقازادگی» وممانعت ازایجاد «حاشیه‌ امن» برای افراد خواص است.

بی‌شک اقدام انقلابی وحکم قاطع و عدالتخواهانه‌ حضرت عالی دراین آزمون بزرگ دستگاه قضایی، موجبات امیدواری محرومان و مستضعفان و همه کسانی که دل در گرو این انقلاب دارند را فراهم خواهد کرد ومردم شهیدپرورایران گوشه‌ای ازتجلی قضاوت علوی را مشاهده خواهند کرد وباردیگر حس یأس و ناامیدی را به جبهه‌ همه­آنانی که چشم طمع به کیان این نظام مقدس دوخته‌اند باز خواهد گرداند.

درپایان یاد آورمی‌شویم که شغل مقدس قضاوت دردست شما به مثابه امانتی الهی است و باید بسیارمراقب بود که این امانت الهی ضایع نگردد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید