جمعه، 10 فروردین 1403
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 1572
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

اعتبارات قطره ای ساخت مصلای پلدختر را 8سال به تأخیرانداخته است

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با بیان اینکه مردم این شهر درسرما و گرما درفضای باز و خیابان منتهی به مسجد جامع نمازجمعه را اقامه می کنند افزود: 8 سال پیش کلنگ احداث مصلی نماز جمعه دراین شهر به زمین زده شده و تا امروز فقط 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش بالاگریوه امام جمعه پلدختر گفت:درپلدختر برای پیشبرد اقدامات فرهنگی ازجمله ساخت مصلای این شهر با ید بستر و زیربنای مورد نیاز فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با بیان اینکه مردم این شهر درسرما و گرما درفضای باز و خیابان منتهی به مسجد جامع نمازجمعه را اقامه می کنند تصریح کرد: 8 سال پیش کلنگ احداث مصلی نماز جمعه دراین شهر به زمین زده شده و تا امروز فقط 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه خاطر نشان کرد: با اختصاص اعتبارات و بودجه های قطره ای امیدی به تکمیل اتمام ساخت مصلا وجود ندارد خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه مسجد جامع شهرظرفیت و گنجایش نمازگراران را ندارد ، امیدواریم مسئولان در زمینه تخصیص اعتبارات کافی و بموقع برای ساخت این جایگاه فرهنگی – مذهبی اهتمام ویژه به خرج داده و تکمیل مصلی را دراولویت قرار دهند.

 امام جمعه پلدختر درادامه ساختمان مکان فعلی دفتر امام جمعه را کلنگی و تخریبی دانست و افزود: با توجه به اینکه کارشناسان از نزدیک دفتر و منزل امام جمعه را بازدید کرده اند گفت: ضرورت دارد نسبت به نوسازی و مرمت دفتر امام جمعه اقدام مناسب صورت پذیرد ویک مکان و فضای مناسب و مطلوب در شأن مردم ولایت‌مدار پلدختر برای این امرساخته شود.

حجت الاسلام و المسلمین یکی از مشکلات فرهنگی درشهرستان را کمبود روحانی درمساجد شهرستان عنوان کرد و اظهارامیدواری کرد : دراسرع وقت مبلغانی برای ترویج فرهنگ فاطمی و علوی دعوت شوند تامردم ولایتمدارو ارادتمند اهلبیت این شهرستان هرچه بیشتراز فیوضات فرهنگ ناب اسلامی بهره مند گردند.

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید