جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 3095
  • 0

با شرکت در یک راهپیمائی و تظاهرات باشکوه

مردم با بصیرت پلدختر هنجارشکنی آشوبگران را محکوم کردند

مردم ولایتمدار و با بصیرت هویزه ثانی (پل‌دختر) با برپایی تظاهراتی پرشور اقدامات اخیر اغتشاشگران درهتک حرمت به ارزش‌های دینی و ملی را محکوم کردند

مردم ولایتمدار و با بصیرت هویزه ثانی (پل‌دختر) پس از اقامه نمازجمعه با برپایی تظاهراتی پرشور اقدامات اخیر اغتشاشگران درهتک حرمت به ارزش‌های دینی و ملی را محکوم کردند.


به گزارش گروه اجتماعی بالاگریوه، مردم ولایتمدار و همیشه درصحنۀ پلدختر پس از اقامه نماز جمعه درمسجد امیرالمومنین (ع) این شهر با برپایی راهپیمایی و تظاهرات گسترده و پرشور اقدامات مخرب و هنجارشکنانۀ روزهای اخیرمزدوران خارجی و عوامل فریب‌خورده داخلی را محکوم کردند.


نمازگزاران پل‌دختر پس از اقامه نمازجمعه راهپیمایی خود را ازمقابل مسجدامیرالمؤمنین (ع) درخیابان شهید سردار سلیمانی آغاز و با پیمودن خیابان های سردارسلیمانی و معلم جنوبی با تجمع در میدان شهید بهشتی شهر پلدختر، بندهای قطع نامۀ اعتراض به اغتشاشات اخیر و در حمایت از نظام و ولایت را با فریادهای الله اکبر خامنه ای رهبر تأئید کردند.

پلدختری های ولایت‌مدار وهمیشه درصحنه هویزه ثانی با شرکت دراین راهپیمایی صف خود را از آشوب‌گران و معدود عوامل مزدور و فریب خورده جدا کردند.


مردم پل‌دختر در این راهپیمائی بی حرمتی به ساحت مقدس قرآن کریم ،پیامبرعظیم‌الشأن اسلام ،آتش زدن برخی ازمساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت به حجاب اسلامی بانوان ،همچنین تخریب اموال و اماکن عمومی وسلب امنیت از مردم را به شدت محکوم کردند.

شرکت کنندگان دراین راهپیمایی باسردادن شعارهایی چون ملت ما بیدار است ازفتنه گر بیزار است ، مرگ بر منافق، وای اگرخامنه‌ای حکم جهادم دهد ،مرگ برضد ولایت فقیه ،مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس ،مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده ، انزجارخود را از اغتشاشات اخیر و هتاکی به ساحت مقدسات و ارزش های دینی و انقلابی ابراز کردند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید