شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 2008
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

منتقدان پیام سردارسلیمانی ضرورت دفاع ازمظلومیت شیعه رادرک نکرده اند

امام جمعه پلدختر گفت: افرادی که به صدور پیام سردارسلیمانی دررابطه با مسائل بحرین انتقاد می کنندشناختی نسبت به فرهنگ شهادت طلبی دراسلام و ضرورت دفاع ازمظلومیت شیعه ندارند


امام جمعه پلدخترگفت: افرادی که به صدور پیام سردارسلیمانی دررابطه با مسائل بحرین انتقاد می کنند ترسو ها و بزدل هائی هستند که شناختی نسبت به فرهنگ شهادت طلبی دراسلام و ضرورت دفاع از مظلومیت شیعه ندارند.
به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری بابیان مطلب فوق گفت: وقتی مدعیان دفاع از حقوق بشرمهرسکوت برلب زده اند وکمترین موضع گیری درارتباط بامردم تحت ستم بحرین و سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبرشیعیان این کشور نمی کنند ، پیام حیات بخش این سردار مقتدر سپاه اسلام روحیه مضاعفی به مسلمانان و علی الخصوص مردم بحرین داد.

 


امام جمعه پلدختر سخت گیری های حاکمان آل خلیفه نسبت به آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را باعث محبوبیت این عالم ربانی درجهان اسلام عنوان کرد و افزود: آل خلیفه آلت دست حکام سعودی بوده و به تبعیت از آنان براین باور هستند که شاه و حاکم نماینده خدا درروی زمین است و هرطور که بخواهد می تواند با مردم رفتارکند.

 
خطیب جمعه پلدختر اظهارامیدواری کرد مدعیان آزادی و دموکراسی و مجامع مدعی حقوق بشر به خودشان بیایند و بیش از این به قیمت دریافت ریال و دینارهای حاکمان بی خاصیت برخی کشورهای عربی درمقابل ظلم به مسلمانان و شیعیان سکوت نکنند .

 


حجت الاسلام و المسلمین بابیان اینکه الحمدلله مردم مسلمان دنیاو علی الخصوص مسلمانان تحت ستم درکشورهای خاورمیانه وحوزه خلیج فارس به خوبی مفهوم پیام و هشدارسردارقاسم سلیمانی را درک کرده اند خاطرنشان کرد:این پیام درمسلمانان انگیزه مضاعفی برای ایستادگی دربرابرحکام ظالم و ستمگر ایجادکرده است .

 
« سوری» بابیان اینکه پیام سردارسلیمانی باعث ایجاد رعب و وحشت دردل حکام سعودی و دیگردشمنان جهان اسلام گردیده تصریح کرد: شیعیان و مسلمانان بایددعا کنندتا انشاالله منتقم اصلی یعنی حضرت حجت ابن الحسن المهدی (عج) ظهورکند و انتقام خون های به ناحق ریخته شده مسلمانان را از ظالمان بگیرد.


خطیب جمعه پلدختر لیالی قدر را شب های تعیین سرنوشت و مقدرات روزه داران عنوان کرد و افزود:دراین شب های با فضیلت ملائکه مقرب خداوند و روح به فرمان الهی به حضور حضرت صاحب الامر (عج) می رسند و مقدرات انسان هارا مشخص می کنند.


وی ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام  دریکی ازشب های قدرو سپس شهادت آن حضرت درشب بیست وسوم ماه مبارک رمضان را یاد آورشد و گفت: دراین شب ها بایستی مسلمانان و خصوصا شیعیان تنفرو انزجار خودرا ازدشمنان اهلبیت عصمت و طهارت به منصه ظهوربرسانند.


حجت الاسلام سوری دوران حکومت 4سال و 9ماهه حضرت علی (ع) را ازحساس ترین دوران تاریخ اسلام عنوان کردو افزود: آن حضرت نسبت به حاکمان و والیانی که منصوب می کرد بسیارسخت گیر بودو اجازه نمی دادندازجایگاه حکومت و توسط حاکمان مسلمانان به احدی ظلم و خیانت شود.

 


امام جمعه پلدختر سپس به سالروز حادثه بمب گذاری توسط منافقین کوردل درمسجد ابوذر تهران در ششم تیرماه سال 1360 و مجروح شدن مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مشیت الهی این بود که این یار و خلف صالح حضرت امام خمینی زنده بمانند و همچون حضرت امام کشتی انقلاب را با صلابت هدایت و رهبری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری درپایان با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس تصریح کرد: وظیفه همه مسلمانان است که دراین روز عزیز و عظیم که حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه مبتکر آن بودنددرصحنه باشندو حمایت خودرا ازمظلومین عالم اعلام و تنفرو انزجارخودرا ازرژیمهای کودک کش همچون رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود به جهانیان نشان دهند .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید