چهارشنبه، 29 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 2839
  • 0

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان پلدختر:

هرشخص یاگروهی ازمسیر ولایت خارج شودخط قرمزنظام است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان پلدختر : هرشخص ،گروه یا جریانی از خط ولایت خارج شود خط قرمز نظام محسوب می شود و لذا همه وظیفه داریم از گفتن سخنی یا انجام کاری که دلِ رهبری را می رنجاند پرهیز کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه درناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان پلدختر گفت: هرشخص ،گروه یا جریانی از خط ولایت خارج شود خط قرمز نظام محسوب می شود و لذا همه وظیفه داریم از گفتن سخنی و یا انجام کاری که دلِ رهبری را می رنجاند پرهیز کنیم.

 

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین نقی هادی مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه درنیروی مقاومت بسیج شهرستان پلدختر به مناسبت 13 آبان سالروز تسخیر لانۀ جاسوسی شیطان بزرگ بوسیلۀ دانشجویان پیرو خط امام و روزملی مبارزه با استکبارجهانی قبل ازخطبه های نمازجمعه به تبیین واژۀ استکبار پرداخت و گفت: ازمنظرمقام معظم رهبری دولت مستکبر یعنی دولتی که حق دخالت درامور کشورهای دیگر را برای خود قائل است اما خود پاسخگوی هیچ کسی نیست.

وی استکبار را چهارنوع عبادی، سیاسی ، اقتصادی و علمی  دسته بندی کرد و افزود: استکبار عبادی مصداقش شیطان است که ازدستور خداوند مبنی بر سجده  در برابر حضرت آدم تکبر ورزید و نمونۀ استکبار سیاسی فرعون است که مردان رابه بردگی و زنان را به اسارت می گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین هادی بابیان اینکه قارون که همۀ ثروت های عالم رابرای خود می خواست نمونه ای روشن از استکبار اقتصادی است و بلعم باعورا که خودرا ازنظر علمی برتر از همه و دیگران را پائین تر از خود تصور می کرد نمونۀ بارز استکبار علمی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج پلدختر درادامه به جنایات سردمداران آمریکا در اقصی نقاط عالم اشاره کرد و افزود: حاکمان آمریکا از مصادیق هر چهارنوع استکبار هستند.

 

« هادی » با اشاره به اینکه سیر تاریخی کشورهائی همچون شوروی درزمان گورباچف و لیبی درزمان قذافی نشان می دهد که دولتمردان نظام جمهوری اسلامی هیچگاه نباید به آمریکا اعتماد کنند ، افزود: ما دربحث انرژی هسته ای به آمریکا اعتمادکردیم غنی سازی را تقلیل داده و امتیازات فراوانی دادیم اما آمریکا با نیرنگ نه تنها تحریم هارا برنداشت بلکه عهد شکنی های فراوانی درحق ملت ایران روا داشت.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان پلدختر بابیان اینکه فقط درسایۀ اتحاد و انسجام مردم و دولت ودر تبعیت از مقام معظم رهبری می توانیم مشکلات اقتصادی  کنونی راپشت سربگذاریم تصریح کرد:مباداحرفی بزنیم و حرکتی بکنیم که دلِ رهبری را برنجانیم زیرا هرشخص و گروهی که ازخط ولایت خارج شود خط قرمز نظام تلقی می شود و همۀ ما موظفیم حرمت خونِ شهدا را حفظ کنیم .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید