پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2997
  • 0

درپی انتشار بیانات مهم رهبرانقلاب درخصوص تغییر آرایش دفاعی کشور درمقابله باکرونا

لبیک فوری رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به مقام معظم رهبری برای مقابله با کرونا

درپی انتشار بیانات مهم رهبرانقلاب درخصوص تغییر آرایش دفاعی کشور درمقابله با کرونا، رئیس ستاداجرایی فرمان امام به بخشهای مختلف این مجموعه دستور داد اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.

درپی انتشار بیانات مهم رهبرانقلاب درخصوص تغییر آرایش دفاعی کشور درمقابله با کرونا، رئیس ستاداجرایی فرمان امام به بخشهای مختلف این مجموعه دستور داد اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.

 

به گزارش بالاگریوه ، به نقل از تسنیم ظهر دیروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب درپی شیوع سویه جدید ویروس کرونا و افزایش بی‌سابقه تلفات و بیماران بستری ، در بیانات مهمی خطاب به مسئولین و مردم ، خواستار تغییر آرایش دفاعی کشور دربرابر ویروس منحوس کرونا و بسیج شدن تمام امکانات کشور برای شناسایی زودهنگام بیماران و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کووید ۱۹ شدند.

 

براساس این گزارش ، پس از انتشار فرمایشات رهبرانقلاب، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با صدور دستوری به زیرمجموعه‌های این ستاد که طی دوسال اخیر مشغول خدمت‌رسانی درحوزه تولید واکسن، ماسک، کیت تشخیص فوری کرونا، تجهیزات پزشکی و توزیع بسته‌های معیشتی هستند خواستار اقدام فوری برای شتاب دادن دراین خصوص و تلاش و مجاهدت مضاعف همکاران خود شد.

 

این گزارش می‌افزاید: در فاز نخست این اقدامات ویژه، ارسال ۱۰هزار کیت تشخیص فوری کرونا به مناطق بحرانی، ارسال یک میلیون ماسک و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی به مناطق محروم، حمایت و اعزام گروه‌های جهادی برای غربالگری محله‌‌محور، افزایش بیمارستان‌های سیار احسان برای کمک به کادرسلامت و همچنین راه‌اندازی یک پایگاه واکسیناسیون جدید درتهران با همکاری وزارت بهداشت و افزایش ظرفیت تزریق واکسن برکت به افراد مشمول واکسیناسیون عمومی ازجمله اقدامات ستاد خواهد بود و این خدمات تداوم خواهد داشت.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید