جمعه، 31 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 2809
  • 0

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل لرستان

دشمنان و پادوهای داخلی آنان به دنبال القاء نا امیدی درجامعه هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل لرستان : استکبار جهانی و پادوهای داخلی آنان به دنبال تضعیف نظام والقای نا امیدی درجامعه هستند .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: استکبار جهانی و پادوهای داخلی آنان به دنبال تضعیف نظام والقای نا امیدی درجامعه هستند اما با یقینا با هوشیاری ملت قهرمان ایران همۀ توطئه های آنها با شکست مواجه خواهدشد


به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان ظهرامروز دراجتماع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) شهرستان پلدختر اظهار داشت:حضور بسیجیان دردفاع ازآرمان های انقلاب همواره تعیین کننده بوده است.


وی با بیان اینکه بسیج همیشه خار چشم دشمنان وما یه دلگرمی ، امیدوافتخار مردم و ولایت بوده است .افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا می خواهند به جهانیان القاء کنند که انقلاب اسلامی ایران به آخر خط خود وبه بن بست رسیده ،قوه قضائیه فاسد شده ،مسئولان توان حل مشکلات را ندارند و بعضی مواقع هم زمان مشخص می کنند که کار ایران تمام خواهد شد .


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه دشمن می خواهد مردم را درمقابل مسئولان قراردهد عنوان کرد:دشمنان به دنبال تضعیف والقای نا امیدی درجامعه هستند و متأسفانه برخی افراد ومسئولان کشور به دلیل غفلت و خیانت دنبال همان تصویری هستند که مورد نظر دشمنان است تا چنین نتیجه گیری کنند که تنها راه مذاکره با آمریکا است .


وی با اشاره به اینکه قاطبه مردم حامی وپشتیبان انقلاب هستندگفت : واقعیت این است که مشکلاتی برای جامعه پیش آمده ومردم با مشکلات معیشتی دست وپنجه نرم می کنند وزندگی برای آنها سخت شده است و مقام معظم رهبری بیشتر از هرکسی از این وضعیت رنج می برند وبارها فرمودند چندین برابر از تذکراتی که به مسئولان در جلسات رسمی می دهم چندین برابر درجلسات خصوصی وظایف را به آنها گوشزد می کنم اما آنچه دشمنان و عمله های داخلی آنان درمورد انقلاب و نظام اسلامی در سرمی پرورانند محقق نخواهدشد. 

 

 

جلیلیان اظهارداشت : مقام معظم رهبری به درستی تصویر واقعی جامعه را ترسیم کردندکه مشکلاتی وجود دارد و مردم دچارمشکلات معیشتی هستند ولی شرایط بن بست ویاس وناامیدی نیست .

وی تصریح کرد: طی چهل سال که ازعمر انقلاب اسلامی می گذرد توطئه های بزرگی ازجمله جنگ هشت ساله،جنگ نرم،تهاجم فرهنگی و شرایط امنیتی را پشت سر گذاشته و درحال حاضر علاوه برجنگ اقتصادی جنگهای نیابتی که درکشورهای همسایه ما به راه انداخته اند با هدف ضربه به انقلاب اسلامی طراحی شده است. و اعزام تیم های خرابکاری به قصد ضربه زدن به مردم و کشور ما که همگی با دستان پرتوان سربازان گمنام امام زمان (عج) و فداکاری نیروهای حافظ امنیت کشور دستگیر و متلاشی شده اند درهمین راستا بوده است.


وی خاطرنشان کرد :دشمن به خیال خام خود تصور کرده می تواند با جنگ اقتصادی مردم را علیه انقلاب وارد میدان کند ویا مسئولان را به پای میز مذاکره بکشاند ولی مقام معظم رهبری فرمودند هیچ جنگی رخ نخواهد داد و مذاکره ای هم صورت نمی گیرد که بیانگر اتحاد و انسجام مسئولان است و همه ما وظیفه داریم این انسجام وهمبستگی را روز به روز تقویت کنیم .

 

وی با بیان اینکه فرد مفسد فامیل وزیر و هرمسئولی است باید به شدت با او برخورد شود متذکرشد: اگر مسئولان دست به دست هم دهند و تلاش شبانه روز داشته باشند ما این مرحله را با صدمه کمتر پشت سر خواهیم گذاشت.


جلیلیان با اشاره به اینکه امروز قدرت و توانمندی ایران اسلامی به مراتب بیشتر ازگذشته است ، افزود: هرچند تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی ما تأثیرگذار بوده است اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بسیاری از مشکلات به سوء مدیریت برمی گردد ،که باید این نقائص برطرف گردد.

 

وی تصریح کرد: ایران کشوری بزرگ با توانمندی های فراوان است واگر بنا باشد نفتی صادرنشود برای هیچ کشوری صادرنمی شود،واگر قرار باشد نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود تمام منطقه باید در این شریک باشند.

 

مسئول حوزه نمایندکی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان خاطرنشان کرد: درهیچ زمانی آمریکا این اندازه آسیب پذیر نبوده است زیرا با همه هزینه هایی که در سوریه وعراق کردند اما شکست خوردند وبرگ برنده در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و ایران از هر زمانی توانمند تر است.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید