جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2868
  • 0

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی :

طی دوران 40 سالۀ انقلاب هیچ حماسه ای به عظمت حماسۀ 9 دی و هیچ حادثه ای دردناکتر ازفتنۀ ۸۸ نبوده است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فتنه ۸۸دردناکترین حادثه در تاریخ انقلاب اسلامی است که با حضور آگاهانه مردم در خلق حماسه ۹دی از بین رفت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:فتنه ۸۸دردناکترین حادثه در تاریخ انقلاب اسلامی است که با حضور آگاهانه مردم در خلق حماسه ۹دی از بین رفت

به گزارش بالاگریوه، سید احمد میرعمادی ظهر امروز در تجمع مردم این شهرستان که به مناسبت حماسه 9دی در مسجد جامع برگزار شد ضمن قدردانی از حضور مردم وخانواده های شهدا که در مراسم گرامیداشت حماسه 9دی شرکت کردند  اظهار داشت: شهرستان پلدختر همواره خط مقدم مبارزه در دوران دفاع مقدس برای استان لرستان بوده است .

وی با اشاره به اینکه هنوز عظمت روز 9دی روشن نشده و هر چه زمان می گذرد زوایای این حماسه روشن تر می شود افزود: از میان حوادثی که برای انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است حادثه ای دردناکتر از فتنه 88نبوده وهیچ حماسه ای هم از حماسه 9دی مهمتر وباعظمت ترنبوده است .

نماینده ولی فقیه در لرستان  به ویژگی های حماسه 9دی اشاره وعنوان کرد:حضور ونقش مردم در صحنه ،زنده کردن انقلاب،اثبات ولایتمداری وبصیرت مردم از آن جمله است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات باشکوهی که اتفاق افتاد دشمنان داخلی وخارجی دست به دست هم دادند وفتنه 88 را به وجود آوردند بیان کرد:دشمنان خارجی وفتنه گران داخلی دو لبه ی یک قیچی شدند ومی خواستند که نظام اسلامی را قیچی کرده واز بین ببرند و در طول مدت هشت ماهه فتنه هرکاری که توانستند انجام دادند .

میرعمادی بابیان اینکه فتنه گران درهشت ماه کارهایی ازجمله ادعای تقلب،تهمت زدن،اردوکشی خیابانی، اغتشاش داخلی،حرمت شکنی و هر جنایتی که از دستشان بر آمد را انجام دادند گفت:مردم در فتنه 88متوجه شدند که این دشمنان اعتقادی به اسلام،خدا،انقلاب،ولایت نظام و مسجد ندارند واز ملی گراها هم بدتر بودند چون مساجد را آتش زدند و حتی امام حسین (ع)را هم قبول نداشتند چون حرمت عاشورا را رعایت نکردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در فتنه 88 حتی قرآن و امام خمینی (ره)را هم قبول نداشتند تصریح کرد:فتنه گران قرآن را آتش زده ،تصویر امام خمینی (ره)را هم پاره کردند وبه ارزش های دینی هم اعتقادی نداشتند چون شعارهای ساختار شکنانه دادند وبا این کارهایشان از داعش هم بدتر بودندچون عملشان برتر از داعش بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دست فتنه گران در دست آمریکا بود خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری در ماجرای فتنه 88فرمودند دل من از این حوادث به درد آمده و هنوز تسکین پیدا نکرده است چون آنها بدتر از داعش عمل کردند ودر قلب تهران بسیجی انقلاب را آتش زده  وزنده زنده سوزاندند،یزید این کارها را نکرد ومی توان گفت که فتنه گران روی تمام جنایتکاران عالم را سفید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد میرعمادی با بیان اینکه فتنه 88انقلاب،نظام ،خدا،عاشورا،ومسجد را نشانه گرفته بودند اظهار داشت:تنها عاملی که می توانست فتنه را خاموش کند حضور مردم در صحنه بود که 9دی به عنوان روز پیروزی ملت با بصیرت وروز خیانت فتنه گران وخواص بی بصیرت ماندگار شد چون فتنه گران در فتنه به شهدا، و آبرو و اعتبار ایران لطمه زدند. 

وی با بیان اینکه روز 9دی در تاریخ انقلاب اسلامی روز شکست احزاب معاند است افزود:احزاب معاند داخل نشین و خارج نشین در روز 9دی شکست خوردندو امتیاز 9دی این است که مردم استان لرستان یک روز زودتر از 9دی به صحنه آمدند ونشان دادند که همواره پیشتاز در امر مبارزه با فتنه گران ودشمنان هستند واین اجتماع پر شور مردم شهرستان پلدختر بعد از گذشت 9سال از این حماسه نشان از همین موضوع دارد ومردم نشان دادند که همواره در صحنه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی اظهارداشت: فتنه 88ریشه 10ساله تا 15ساله دارد ومردم در 9دی فتنه 15ساله را ریشه کن کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان بعد ازجنگ تحمیلی به انقلاب مخملی روی آوردند ودست چدنی خود را با برنامه ریزی کامل با دستکش نرم به سوی ایران دراز کرد،انقلاب مخملی که آنها به دنبالش بودند  بسیار پیچیده بود و فتنه 88 آنقدرپیچیده بود که بعضی از خواص و افراد ضعیف النفس زوایای متعدد آن را باور نکرد وارتباط فتنه با آمریکا را انکار می کردند همچنانی که امروز مقام معظم رهبری درباره برخی وقایع که اتفاق می افتد هشدار می دهند که برخی می گویند نه، شما بدبین هستید ولی ما تجربه داریم  باید هوشیار باشیم عنوان کرد:بصیرت حقایق را روشن می کند وراه را نشان می دهد و مقام معظم رهبری راه را نشان داد.

وی درتقبیح عمل و مواضع بعضی غرب پرستان و اعتمادکنندگان به حاکمان کشورهای استکباری و اروپائی گفت :سوال ما این است آیا ماهیت دشمن عوض شده است ؟آیا دشمنی آمریکا کم شده است ؟چرا ما شیفته غرب هستیم؟چراحل همه مسائل رادر وابستگی به غرب گره می زنیم چه خبراست،چه معنی دارد؟ وابستگی به غرب چه چیزی برای ما دارد ؟ چرا باید حل همه مشکلاتمان را وابسته به مذاکره با آمریکا بکنیم؟ مگر چه خیری از آمریکا دیدیم ؟چه خیری دیده شد؟آمریکا در تاریخ حیات خودش بجز جنایت،جنگ وتحقیر و اهانت به ملت ها چیز دیگری دارد ؟این آمریکا کودتای 28مرداد را به وجود نیاورد؟ آیا آمریکا نوکری بهتر از پهلوی در منطقه داشت چه کاری برای مملکت کرد؟مگر همین آمریکا نبود که با شلیک به هواپیمای مسافربری ما در خلیج فارس زنان وکودکان را به کشتن داد؟

میر عمادی با بیان اینکه همه دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت مقاومت وایستادگی مردم است گفت:ما در فناوری هسته ای از غنی سازی سه درصدبه20درصد رسیدیم چه کسی جلوی ما را گرفت ؟چه توطئه ای کردند که کشور ایران را از فناوری هسته ای که در سایه مقاومت به دست آمده بودبازداشتند .

وی تصریح کرد:آمریکا ،اروپا را از پیشرفت موشکی امروز ایران که نتیجه مقاومت مردم است می ترساند ،مگر در زمان گذشته چه چیزی بود که ما به آن افتخار کنیم جز اینکه ما را مصرف کننده بار آوردند،ولی امروز غرش موشک های ما در خلیج فارس لرزه بر تن دشمنان انداخته است  مگر دوران دفاع مقدس فراموش شده ؟ما باید روی پای خودمان بایستیم .

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد:حماسه 9دی به ما فهماند که باید چگونه باشیم مردم در حماسه 9دی دست قدرت خداوند را دیدند واین حماسه آنقدر عظمت و قداست داشت که با توسل مقام معظم رهبری به امام زمان(عج) اتفاق افتاد ودر حماسه 9دی روح ولایت درمردم دمیده شد‌.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت:امروز رهبری آگاه،هوشیار،بادرایت،دور اندیش ،شجاع ایران حافظ خون شهدا و انقلاب اسلامی در اختیار ماست که باید قدر آن را بدانیم  ،امروز پیش بینی های مقام معظم رهبری را با چشمان خود می بینیم که اتفاق می افتد همچنانی که پیش بینی های امام خمینی (ره ) را با چشم خود دیدیم مثل در قفس شدن حسنی مبارک، ذلت صدام حسین را دیدیم،در قضیه سوریه مقام معظم رهبری فرمودند که بشار اسد باید بماند ومی ماند اگر دنبال معجزه هستیم این ها معجزه است.

وی با اشاره به اینکه 9دی معجزه انقلاب اسلامی است و طبق پیش بینی مقام معظم رهبری تا 25سال آینده رژیم اشغال گر قدس را نخواهید دید واز بین می روند قطعا این اتفاق خواهد افتاد ،افزود:امروز چه کسانی حرف مقام معظم رهبری را گوش می دهند و عمل نمی کنند و جاده صاف کن آمریکا هستند،امروز چه کسانی به جای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی به اقتصاد لیبرالی وغربی چشم دوختند؟امروز چه کسانی خزانه مملکت را خالی می کنند؟ آیا اینها نفوذی دشمن نیستند ؟ 9دی برای ما درس و عبرت باشد .

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری پیش بینی کردند مشابه فتنه 88سال آینده اتفاق خواهد افتاد که باید هوشیار باشیم واین هشدار را جدی بگیریم عنوان کرد:آنانکه به دنبال منفعت شخصی خودشان بودند؟ آنانکه دنبال دنیایشان بودند آنانکه حقوق های نجومی می گیرند، آنهایی که وابستگی به غرب دارند ودو تابیعتی هستند ویک پاسپورت انگلیسی ویک پاسپورت ایرانی دارند  ودنبال منافع خودشان هستند ،کسانی که در طول این مدت به دنبال خدمت به مردم نبوده و دائما به فکر خودشان بودند .اینها  آرام  نمی نشینند .

وی بیان کرد:کاری که امروز مقام معظم رهبری از ما می خواهد انقلابی گری ومطالبه گری است، مبادا به تعبیر مقام معظم رهبری جای جلاد و شهید عوض شود،امروز این حقوق بگیران نجومی زبانشان دراز شده واز مردم طلبکار هستند ،امروز برخی از مسئولان بی لیاقت نه تنها خدمتی به مردم نمی کنند بلکه میز وریاست را پله ای برای ترقی و بالا رفتن خود قرار داده اند.

 میر عمادی گفت: ما نباید  از اینکه مردم حرف حقشان را می زنند بترسیم این به نفع انقلاب است،اگر مبارزه با فساد صورت نگیرد فساد دامن گیر همه خواهد شد واین فساد مانند موریانه انقلاب را از بین خواهد برد،باید با فساد مبارزه داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه دوران سکوت گذشته است ومردم کوتاهی ها وفساد را باید بازگو کنند انقلابی باید باشیم وانقلابی بمانیم اگر می خواهیم انقلاب حفظ شود باید روحیه انقلابی داشته و خدمتگزار مردم باشیم و خدمت جای قدرت را بگیرد .تصریح کرد:مسئولی که به خانواده معظم شهدا اهانت می کند ،مسئولی که به جای خدمت به مردم خیانت می کند وبه جای اینکه به فکر معیشت مردم باشد به فکر رفاه خودش است آیا این مسئول در شان نظام جمهوری اسلامی ایران است، ؟

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:سکوت ما فتنه 88را به وجود آورد اما مردم با بصیرت وهوشیار پای انقلاب هستند وامروز هم بعضی از افرادزمینه اعتراض مردم را به وجود می آورند چرا این کار را می کنند ؟ چرا مشکلات مردم را برطرف نمی کنند به مشکلات مردم باید رسیدگی شود مردمی که اینچنین در تمام  صحنه های انقلاب  حاضر هستند باید به آنها خدمت شود.

 وی افزود:آیا مسئولان نباید ازحماسه 9دی درس عبرت بگیرند و در برابر این مردم سر تعظیم فرود بیاورند ومشکلات آنها را برطرف کنند .

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: حماسه 9دی روز تولد مجدد انقلاب اسلامی است به طوری که  انقلاب اسلامی دوباره زنده شد واین انقلاب باید بالنده به مسیر خود ادامه دهد .

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • بیزار ازفتنه
    • 16 دی 1397 15:28
    • 0
    باسلام وخداقوت وتشکر ازکسانی که مراسم 9دی را برگزارکردند.جناب احمدی تعداد زیادی ازروحانیون درمراسم بودند چرا تصویر آنها نه درکانال ونه درسایت بالاگریوه وجودندارد
    بنظر میرسد یا هوای نفس برتوغالب شده یا اینکه باروحانیت دشمنی داری 
    دلیلش رابگو وبرای خدای خودت هم جوابی پیدا کن
    ===
    بالاگریوه :
    سلام ، مثلا کدام روحانی ها درتصاویر نیستند ؟

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید