پنج شنبه، 9 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 2734
  • 0

امام جمعه موقت پل‌دختر :

بازاریان درمعامله بامسافران نوروزی انصاف داشته باشند

امام جمعه موقت پلدختر گفت: مغازه داران پلدختری درمعامله با مسافرین نوروزی انصاف را رعایت کنند

امام جمعه موقت پلدختر گفت: مغازه داران پلدختری درمعامله با مسافرین و میهمانان نوروزی انصاف را رعایت کنند تا خاطرات خوشی از هویزۀ ثانی داشته باشند

به گزارش بالاگریوه ،حجت الاسلام علی صیادی درخطبه‌های نمازجمعه پلدختر به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره و با تبریک سال نو اظهار داشت: مقام معظم رهبری از سال 1380 تاکنون در نام‌گذاری سال‌ها بخشی ازآن را همواره به اقتصاد، تولیدداخلی و معیشت مردم اختصاص می‌دهند .
وی نامگذاری امسال تحت عنوان حمایت ازکالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری را ریزبینانه وکارشناسانه دانست وگفت: اگر آنگونه که مدنظرمقام معظم رهبری است به این شعارعمل شود و مردم به خریدتولیدات داخلی روی بیاورندبا افزایش تولید،صادرات رونق می‌گیردو درمقابل وارادات ،بیکاری وتورم کاهش پیدا کرده و وضعیت معیشتی مردم بهبود می‌یابد .

رئیس ادارۀ تبلیغات اسلامی پلدخترفلسفه این نامگذاری‌ها راازبین بردن شکاف طبقاتی،ریشه کنی فقرورونق اقتصادی عنوان کردوافزود:عامل بسیاری ازمشکلات وگرفتاری‌های امروزکشورناشی ازفقروبی توجهی به اقشارکم درآمد می‌باشد .
« صیادی » واردات کالاهای خارجی را ضربۀ مهلک به اقتصاد کشور دانست و گفت: مسئولان اجرایی کشوربایستی با اتخاذ تدابیری هوشمندانه با اتکاء به ظرفیت های داخلی اقتصاد کشور را باحمایت ازتولیدات ملی و کالای ایرانی رونق دهند.

وی با انتقاد ازگرانفروشی برخی بازاریان درایام تعطیلات نوروزگفت:باتوجه به گلایه تعدادی ازمسافرین نوروزی مستقردراقامت گاه های نوروزی پلدختر،مشخص شده که بعضی مغازه داران پلدختری اجناس خود را گرانترازقیمت معمول به مسافران می‌فروشند که این امراعتراض میهمانان و مسافران نوروزی را به دنبال داشته است.
حجت الاسلام صیادی بابیان اینکه این رفتارها زیبنده شهرستان "هویزۀ ثانی"بامردمی بافرهنگ ،نجیب و ولایتمدارنمی‌باشد،افزود:هرکس به سهم خود وظیفه دارد ازفرهنگ غنی پل‌دخترصیانت کرده و آن را ترویج نماید.

امام جمعه موقت پلدختراستقبال امسال مسافرین نوروزی را از اقامت درپلدختر بیشترازسالهای گذشته ارزیابی، و اظهار امیدواری کرد مسئولان از طریق گشت‌های نامحسوس نظارت بیشتری برقیمت اجناس داشته باشند تامسافران نوروزی خاطرات خوشی ازشهرستان داشته باشند.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید