جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست / اجتماع / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 3064
  • 0

علی درسپاه خود اشعث هائی دارد که نباید آنهارا دست کم گرفت

امروز « امام خامنه ای » علمدار معبر است هرکس پایش را جای پای «آقا» نگذارد نفله می شود

نمایندگانی که فریاد مخالفتشان با دولت رئیسی به بهانۀ گرانی ها گوش فلک را کر کرده انگار آلزایمر گرفته و نمی دانند خودشان در بررسی بودجۀ ۱۴۰۱ دولت را مکلف به آزادسازی ارز ترجیحی کرده اند

نمایندگانی که فریاد مخالفتشان با دولت رئیسی به بهانۀ گرانی ها گوش فلک را کر کرده انگار آلزایمر گرفته و نمی دانند خودشان در بررسی بودجۀ ۱۴۰۱ دولت را مکلف به آزادسازی ارز ترجیحی کرده اند

گروه سیاسی بالاگریوه ؛ مسعود ده نمکی مقاله ای جالب و خواندنی داردکه دراین ایام بهترین فرصت برای تأمل دربند بند یادداشت این فعال سیاسی ، روزنامه نگار وکارگردان انقلابی است .

از شواهد امر پیداست ، فتنه‌ای خطرناک و پیچیده در حال شکل‌گیری است ، اما این فتنه رنگ نخواهد داشت . اگر سفارش امیرالمؤمنین(ع) را در مورد شناخت حق و سپس سنجیدن آدم‌ها به آن را عملی نکنیم ، در این فتنه پای خیلی‌ها ، روی مین خواهد رفت .

گذشت زمانی که عده‌ای روی مین می‌رفتند تا راه باز شود . امروز خود آقا علمدار معبر است .

اگر کسی پایش را از این معبر بیرون که هیچ ، پایش را در جای پای آقا نگذارد ، نفله خواهد شد .

فتنه‌ای که عالم و استاد و طلبه و دانشجو و امیر و سردار و سرباز باید درآن امتحانی سخت دهند .

هر چه امروز در کشور می‌گذرد ، معلول حرام‌خواری و زراندوزی آقازاده‌هایی است که به نام دین به کام خود بردند .سکوت خواص و عوام در آن دوران تاوان دارد و امروز که لقمه‌های حرام دل حضرات را سنگ کرده ، دیگر حق را از باطل تشخیص نمی‌دهند و به خاطر همین است که ؛ خواص عقب‌تر از عوام حرکت می‌کنند .

فتنه‌ای که بسان جنگ جمل ،همرزمان دیروز را درمقابل هم قرار می‌دهد.وقتی رسول الله (ص) برای عمار از دوران فتنه می‌گفت ،عمار شگفت‌ زده پرسید : یا رسول الله ! در آن دوران چه کنیم ؟

رسول الله(ص) فرمود : آن روز فقط ببین علی (ع) چه می‌ گوید .

اگر فردا دیدید به جای بی بی سی ،فتنه‌ گران جدید قرآن سر نیزه کردند ، راه را گم نکنید . اگر دیدید فتنه‌گران جدید به جای کاکل ، بر پیشانی‌ شان پینه سجده داشتند ، فریب نخورید . معمار انقلاب فقط خمینی کبیر (ره) است و او گفت :

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد .

نگذارید معماران قلابی ، خود شان را به نام دین و انقلاب جا بزنند .

ثقلین امام ؛ وصیت‌ نامه و ولایت فقیه است .

هر پرچم دیگری ولو به نام دین ، در برابر اندیشه ولایی و امام بایستد ، مصداق اسلام امریکایی است .

عدالت بی تعالیم اسلام و ولایت ، مصداق اسلام من‌درآوردی است که از علائم آخرالزمان است که به نام دین ، تیشه به ریشه دین می‌زنند .

سخت‌ترین بخش تاریخ انقلاب درحال شکل‌گیری است . خواص آلوده خوش‌سابقه ؛ ولی بدآتیه در یک سو از چپ و راست با هم ، هم‌پیمان شده‌اند اما علی (ع) در دل سپاه خود اشعث‌ هایی دارد بس خطرناک ، آن‌ها را دست کم نگیرید .

من به در گفتم ، ولیکن بشنود

  مو به مو این نکته را ، دیوارها

روشنگری

برادران و خواهران هموطن؛ بهوش باشید و بصیر

در برخی گروه‌ها و کانال‌ها مطالبی پخش و منتشر میشود مبنی بر مهلت به دولت مبنی بر برگشت از تصمیم آزاد سازی ارز ترجیحی و در صورت عدم تمکین؛ اعتراضات خیابانی، تجمع، تحصن و

ارسال این دست پستها با رنگ و لعاب اعتراض و تجمع که به نام کارکنان و بازنشستگان و دانشجویان، امّا با دسیسه ضدانقلاب طراحی و منتشر و بارنشر میشود؛ و دعوت به تجمع و اعتراضات خیابانی می‌کنند، نوعی خیانت به ملٌت، آرمان‌ها، آرامش، ثبات و امنیت مردم و خون شهداست.

لطفاً و خواهش و خواهش، به هیچ عنوان در این آتش بازی نکنیم. دسیسه بازان پشت صحنه که یا به دنبال تنش سیاسی هستند و یا به دنبال ادامه همان راه اشتباه قبل برای بهره گیری مجدد از قاچاق بوسیله همان ارزان فروشی اجناس، فقط و فقط به دنبالند تا بوسیله فریب طیفی از مردم ایران، به مقاصد شوم خود برسند.

برادرانه تقاضا میکنیم بهوش باشید و هوشیار و بصیر

در شرایطی که طالبان و داعش با معاملات پنهانی با آمریکا، در افغانستان مستقر شده‌اند و نوک پیکان به سوی ایران دارند*

دولت جدید غربگرا و سلفی مسلک(تکفیری) در پاکستان روی کار آمده است

ترکیه و آذربایجان در پشت صحنه با اسرائیل پیرامون ایران نقشه ریزی و بیعت شبانه انجام داده اند

عراق در تنش هست و تفاله های حزب بعث، بی بصیرت های مقتدی صدر و جمع غفیر شیعه انگلیسی، بر طبل ایران هراسی می کوبند

عربستان تضمین چک سفید امضاء برای هر اقدام علیه ایران میدهد

با همه‌ی این شرایط، کشور ایران و این مردم رنج کشیده تاب شرایط تنش آلود و آشوب آفرینی جدیدی را ندارد.

بدانیم که اگر آن قسم خورده هایی که منتظرند و میدمند و توطئه می‌کنند تا ایران چون انبار باروتی منفجر شود، در آن صورت مطمئن و مطمئن باشید که نه *_تو مانی و نه من

در آن شرایط که روز و شب قتل و کشتار و غارت و تجاوز و ناموس دزدی را ببینی، هزاران بار آرزو میکنی که ایکاش بر گردیم به همان شرایط که لااقل اگر ماکارونی ارزان نداشتیم لااقل خواب شب داشتیم!!

به دولت اعتماد کنیم و فرصت بدهیم، مطمئناً اوضاع را جمع و جور میکند و از راه دیگر جبران میکند.

رئیسی می‌خواهد از همین ابتدا کارهای اساسی انجام دهد که مهمترین آن جرّاحی های بزرگ اقتصادی است. چون تن پرور و نان به نرخ روز خور نیست، میخواهد غدّه های چرکینی که سالیان سال است بر اقتصاد ایران تبدیل به غدّه های سرطانی شده است را درمان یا ریشه کن کند، هرچند به قیمت آبرویش تمام شود.

او و دولتش همچون قبلی نیست که با گرانی یک شبه اتفاقاً خود به دنبال شورش باشند

او الان کشور را باید علاوه بر زمین سوخته ای که از روحانی و تیمش همچون ظریف و جهانگیری و نهاوندیان، تحویل گرفته؛ با اقتصاد تحریمی و بحران فراگیر غذایی جهانی اداره کند

با بهم ریختگی دنیا و قحطی جهانی و بحران غذایی و قاچاق بی حد و حصری که باعث خوردن نان من و شما توسط مردم کشورهای همسایه میشود، دولت چاره‌ای جز آزاد کردن قیمت‌ها ندارد.

از طرف دیگر این قانونی هست که در مجلس تصویب شده (در بودجه ۱۴۰۱) و دولت مکلّف به اجرای آن قانون هست. یعنی برخی از همین نمایندگانی که به دلیل مخالفت با دولت و شخص آقای رئیسی، فریادشان گوش فلک را کر کرده، انگار آلزایمر گرفته‌اند که خود، دولت را مکلف به سروسامان دادن ارز ترجیحی نموده‌اند...

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید