جمعه، 10 فروردین 1403
اجتماع
شناسه خبر: 1661
  • 0

مدیرکل آموزش و پروش لرستان :

مفتخریم که درحکومت مبتنی برولایت فقیه زندگی می کنیم

بالاگریوه / مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در یادواره 63 شهیددانش آموز شهرستان پلدخترگفت: اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در24 شهرستان و منطقه آموزشی را دردستورکارقرارداده است.

بالاگریوه - مدیرکل آموزش وپرورش لرستان در یادواره 63شهیددانش آموزشهرستان پلدخترگفت: اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در24 شهرستان و منطقه آموزشی را دردستورکارقرارداده است.
گودرزکریمی فرتصریح کرد:ازآنجاکه اعتقادداریم زنده نگهداشتن یادوخاطره شهدا باعث تداوم انقلاب است این یادواره ها رابا هدف ترویج فرهنگ ایثارو شهادت،انتقال ارزشها ،تقویت باورها و اعتقادات دینی دانش آموزان و زنده نگهداشتن یادو خاطره شهدا و ایثارگران برگزارمی کنیم.
وی با اشاره به اینکه جمع کثیری از رزمندگان دوران 8 ساله دفاع مقدس را دانش آموزان وفرهنگیان تشکیل می دادند که با حضور در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان انقلاب اسلامی پرداختند، افزود:اهتمام آموزش و پرورش تربیت و پرورش دانش آموزان خودباور و خداباور بوده و باید تلاش شود تا دانش و بینش را  توامان  در وجود دانش آموزان تقویت کرد .
کریمی فر با قدردانی ازهمکاری صمیمانه سردارکشکولی فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران دربرگزاری یادواره های شهدای دانش آموز گفت : تاکنون 4یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در استان برگزار شده و امروزهم پنجمین یادواره در شهرستان پلدختر در حال اجراست وتلاش ما این است که این فضای معنوی و ارزشی را به درون  مدارس برده و دانش آموزان را با فرهنگ و راه شهدا و ایثارگران آشنا کنیم.  

وی تصریح کرد : باید بدانیم رزمندگان دیروز دانشمندان امروزند که در عرصه های علمی ،فرهنگی و انرژی صلح آمیز هسته ای به توفیقات بسیار خوبی دست یافتند.
کریمی فر با اشاره  به نقش محوری ولایت فقیه در جامعه گفت : ما در حکومت مبتنی بر ولایت فقیه زندگی می کنیم و وجود با برکت ولایت  باعث شده تا به چشم اندازی برسیم تا در افق 1404 به جایگاه اول منطقه در ابعاد علمی ،فناوری و اقتصادی دست یابیم  .  
وی با اشاره به اعزام 25هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور گفت : شهدا با ایثار گری ،شجاعت ،شهامت و رشادت محبوب دلهای مردم شدند و حضور در فضای جبهه ها تاثیری ماندگار در وجود دانش آموزان بر جای می گذارد که ما را به اهداف تعلیم و تربیت نزدیکتر می کند .
 وی به چاپ دل نوشته های دانش آموزان در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت : کتاب بچه های آسمانی هم با هدف معرفی شهدای دانش آموز لرستان چاپ و منتشر شده است .
گفتنی است که در این مراسم ایوب فاریابی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت با ذکر نوحه هایی از دوران پرافتخار دفاع مقدس حال و هوایی معنوی بر مراسم حاکم کرد.

همچنین درابتدای این مراسم علیرضا افتخاری مدیرآموزش و پرورش شهرستان پلدختر ضمن خیرمقدم به مدعوین هدف از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز را ترویج فرهنگ ایثارو شهادت و زنده نگهداشتن نام و یادشهیدان عنوان کرد.
در پایان این مراسم از خانواده های 63شهید دانش آموز شهرستان پلدختر و آزادگان فرهنگی  و دو دانش آموز برتر در مسابقه ادبی دانش آموز ان شاهد کشور تجلیل بعمل آمد.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • شهروند
    • 13 آبان 1394 14:55
    • 0
    واقعا"خیلی خوشحال شدیم ازسخنان مهمان برنامه-عده ای دردوران آقای خاتمی مانع برگزاری این نشست ها ی مذهبی شدند والان خودشان تقویت میکنند این نشست ها را .انشاءا... که همه مان از ته دل چنین باشم نه بخاطر منصب های دنیوی.
    • بالاگريوه
    • 13 آبان 1394 08:43
    • 0
    ماهمه مديون شهداي قهرمان هستيم .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید