یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1252
  • 0

وزیرسابق اطلاعات:

امروز مقام معظم رهبری به زیباترین روش نظام را رهبری و هدایت می‌کنند

بالاگریوه : حیدر مصلحی گفت : مدیریت شرایط کنونی کشور کار بسیار سخت و دشواری است و امروز مقام معظم رهبری به زیباترین روش نظام را رهبری و هدایت می‌کنند.

بالاگریوه-حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی ‌درمراسم یادواره شهدا وسرداران عملیات خیبر درمحل مجتمع باقرالعلوم خمینی‌شهر اظهار کرد: من به عنوان یک فرد آگاه در روند مذاکرات سال‌های اخیر، اعلام می‌کنم مذاکرات هسته‌ای جز یک بازی سیاسی چیز دیگری نیست.
به گزارش فارس ازخمینی شهر وی با اشاره به اینکه موضوع مذاکرات سابقه 12 ساله دارد و مربوط به دولت و شخص خاصی نمی‌شود، افزود: بعضی شعار ندهند که ما به مذاکرات رونق داده‌ایم، 12 سال است نظام درگیر مذاکرات هسته‌ای است.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه در روند به دست آمدن سوخت 20 درصد برای مصارف درمانی، کشورهای غربی ما را هالو تصور کردند، بیان کرد: در فشارهای خارجی و دعواهای سیاسی و دستگاه دپیلماسی توسط دانشمندان جوان شهید هسته‌ای ما، موفق به دستاوردهای علمی و اتمی زیادی برای تامین سوخت مورد نیاز کشور شدیم.
وی با تاکید براینکه تیم مذاکره‌کننده ازنیرو‌های نظام ما هستند و ازطرف نظام ما موضع‌ گیری‌های هسته‌ای می‌کنند ، تصریح کردما از تیم هسته‌ای حمایت می‌کنیم و اگر کسی نگاه چپ هم به آنها بکند در مقابلش می‌ایستیم.

مصلحی بیان کرد: درعین حال که از تیم هسته‌ای دفاع می‌کنیم اما هشدار خود را می‌دهیم و دلواپسی‌های خود را برای مواضع نظام و انقلاب اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: بعد ازپذیرش قطعنامه یکی ازافرادی که در فتنه سال 88 نقش کلیدی داشت و بعنوان نماینده کشورمان در مذاکرات با آمریکایی‌ها شرکت داشت به خاطر اینکه در گفتن یک کلمه دقت نکرد نظام ما سال‌هاست خسارت بی‌دقتی همین آقا را هزینه می‌دهد.

وزیرسابق اطلاعات با اشاره به اینکه به دلیل بی‌دقتی این مسئول میلیون‌ها دلار خسارت داده‌ایم، گفت: ما از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنیم اما در عین حال می‌گویم حواستان باشد چه موضعی می‌گیرید.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها نه تنها مانع رشد ما نیست بلکه در سال‌های اخیر سبب رشد و ترقی ما نیز شده است، تاکید کرد: بیشترین رشد تحقیقاتی و علمی ما در سال‌های اخیر و در زمان تحریم‌ها به دست آمده و اگر تحریم‌ها نبود ما به دستاوردهای علمی امروز دست پیدا نمی‌کردیم.

مصلحی با بیان اینکه مدیریت شرایط کنونی کشور کار بسیار سخت و دشواری است، افزود: امروز مقام معظم رهبری به زیباترین روش نظام را رهبری و هدایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه به همت دانشمندان جوان و انقلابی کشور دستاوردهای زیادی در سال‌های اخیر نصیب نظام و انقلاب شده است که بازگو کردن آن به صلاح کشور نیست، خاطر نشان کرد: امروز دشمن نباید از بعضی از پیشرفت‌های علمی و فناوری ما آگاه شود.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه نظام ما از نظر علمی در رتبه اول مجامع علمی منطقه و دنیا قرار گرفته است، اضافه کرد: بعضی در داخل کشور هنوز به این جایگاه اعتقادی ندارند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید