پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2895
  • 0

سخنران همایش فصلی - بصیرتی شبکۀ نظارت پلدختر :

مسئول بی تدبیر بایدتوسط بچه حزب الهی ها سیلی بخورد

در جریان سیل پلدختر عده ای با یک سری اقدامات باعث مخدوش شدن چهرۀ مردم نجیب پلدختر شدند که به احتمال زیادنه سیلزده بودند و نه پلدختری

سخنران مراسم سالروز تشکیل شورای نگهبان درپلدختر گفت : درقضیۀ سیل پلدختر عده ای با یک سری اقدامات باعث مخدوش شدن چهرۀ مردم نجیب پلدختر شدند که به احتمال زیاد نه سیلزده بودند و نه پلدختری

 

به گزارش بالاگریوه صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین دکترهبت الله هاشمی درمراسم همایش فصلی_بصیرتی اعضای شبکۀ نظارت شهرستان پلدختربه مناسبت تشکیل شورای نگهبان درجمع ناظران این شهرستان با بیان مطلب فوق افزود : شما بچه حزب الهی ها و نظارتی ها که شهرتان را آب برده نباید بگذارید ازقضیۀ سیل سوء استفاده شود.

وی بابیان اینکه بعضی مسئولان درقضیۀ سیل سهل انگاری و بی تدبیری کردند و مسئول بی تدبیر بایستی توسط بچه حزب الهی ها سیلی بخورد خاطرنشان کرد : بنده و شما در این جایگاه نظارتی بایستی در دفاع ازحق مردم آبروی دین ، اسلام ، مکتب و انقلاب و مطالبه گر خواسته های مردم باشیم.

دکتر هاشمی با ذکرحدیثی از حضرت اام رضا (ع) افزود: اگر درمسائل اجتماعی رسیدن به مطامع دنیائی وسیرکردن شکم خودرا برمنافع نظام،ملت و انقلاب ترجیح دادیم و یا دربرابر مشکلات و گرفتاری های مسلمانان ساکت و بی تفاوت بودیم درحقیقت بازندۀ میدان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر هاشمی بخش عمدۀ گرفتاری های کنونی را به نوع انتخاب ها مرتبط دانست و افزود: وقتی شما بر رأی یک نماینده مهر تأئید می زنید به معنای آن است که برمواضع و اظهارنظر های آن فرد در خصوص اقتصاد، سیاست و همۀ موضوعات کشور صحه می گذارید.

عضو هیأت نظارت برانتخابات استان لرستان درپایان باتوصیه به اعضای شبکۀ نظارت شهرستان پلدختر مبنی برعدم بی تفاوتی در قبال مسائل ومشکلات گفت : اینکه پس ازگذشت چند ماه از وقوع سیل درپلدختر ،هنوز سیلزدگان زیرسقف خانه های خود نیستند و تکلیفشان مشخص نشده شاید یکی از دلایلش من و شما باشیم.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • پیرو ولایت
    • 27 تیر 1398 08:04
    • 0
    در جواب ناظر امین
    بنظر حقیر حمایت نماینده فعلی شهرستان در مجلس از آن افراد باعث شده تا عضو تشکیلات هیئت نظارت شهرستان شده اند .در واقع ملاک نماینده فعلی در انتصاب و حمایت افراد این است که افراد به وی رای داده باشندو به سابقه و تفکر و وابستگی به احزاب و جریانات سیاسی برای نماینده مهم نیست و با اینکار به فکر جذب همه فقط بخاطر رای می باشد که این طرز کار خوبی نیست چون یاران واقعی انقلاب کنار گذاشته میشوند.انهمه حمایت نماینده از فرماندار سابق برای چه بود ؟کار خوب است برای رضای خدا باشد نه برای منفعت شخصی.
    • پلدختری
    • 26 تیر 1398 17:51
    • 0
    تشکرازمدیرمحترم سایت خبری بالاگریوه ودرودبرناظرامین-متاسفانه طی سالهای اخیربرخی افرادکه عضوتشکل های تنداصلاح طلبی هستندویانیروهای انقلابی رادرادارات قلع وقمع کرده اندومیکنندعضوشبکه شده اند.متاسفانه در لرستان وپلدختربه خاطرهمراهی عده ای درانتخابات مجلس خیلی ازواقعیت ها بیان نمیشودویاازسوابق افرادصرفنظرمیشود.البته درادوارگذشته هم بودندافرادی که عضواحزاب منحله بودندولی پست ومقام کلیدی داشتند.وبودندافرادبقول معروف حزب اللهی وپیشکسوت  که- بخاطرلجاجت با نماینده قبلی- سوابق برخی مدافعین فتنه88 رادرپلدختراصلاح ودرحوزه بسیج راه دادندوعمدا"ومستمرا"بشون هدیه ولوح سپاس میدادندوطوری شدکه طی این سالها پستهای اصلی شهرستان راتصاحب کردندکه درمخیله شان هم نمیگنجیدبه آن مقامات برسند. نفوذکه میگن همینه....
    • ناظر امین
    • 26 تیر 1398 17:07
    • 0
    امیدوارم این پیام به گوش و رؤیت مسئولان محترم شورای نگهبان در استان و کشور برسدکه چرا دراین همایش رئیس حزب ارادۀ ملت و مسئول ستاد مردمی روحانی و همچنین عضو ستادخبری و اطلاع رسانی ستاد مرکزی دکتر روحانی درتهران که مسئول کمیتۀ فرهنگیان ستاد مردمی و حمد رئیس جمهور در پلدختر هم بوده حضور داشتند.آیا واقعا این دونفربایستی جزو شبکۀ نظارت شهرستان باشند؟ چه کسی اینها راجزو مجموعۀ نظارت آورده است؟

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید