دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1110
  • 0

عشق وعلاقه مردم به رهبرانقلاب

400 میلیون پیام برای سلامتی رهبرانقلاب

بالاگریوه - رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در هشت روز بستری آیت الله العظمی خامنه ای حدود 400 میلیون پیام در سطح کشور ابراز نگرانی و دعا برای سلامتی ایشان فرستاده شده بود که نشان از علاقه مردم به ایشان دارد.

به گزارش بالاگریوه رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در هشت روز بستری آیت الله العظمی خامنه ای حدود 400 میلیون پیام در سطح کشور ابراز نگرانی و دعا برای سلامتی ایشان فرستاده شده بود که نشان از علاقه مردم به ایشان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، درجلسه اعضا مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در سالن همایش های جامعه مدرسین قم، با اشاره به علاقه ای که مردم ایران به رهبری معظم انقلاب دارند، گفت: وزیر ارتباطات بیان کرد که در هشت روز بستری ایشان، حدود 400 میلیون پیام در سطح کشور ابراز نگرانی و دعا برای سلامتی ایشان فرستاده شده بود که نشان از علاقه مردم به ایشان دارد.

                                          عظمت رهبرمعظم انقلاب  فراترازمرزهای ایران است

رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت گفت: امروز عظمت رهبر معظم انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای ایران است و به اذعان همگان ایران قدرت منطقه است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی پنجمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت افزود: امام خمینی (ره) یاران و بازوان توانمندی داشتند اما آن ارادتی که به رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند چیزی دیگر بود.

سید محمد حسینی با بیان اینکه امام راحل اهل تعارف و مبالغه  نبودند گفت: ایشان در وصف رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانات صریح و روشنی داشتند که جایگاه ویژه معظم له را نزد امام راحل نشان می دهد.

وی افزود: بحث رهبری در اسلام با آنچه در غرب وجود دارد، متفاوت است زیرا در غرب کمپانیها یک فرد را به عنوان رهبر معرفی می کنند و علاوه بر حاکمیت آن دوستی وجود ندارد ولی در حکومت اسلامی است که دوستی بین ملت و رهبری وجود دارد.

حسینی خاطرنشان کرد : ولایت در اوج صلابت در برابر زیاده خواهیهای غرب ایستاده است، همانطور که همه غرب یک طرف در برابر سوریه ایستاده اند، اما ایران در طرف دیگر بود و نتیجه آن هم به مرور زمان برای همه مشخص شد.

یادمان ولایت هر سال به مناسبت تبعید رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان جیرفت در دوران رژیم ستم شاهی در بخشهای مختلف برگزار می شود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید