پنج شنبه، 30 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3107
  • 0

دراجابت درخواست نمایندۀ ولی فقیه درلرستان؛

جهادکشاورزی، کمیتۀ امداد و بنیاد برکت آمار پروژه ها و میزان اشتغال ایجادشده درپلدختر را اعلام کنند

جهادکشاورزی، کمیتۀ امداد و بنیاد برکت در شهرستان پلدختر ؛آمار پروژه ها و میزان اشتغال ایجادشده با چند صدمیلیارد تسهیلات و اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان را اعلام کنند

جهادکشاورزی، کمیتۀ امداد و بنیاد برکت درراستای اجابت درخواست نمایندۀ ولی فقیه درلرستان؛آمار پروژه ها و میزان اشتغال ایجادشده با اعتبارات میلیاردی تخصیص داده شده درپلدختر را اعلام کنند

 

نورالدین احمدی دبیرمجمع مطالبه گران شهرستان پلدختر - حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نمایندۀ ولی فقیه درلرستان و امام جمعه خرم آباد درخطبه های نمازجمعه ۱۱ آذرماه جاری متذکر شده اند : دستگاه‌هایی هستند که متعهد شده‌اند فلان تعداد شغل ایجاد کنند، این را اعلام کنند چه تعداد شغل ایجاد شده است؟ در سامانه‌ای افرادی که شاغل شده‌اند با کد ملی و شناسنامه به مردم معرفی کنند.

 

چند سالی است به یمن خدمات نظام اسلامی و توجه به مناطق کم برخورداربه ویژه بعد از سیل ویرانگر فروردین ۹۸  تسهیلات و کمکهای قابل توجهی به شهرستان پلدختر اختصاص داده شده است ، اما طرح و پروژه ها و میزان اشتغالزائی که از قِبَل این تسهیلات به بهره برداری رسیده و یا ایجاد شده برای مردم مکتوم مانده است.

 

علیرغم درخواست و مطالبۀ فراوان رسانه ها بویژه رسانۀ انقلابی بالاگریوه اززبان مردم شهرستان اما تاکنون محل هزینه کرد صدها میلیارد تومان اعتبارات بنیاد برکت، کمیتۀ امداد حضرت امام و جهاد کشاورزی درشهرستان به اطلاع مردم نرسیده ومردم در جریان خدمات نظام نبوده و بعضاٌ تصورمی کنند دولت به این شهرستان توجه آنچنانی ندارد . درحالی که شواهد و قرائن حاکی ازآن است که دولت ونظام مقدس جمهوری اسلامی ازحیث تخصیص اعتبارات وتسهیلات اشتغالزائی و کمک به راه اندازی طرح و پروژه ها توجه وعنایت ویژه ای به مردم همیشه درصحنۀ شهرستان پلدختر داشته است.و اما این عملکردهای تبعیض آمیز وصرفا انتخاباتی و سیاسی مسئولان شهرستان است که نگرانی و گلایه مردم شهرستان را باعث گردیده و شوربختانه به هردلیل ریشه یابی و حقیقت یابی نمی شود.

اکنون شایسته است مسئولان جهاد کشاورزی وکمیتۀ امداد که ۸ سال است در رأس امور دومین شهرستان شهید دادۀ کشورهستند وحتی با روی کار آمدن دولت جدید نیزبه لطف حمایت نماینده همچنان برکرسی های خود تکیه دارند وهمچنین مجری طرح های اشتغال محورنهاد بنیاد برکت در شهرستان دراجابت درخواست نمایندۀ محترم ولی فقیه در استان گزارش شفاف و روشنی از طرح و پروژه های به بهره برداری رسیده با چند صد میلیارد اعتباردر طول ۸ سال گذشته و نیز آمار دقیق اشتغالزائی با این اعتبارات را به مردم ارائه نمایندواین بدان معنی است که اگر کمیتۀ امداد در طول ۷-۸ سال گذشته مثلا ۱۰۰، ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیارد وام اشتغالزائی و یا خودکفائی پرداخت کرده ، برای چه تعداد و کدام مددجویان ایجاد اشتغال شده است ؟ اگر بنیاد برکت ۱۰۰میلیارد تسهیلات اشتغالزا پرداخت کرده به چه کسانی بوده و چه طرح هائی با این اعتبارات درشهرستان راه اندازی شده است ؟ همچنین جهاد کشاورزی شهرستان درطول همین سالها چه میزان تسهیلات ،ماشین آلات و ادوات کشاورزی شامل کمباین ، تراکتور و نهاده های کشاورزی و دامی توزیع کرده و چه میزان اشتغالزائی داشته است. ؟

 

یقینا چنانچه مردمی که نامحرم نبوده و به فرمودۀ حضرت امام "ولی نعمت انقلاب هستند و ما هرچه داریم از همین مردم است "درجریان خدمات نظام اسلامی قراربگیرند هم اعتماد و دلبستگی آنان به نظام اسلامی مستحکم ترخواهدشد و هم بسیاری ازشائبه ها برطرف گردیده و عملکرد ناصحیح و ناکارآمد برخی مسئولان به پای نظام اسلامی حساب نخواهد شد. 

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید