جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1531
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

مدیران برای انجام وظایف قانونی خودبرمردم منت نگذارند

بالاگریوه/امام جمعه پلدخترباتأکیدبرضرورت خدمت بی منت به مردم که ولی نعمتان انقلاب وحامیان اصلی انقلاب ونظام هستند،گفت: مدیران نباید بخاطرانجام کارهائی که وظیفه قانونی و سازمانی آنهاست بر روی مردم منت بگذارند.

به گزارش بالاگریوه امام جمعه پلدختردرمراسم گرامیداشت سالروزشهادت شهیدان رجائی وباهنرکه صبح امروزیکشنبه درآخرین روز هفته دولت درمسجد جامع این شهربرگزارشد با اشاره به نامه حضرت علی “ع”به مالک اشتر گفت: شایسته است درنظام اسلامی مدیریت ازدیدگاه حضرت علی علیه السلام بعنوان الگو وسرمشق مسئولان اجرائی قراربگیرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری انتقاد را لازمه پیشرفت و بالندگی دانست وتصریح کرد: هرمدیری که حاضر به پذیرش انتقاد ،اظهارنظرارباب رجوع واشتباه احتمالی خود نباشد مدیرموفقی نخواهدبود و درمدیریتش لنگ می زند.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه مدیرباید قدرت تشخیص داشته باشد و خادم را ازخائن متمایزبداند تصریح کرد: تصریح کرد: مدیران نبایددرزیرمجموعه خود به افرادسخن چین ،منفعت طلب ودروغگو میدان بدهند و یا آنهارا درمشاغل حساس بگمارند.
امام جمعه پلدختر از«تجربه » بعنوان یک اصل درمدیریت یاد کرد و افزود: مدیرباید اهل وفای به عهد، ساده زیست و مردم داربوده و بدنبال فرار از مردم و دور زدن آنهانباشد.
حجت الاسلام و المسلمین سوری از نامشخص بودن اعتبارو بودجه فرهنگی ادارات ودستگاههای دولتی درشهرستان انتقاد کرده وبا بیان اینکه دربرابرتهاجم فرهنگی دشمنان نباید به امورات فرهنگی جامعه بی تفاوت باشیم یادآورشد: با اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتبارات فرهنگی مشخص بوده و جایگاه خودرا دارد اما گویا درشهرستان پلدختر این موضوع مشخص نشده وازعجایب هشتگانه است.
خطیب جمعه پلدخترخدمت به محرومین ومستضعفین را اولویت اصلی کارمدیران عنوان کرد و گفت: اگر مدیران شب و روز را درکمک به اغنیاء بگذرانند ، این طبقه راضی نبوده و سیرنخواهندشد.
امام جمعه پلدختر با تأکید برضرورت خدمت بی منت به مردم که ولی نعمتان انقلاب وحامیان اصلی انقلاب و نظام هستند، خدمت به مردم را وظیفه هر مدیردانست و افزود: مدیران نباید نباید بخاطر انجام انجام کارهائی که وظیفه قانونی و سازمانی آنهاست بر روی مردم منت بگذارند .

فرماندارپلدخترنیزدراین مراسم خشکسالی و خشک شدن رودخانه کشکان را ازمهمترین مشکلات شهرستان عنوان کردوگفت: تدابیری اندیشیده شده که با همکاری دستگاههای مربوطه سال آینده از کشت محصولات آبدوست و برداشت های غیر مجاز از آب کشکان جلوگیری شود.
قدرت اله ترابی نژاد مجموع پروژه های بهره برداری شده از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال را ۴۰۰پروژه ریز و درشت با اعتباری بالغ بر 660 میلیارد ریال عنوان کردوافزود: استاندار لرستان چهره ای خدوم ،کارکشته و بومی است که درزیرساخت های استان تحول به وجود آورده است.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید