چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1258
  • 0

بیش از 100 نماینده مجلس درنامه ای به دکتر روحانی :

آقای رئیس جمهور در نحوه مواجهه با منتقدان داخلی و ملت بزرگ ایران تجدید نظر کنید

بالاگریوه : بیش از 100 نفرازنمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور، خواستارتجدید نظر وی درنحوه مواجهه با منتقدان شدند

به گزارش بالاگریوه بیش از 100 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور، خواستار تجدید نظر وی در نحوه مواجهه با منتقدان شدند.
براساس گزارش خبرگزاری فارس متن کامل این نامه بدین شرح است

خدمت جناب آقای دکتر روحانی (دامه توفیقاته)

رئیس محترم جمهوری اسلامی       سلام علیکم

انقلاب اسلامی ایران برای تحقق ارزش‌های اسلامی،استقلال وآزادی ملت مظلوم ایران پدید آمده است و رئیس جمهورمسئول اجرای قانون اساسی است که تأمین کننده استقلال وآزادی مشروع ملت بزرگ ایران ومدافع ارزش‌های اسلامی است، ازمصادیق آزادی‌ها،آزادی بیان وانتقاداز مسئولان کشور است.

منتقدان براساس وظیفه قانونی وشرعی، مواردی را خطاب به جنابعالی وهمکارانتان درحوزه‌های اقتصادی مانند توزیع سبد کالا، واردات بی‌رویه اقلام کشاورزی وکالاهای لوکس،درحوزه سیاسی مانند بکارگیری افراد افراطی وفتنه‌گردربدنه دولت ونیزسیاست خارجی کشورودرزمینه مذاکرات هسته‌ای مانند رعایت خطوط قرمز نظام و منافع ملی مطرح کرده‌اند.

متأسفانه جنابعالی به جای استقبال ازانتقادات دلسوزانه منتقدان بعنوان حق قانونی آنهادرنطق‌های مختلف خود،توهینهای متعددی رانثارآنها کرده‌اید، توهین‌هایی مانند نسبت دادن کم‌سواد، بی‌شناسنامه، بزدل، صبی یتشیخ، بروند جهنم، تازه به دوران رسیده‌ها، نداشتن عقل سالم، توهین هایی که ارتکاب به آن از سوی افراد عادی دور از اخلاق است تا چه رسد به مقامی چون ریاست جمهوری.

سوال ما ازرئیس جمهورمحترم آن است که آیا بیماران صعب‌العلاج، معلولان ونیزجانبازان عزیزکه عضوی ازبدن خود را دردفاع از اسلام و این کشور عزیز فدا کرده‌اند، بایدمورد توهین وتمسخرشما قراربگیرند وبه تعبیرشما چون بدن سالمی ندارد،عقل سالمی ندارند،عزیزانی که به برکات جانبازی آنها این کشور امنیت یافته و افرادی چون ما و شما به پست و مقامی رسیده‌ایم، آیا باید مورد توهین قرار بگیرند؟

آقای رئیس جمهور!چه ضرورتی دارد که آنقدر آرای شکننده 7 دهم درصدی خود را به رخ منتقدان بکشید وازآنان بخواهید که مسئولیت‌های خود را ترک کنند و جای خود را به کسانی بدهند که درفتنه یا ازفتنه‌گران بودند و یا ازساکتین و ازطرفی با این سخنان نظام را دراذهان جهانی متهم به دیکتاتوری نمایید، شما درعمل که همین کار را می‌کنید وکسی ازاصولگرایان را باقی نگذاشته‌اید لااقل شعارش را ندهید.

جناب‌ آقای رئیس جمهور! آیاروندتوهین به منتقدین نقطه پایانی خواهد داشت یامسیرتوهین کردن وسلب آزادی‌های مشروع وشکایت ازآنها همچنان ادامه خواهد داشت؟

جناب آقای رئیس جمهور! آیا مناسب نمی‌دانید حداقل همان برخوردی را که با دشمن شماره یک ملت بزرگ ایران و به قول امام (ره) با شیطان بزرگ یعنی آمریکا داشته و مذاکره برد - برد را با آنها در کمال احترام آغاز کردید و اوباما را مؤدب یافتید، با منتقدان داخلی و ملت بزرگ و مظلوم ایران داشته باشید و به جای توهین و تمسخر به سخنان آنها نیز گوش فرا دهید؟

جناب آقای رئیس جمهور، احرازهرپست ومقامی دراین مملکت بزرگ مستلزم رعایت شئونی است که همه مسئولان کشورباید آنها را رعایت کنند فلذا ازجنابعالی انتظار داریم به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای یا توهین و تحقیر، استهزاء منتقدین و اختلاف افکنی میان اقشارمختلف جامعه، به حل مشکلات متعدد اقتصادی و فرهنگی مردم عزیزوبزرگ کشوراسلامی بپردازید.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید